Thumbnail
Καταγγελία του Συλλόγου Δασκάλων & Νηπιαγωγών Εκπαιδευτικών Περιφερειών Πύργου

O Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πύργου εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του προς το Υπουργείο Πολιτισμού και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Ηλείας για το γεγονός πως αρνήθηκε σε σχολείο της Ηλείας εγγράφως την επίσκεψη εκπαιδευτικών στο Αρχαιολογικό Μουσείου του Πύργου με το αιτιολογικό πως έχει ανασταλεί προσωρινά η λειτουργία του!!

Η άρνηση της επίσκεψης φιλοξενούμενων αλλοδαπών εκπαιδευτικών προγράμματος Erasmus + στο Μουσείο της πόλης μας από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Ηλείας και μάλιστα τις μέρες που στην Πόλη του Πύργου διεξάγεται το Φεστιβάλ Κινηματογράφου καθώς και οι γραφειοκρατικές διαδικασίες που απαιτεί το Υπουργείο Πολιτισμού για την έκδοση καρτών ελευθέρας εισόδου δυσχεραίνουν την ελεύθερη πρόσβαση των εκπαιδευτικών στα Μουσεία και στους Αρχαιολογικούς χώρους της πατρίδας μας  και συνιστούν ντροπή για την τόπο μας.

Οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού ζητούν από τους αλλοδαπούς εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν σε ευρωπαϊκά προγράμματα με σχολεία της χώρας μας να έχουν τη συγκεκριμένη κάρτα ελευθέρας εισόδου   που εκδίδουν οι ίδιες για την δωρεάν είσοδό τους στα Μουσεία μας ακόμα κι όταν συνοδεύουν μαθητές των σχολείων μας μαζί με Έλληνες συναδέλφους τους κάτι που τους στερεί στην ουσία τη δυνατότητα να επισκεφθούν δωρεάν τα Μουσεία μας.


Διαμαρτυρόμαστε για την άνιση μεταχείριση των εκπαιδευτικών και απαιτούμε από την Υπουργό Πολιτισμού αλλά και τον Υπουργό Παιδείας να αρθούν όλες οι αδικίες και η γραφειοκρατία και να αποδέχονται οι Υπηρεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού τις επαγγελματικές ταυτότητες που διαθέτουν τόσο οι Έλληνες όσο και οι αλλοδαποί εκπαιδευτικοί οι οποίες  είναι δημόσια έγγραφα που αποδεικνύουν την ιδιότητά τους.

Να μην απαιτούνται ειδικές κάρτες του Υπουργείου Πολιτισμού και χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες έκδοσής τους.Να μην παρακωλύουν οι υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού την εκπαιδευτική διαδικασία εγκεκριμένων σχολικών ευρωπαϊκών προγραμμάτων.

Ζητάμε να αναγνωρίζεται, με σεβασμό στο λειτούργημα των εκπαιδευτικών, το αυτοδίκαιο δικαίωμα της ελεύθερης εισόδου όλων των εκπαιδευτικών Ελλήνων και Αλλοδαπών στα Μουσεία και τους Αρχαιολογικούς χώρους της Πατρίδας μας.

Απαιτούμε την άμεση λειτουργία του Μουσείου της πόλης μας και τον σεβασμό στο λειτούργημα των εκπαιδευτικών και καταδικάζουμε τις επιλεκτικές επιλογές αφού την ίδια στιγμή που αποκλείονται οι εκπαιδευτικοί εγκρίνονται, στα πλαίσια του Φεστιβάλ κινηματογράφου για παιδιά και νέους, κατ’εξαίρεση επισκέψεις στο Μουσείο Πύργου .
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Monimoi dikastiria
Θεσσαλονίκη: Δύο καθηγήτριες ιατρικής παραπέμπονται σε δίκη για τον θάνατο της 3χρονης Κατερίνας
Δύο καθηγήτριες ιατρικής παραπέμπονται για τον θάνατο της τρίχρονης Κατερίνας
Θεσσαλονίκη: Δύο καθηγήτριες ιατρικής παραπέμπονται σε δίκη για τον θάνατο της 3χρονης Κατερίνας
γκλε
Επίθεση Γκλέτσου στο ΠΑΣΟΚ: «Διπλανό μαγαζάκι του Μητσοτάκη - Ψήφισαν Νεοδημοκράτες να βγει ο Ανδρουλάκης»
Κατά του ΠΑΣΟΚ στράφηκε ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Επίθεση Γκλέτσου στο ΠΑΣΟΚ: «Διπλανό μαγαζάκι του Μητσοτάκη - Ψήφισαν Νεοδημοκράτες να βγει ο Ανδρουλάκης»
apergia_ntountouka_36_0.jpg
Εκπαιδευτικοί: Διαμαρτυρία στις 25/11 για τις κλήσεις συμμετεχόντων στην απεργία-αποχή
Παράσταση διαμαρτυρίας για τις κλήσεις σε ακρόαση εκπαιδευτικών στην Π.Ε. Αχαΐας
Εκπαιδευτικοί: Διαμαρτυρία στις 25/11 για τις κλήσεις συμμετεχόντων στην απεργία-αποχή