Thumbnail
Οι ΟΤΑ έχουν ήδη υποστεί μειώσεις πάνω από 70% της κρατικής επιχορήγησης με τα μνημόνια των τελευταίων χρόνων.

Η Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης σε κείμενό της που έστειλε στο alfavita.gr αναφέρει πως η διαχείριση της διαθέσιμης ρευστότητας δημόσιων φορέων και οργανισμών θα οδηγήσει σε οικονομική ασφυξία των σχολικών μονάδων.

Το κείμενο της Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης:

Η αρπαγή του συνόλου της διαθέσιμης ρευστότητας δημόσιων φορέων και οργανισμών, όπως ΟΤΑ, Πανεπιστημιακά ιδρύματα, νοσοκομεία κλπ. προβλέπεται σε νέα απόφαση του υπουργείου Οικονομικών (Γενικό Λογιστήριο του Κράτους) που …διατάσσει την μεταφορά των αποθεματικών τους σε λογαριασμό ταμειακής διαχείρισης της Τράπεζας της Ελλάδας !

Στόχος: ο «αποτελεσματικός έλεγχος» και η κατακρεούργηση των «δαπανών» αλλά και το χτίσιμο των λεγόμενων «δημοσιονομικών αποθεμάτων», που μεταξύ άλλων, αποτελούν «κράχτη» για τους «επενδυτές», στο πλαίσιο της αναζήτησης νέων κρατικών δανείων από τις χρηματαγορές.

 Σε περίπτωση «μη συμμόρφωσης του φορέα», το Γενικό Λογιστήριο μπορεί να προχωρήσει στις ποινές που προβλέπονται στη νομοθετική διάταξη, όπως είναι η μη καταβολή των προβλεπόμενων εκταμιεύσεων από τον κρατικό προϋπολογισμό!

lefta_gia_tin_paideia.jpg

Οι ΟΤΑ έχουν ήδη υποστεί μειώσεις πάνω από 70% της κρατικής επιχορήγησης με τα μνημόνια των τελευταίων χρόνων. Οι ήδη περιορισμένες δαπάνες (μειωμένες κατά 50% περίπου) των δήμων για τα σχολεία  συντήρηση, φύλαξη, λειτουργικά έξοδα κλπ. κινδυνεύουν  τώρα να εξανεμισθούν πλήρως.

Έτσι τα σχολεία ή θα αναγκάζονται να φυτοζωούν ή  θα απευθυνθούν με μεγαλύτερη ένταση στους γονείς και στους χορηγούς υλοποιώντας την αρχή της «οικονομικής αυτονομίας» που συνιστά ο ΟΟΣΑ και θα αποτελέσει κριτήριο αξιολόγησης των σχολικών μονάδων.

Απαιτούμε!

  • Ακύρωση της σχετικής ρύθμισης για τα αποθεματικά.
  • Γενναία χρηματοδότηση της εκπαίδευσης  για  την υποστήριξη του στόχου ενός υψηλής ποιότητας δημόσιου και δωρεάν σχολείου με πλήρεις υποδομές σε ασφαλή και σύγχρονα διδακτήρια, πλήρως στελεχωμένου από μόνιμους εκπαιδευτικούς με συνεχή επιμόρφωση και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και αμοιβές.

 Επειδή αυτός ο στόχος προσκρούει στις πολιτικές εξυπηρέτησης του χρέους, της επιτροπείας, των θηριωδών πλεονασμάτων, της ενίσχυσης των εγχώριων και ξένων επιχειρηματικών ελίτ και της γενικευμένης ιδιωτικοποίησης του δημόσιου πλούτου, το εκπαιδευτικό κίνημα αντιτίθεται σθεναρά σ αυτές, θέτοντας το χρέος προς τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών ως πρώτη  του προτεραιότητα.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΘΗΡΑΣ               ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syneleysi_foitites
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Ανοίγει ο δρόμος των διαγραφών για «λιμνάζοντες» φοιτητές που είχαν εισαχθεί στα ΑΕΙ πριν από την ψήφιση του νόμου Κεραμέως και έκτοτε ξεπέρασαν (ή...
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Απολύσεις εργαζομένων
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Μελέτη Κλαδικού Ινστιτούτου ΟΙΕΛΕ: Οι ανεξέλεγκτες απολύσεις βλάπτουν ακόμη και τις πιο ισχυρές επιχειρήσεις - Οι προτάσεις της Ομοσπονδίας για τις...
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
daskalos_16.jpg
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».
Ένας δάσκαλος από την Πάρο γράφει
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».