Thumbnail
Τι λένε οι μαθητές του σχολείου για το κρύο που κάνει τα βράδια που κάνουν μάθημα και τον αυξημένο κίνδυνο ατυχήματος

Σε μία σοβαρή καταγγελία προχώρησαν οι μαθητές του εσπερινού ΕΠΑΛ Ρόδου μέσω του 15μελούς Μαθητικού Συμβουλίου του σχολείου τους. Το κείμενό τους εστάλη στο alfavita.gr και σε αυτό γράφουν πως με τόσο κρύο, με αυτή την κακοκαιρία που ταλαιπωρεί μέρες τώρα όλη τη χώρα δεν έχουν θέρμανση.

Ενδεικτικά αναφέρουν πως "είναι τραγικό τα σχολεία μας στην Ελλάδα του 2019 να μην έχουν θέρμανση". Το εσπερινό ΕΠΑΛ λειτουργεί απογευματινές και βραδινές ώρες όπου το κρύο είναι ακόμη πιο έντονο.

Διαβάστε την ανακοίνωση των μαθητών:

Ως Μαθητικό Συμβούλιο του Εσπ. ΕΠΑΛ Ρόδου είχαμε αναδείξει την ανάγκη για άμεσες παρεμβάσεις και συντήρηση στις κτηριακές υποδομές του σχολικού μας συγκροτήματος, οι οποίες πλέον έχουν εμφανίσει ακόμη πιο σοβαρά λειτουργικά προβλήματα.

Εκτός από τις περιπτώσεις εισροής υδάτων από τις βροχές στις αίθουσες (Εργαστήριο Μηχανολογίας, Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων), έχουμε πλέον να αντιμετωπίσουμε και την μη λειτουργία της κεντρικής θέρμανσης μέσα στον χειμώνα!

Υπενθυμίζουμε ότι το Εσπερινό ΕΠΑΛ Ρόδου, είναι μια σχολική μονάδα που λειτουργεί τις νυχτερινές ώρες για να εξυπηρετήσει τους εργαζόμενους μαθητές της Δωδεκανήσου, ώστε να αποκτήσουν Απολυτήριο και Πτυχίο Ειδικότητας. Η ιδιαιτερότητα αυτή (ώρες λειτουργίας), έχει φέρει τους συμμαθητές μας, τους καθηγητές και το λοιπό προσωπικό αντιμέτωπο με τις καιρικές συνθήκες, οι οποίες ειδικά τα βράδια είναι επιβαρυμένες με περισσότερο ψύχος και υγρασία.

Η διδασκαλία καθίσταται ακόμη πιο δύσκολη. Μαθητές και Καθηγητές αρρωσταίνουν, ενώ λόγω του κρύου στις αίθουσες και τα εργαστήρια υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος ατυχήματος από την χρήση μηχανημάτων και εργαλείων.

Η δημοτική αρχή Ρόδου και οι αρμόδιές της υπηρεσίες είναι από τα τέλη του Οκτώβρη ενήμερη για τα προβλήματα του σχολικού μας συγκροτήματος, ιδίως για την κατάσταση που επικρατεί στο σύστημα Κεντρικής Θέρμανσης.

Οι σωληνώσεις έχουν σαπίσει, με αποτέλεσμα σχεδόν τα 2/3 του σχολικού συγκροτήματος να μην έχει καθόλου θέρμανση, ενώ στο υπόλοιπο 1/3 παρόλο τα μπαλώματα που έχουν πραγματοποιηθεί από τότε (επίσκεψη), εμφανίζουν συνεχώς νέα προβλήματα. Ούτε αυτές οι σωληνώσεις φαίνεται να είναι σε καλή κατάσταση. Δεν αντέχουν την πίεση από την κυκλοφορία του ζεστού νερού και σπάνε λόγω κακής συντήρησης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι στην τελευταία προσπάθεια αποκατάστασης λειτουργίας της Κεντρικής Θέρμανσης έσπασε το δοχείο διαστολής, με αποτέλεσμα να αναμένουμε ακόμη την αποκατάσταση αυτής της βλάβης.

Δυστυχώς, γνωρίζουμε ότι η συνολική κατάσταση του δικτύου της Κεντρικής Θέρμανσης του σχολικού μας συγκροτήματος σύμφωνα με τα λεγόμενα του προϊσταμένου της Δνσης Τεχνικών Έργων και Υποδομών δεν δύναται ή δεν συμφέρει να αποκατασταθεί. Παρόλα αυτά μέχρι και σήμερα το πρόβλημα παραμένει. Δεν έχουμε θέρμανση!!!

Είναι τραγικό τα σχολεία μας στην Ελλάδα του 2019 να μην έχουν θέρμανση. Ως μαθητές βιώνουμε την εδώ και χρόνια αδιαφορία των εκάστοτε δημοτικών αρχών της περιοχής μας, οι οποίες παραμέλησαν τις αρμοδιότητές τους για την συντήρηση του σχολικού μας συγκροτήματος.

Θεωρούμε ότι και η νυν δημοτική αρχή Ρόδου έχει ευθύνη για τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στο σχολικό μας συγκρότημα. Ο δήμαρχος και οι δημοτικοί σύμβουλοι θα είναι υπόλογοι σε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και λοιπό προσωπικό για τις άθλιες συνθήκες ασφάλειας και εργασίας στις σχολικές μονάδες.

Ως Μαθητικό Συμβούλιο του Εσπ. ΕΠΑΛ Ρόδου:

Α) ενημερώνουμε την δημοτική αρχή Ρόδου ότι δεν θα ανεχθούμε καθυστερήσεις, υπεκφυγές και μη ικανοποίηση των αιτημάτων μας. Να είναι σίγουρη ότι ήδη βρισκόμαστε σε εγρήγορση και την επόμενη εβδομάδα θα ενημερώσουμε τον Εισαγγελέα Ρόδου για τυχόν ελλείψεις ή παραλείψεις. Θέλουμε θέρμανση!!!

Β) καλούμε την δημοτική αρχή Ρόδου:

·άμεσα να στείλει τα συνεργεία της Δνσης Τεχνικών Έργων και Υποδομών, ώστε να αποκατασταθεί η λειτουργία της Κεντρικής Θέρμανσης, είτε να τοποθετήσουν άλλες μορφές θέρμανσης-κλιματισμού (air-condition) σε Αίθουσες και Εργαστήρια,

·να πάρει απόφαση για το προσωρινό κλείσιμο του Εσπ. ΕΠΑΛ Ρόδου για αυτήν την εβδομάδα, αφενός λόγω του κρύου και αφετέρου να δοθεί χρόνος στα συνεργεία του δήμου για την αποκατάσταση της θέρμανσης σε Αίθουσες και Εργαστήρια. Αντίστοιχες αποφάσεις έχουν ληφθεί στο Ηράκλειο της Κρήτης σε σχολεία που δεν είχαν θέρμανση!

·να προχωρήσει κάθε εργασία και μελέτη, ώστε οι υποδομές στο σχολικό μας συγκρότημα να είναι σύμφωνες με τις προδιαγραφές του Οργανισμού Σχολικών Κτηρίων.

Αναμένουμε τις ενέργειές σας.

Ρόδος, 09-01-2019

Εκ του Μαθητικού Συμβουλίου

Ο πρόεδρος

 

Μισσός Πανορμίτης

Ο γραμματέας

 

Αρβανίτης Δημήτρης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κακοκαιρία
Με τρία... πρόσωπα ο καιρός την ερχόμενη εβδομάδα: «Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια»
«Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια» – Η πρόγνωση του Γιώργου Τσατραφύλλια για την επόμενη εβδομάδα
Με τρία... πρόσωπα ο καιρός την ερχόμενη εβδομάδα: «Από τη θερμή εισβολή στα μπουρίνια»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σχολεία: Σύσταση των νέων οργανικών θέσεων στο πλαίσιο της κατανομής των επικείμενων νέων μόνιμων διορισμών
Κατατίθεται η διάταξη για νέες οργανικές θέσεις στη Βουλή τη Δευτέρα 01.07.2024 σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας;
Σχολεία: Σύσταση των νέων οργανικών θέσεων στο πλαίσιο της κατανομής των επικείμενων νέων μόνιμων διορισμών
mitsotakis
Μητσοτάκης: «Οι μαθητές της Α’ Λυκείου θα αποκτούν χρήσιμες γνώσεις και δεξιότητες γύρω από τα βασικά οικονομικά μεγέθη»
Αναλυτικά όσα είπε ο Κ. Μητσοτάκης για την Παιδεία στην Κυριακάτικη ανασκόπηση
Μητσοτάκης: «Οι μαθητές της Α’ Λυκείου θα αποκτούν χρήσιμες γνώσεις και δεξιότητες γύρω από τα βασικά οικονομικά μεγέθη»