Κάθε υπουργός Παιδείας ως τώρα προσπάθησε με κάθε τρόπο και μέσο να αφήσει ανεξίτηλο στη μνήμη μας το όνομα του. Ουδείς μέχρι τώρα ενδιαφέρθηκε πραγματικά να υπηρετήσει το χώρο της εκπαίδευσης να αφουγκραστεί τις πραγματικές ανάγκες και να επιφέρει τις απαιτούμενες αλλαγές που θα οδηγούσαν σε ένα εκπαιδευτικοί σύστημα που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες.
Ερχόμενοι στο σήμερα βλέπουμε έναν υπουργό παιδείας να ασχολείται με εμμονή πλέον, θα έλεγα, με το ζήτημα των σχολικών βιβλιοθηκών. Ανασύρει παλιά νομοσχέδια χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τις σύγχρονες ανάγκες και χωρίς εμφανώς να γνωρίζει τι σημαίνει βιβλιοθήκη , ορθή λειτουργία και οργάνωση της.
Για άλλη μια φορά απαξιώνει το επάγγελμα του βιβλιοθηκονόμου και ορίζει υπεύθυνους των σχολικών βιβλιοθηκών τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Ο εκπαιδευτικός πλέον υποχρεούται να ασκήσει και βιβλιοθηκονομικά καθήκοντα χωρίς να ερωτηθεί και χωρίς να εκπαιδευτεί πάνω σε αυτό. Μόνος του πρέπει να λειτουργήσει μ ια ολόκληρη βιβλιοθήκη , χωρίς ουδείς να λάβει υπόψη του το ήδη τεράστιο έργο που έχει επωμιστεί ως δάσκαλος σε ένα τόσο ζοφερό εκπαιδευτικό σύστημα.
Υπήρξε κύριε Γαβρόγλου μια ευκαιρία τα παιδιά να αγαπήσουν το βιβλίο και να έρθουν σε άμεση επαφή μαζί του μέσα από το χώρο των σχολικών βιβλιοθηκών. Κατορθώσατε να την εκμηδενίσετε. Απαιτείτε τη λειτουργία βιβλιοθηκών χωρίς το κατάλληλο προσωπικό. Απαιτείτε βιβλιοθήκες χωρίς βιβλιοθηκονόμους. Αποδεικνύετε τη προχειρότητα που διέπει τις κινήσεις σας με μοναδικό στόχο να γίνει γνωστό το όνο μα σας
Ας γίνει επιτέλους γνωστό το όνομα ενός υπουργού επειδή όντως βοήθησε στην ορθή λειτουργία της εκπαίδευσης και γενικότερα της παιδείας και την προαγωγή του πολιτισμού. Όχι εξαιτίας της προχειρότητας με την οποία καταρτίζει σχέδια και νόμους. Όχι με την απαξίωση ενός ολόκληρου κλάδου. Ποιό το νόημα ύπαρξης βιβλιοθηκονόμων και κατάρτισης τους από τα ελληνικά Πανεπιστήμια, όταν δεν μεταλλεύεστε τις γνώσεις και την όρεξη τους να εργαστούν στο χώρο που επέλεξαν. Ρητορικό το ερώτημα, θεωρώ όμως πως έπρεπε να τεθεί.
Όχι άλλες βιβλιοθήκες χωρίς βιβλιοθηκονόμους. Όχι άλλη απαξίωση του τίτλου σπουδών τους. Όχι άλλη εκμετάλλευση των εκπαιδευτικών που τους αναγκάζει να επωμιστούν δεκάδες ρόλους άσχετους του αντικειμένου τους.
Γεωργοτά Αγγελική , Φιλόλογος Κέρκυρα
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη