Την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2019 συμμετείχαμε ως αιρετοί στην τακτική συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου με θέματα ημερήσιας διάταξης:
- «Εξέταση αιτήσεων για ορισμό Υπεύθυνου Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού (Φ.Α.ΣΧ.Α.) της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Λασιθίου».
- «Εξέταση αιτήσεων για ορισμό Υπεύθυνου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Λασιθίου.
- «Ορισμός αναπληρωτών των Διευθυντών των πολυθέσιων Δημ. Σχ. της Π.Ε Λασιθίου.»
- «Τροποποίηση απόφασης ΠΥΣΠΕ.»
- « Αξιοποίηση διδακτικών ωρών που πλεονάζουν σε Δημ. Σχ. της Π.Ε Λασιθίου»
- «Αναγνώρισης προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών Εκπαιδευτικών (Ι.Δ.Ο.Χ.) για τη μισθολογική τους κατάταξη του Κεφαλαίου Β΄ του Ν. 4354/2015»
- «Εξέταση αιτήσεων για απασχόληση σε άλλο φορέα του Δημοσίου».
- «Εισήγηση για προσωρινή Λειτουργία (προαγωγή) του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αγίου Νικολάου από 4/θεσιο σε 5/θεσιο για το σχολ. έτος. 2018-2019.»
Θέμα 1ο: ««Εξέταση αιτήσεων για ορισμό Υπεύθυνου Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού (Φ.Α.ΣΧ.Α.) της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Λασιθίου».
Οι αιτήσεις αφορούν απόσπαση στο γραφείο Φυσικής Αγωγής της ΔΙΠΕ. Πρόσκληση από το Υπουργείο καλεί εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής να κάνουν αίτηση για να αποσπαστούν σε γραφεία Φυσικής Αγωγής. Οι αιρετοί είμαστε υπέρ της θέσης να στελεχώνονται θέσεις που βοηθούν τις σχολικές ομάδες και τους συναδέλφους στην εκπόνηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Η διαδικασία κηρύχτηκε άγονη μιας και δεν υπήρξε ενδιαφέρον και θα επαναπροκηρυχτεί.
Θέμα 2ο : «Εξέταση αιτήσεων για ορισμό Υπεύθυνου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Λασιθίου.»
Η θέση υπευθύνου πληροφορικής δεν καλύφθηκε μιας και δεν υπήρξε αίτηση. Συνεπώς επαναπροκηρύσσεται κι αυτή.
Θέμα 3ο: «Ορισμός αναπληρωτών των Διευθυντών των πολυθέσιων Δημ. Σχ. της Π.Ε Λασιθίου.»
Ομόφωνα εγκρίναμε όλες τις αιτήσεις των συναδέλφων και τις προτάσεις από τους Συλλόγους Διδασκόντων.
Θέμα 4ο: «Τροποποίηση απόφασης ΠΥΣΠΕ.»
Η τροποποίηση αφορά συνάδελφο ΠΕ 08 που η διάθεσή της άλλαξε κατά μια ώρα .
Θέμα 5ο: «Αξιοποίηση διδακτικών ωρών που πλεονάζουν σε Δημ. Σχ. της Π.Ε Λασιθίου»
Σε 3 σχολικές μονάδες (στο 2ο Δ.Σ. Νεάπολης , στο 3ο Δ.Σ. Ιεράπετρας και στο Δ.Σ. Παχειάς Άμμου) έγινε διάθεση των πλεοναζουσών ωρών προκειμένου να διατεθούν για ενισχυτική διδασκαλία.
Θέμα 6ο: «Αναγνώρισης προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών Εκπαιδευτικών (Ι.Δ.Ο.Χ.) για τη μισθολογική τους κατάταξη του Κεφαλαίου Β΄ του Ν. 4354/2015»
Ομόφωνα εγκρίναμε την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των συναδέλφων.
Θέμα 7ο: «Εξέταση αιτήσεων για απασχόληση σε άλλο φορέα του Δημοσίου».
Ομόφωνα εγκρίναμε την αίτηση συναδέλφου να εργαστεί σο ΔΙΕΚ Ιεράπετρας και συναδέλφου στην ΑΣΤΕΚ.
Θέμα 7ο: «Εισήγηση για προσωρινή Λειτουργία (προαγωγή) του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αγίου Νικολάου από».
Ενώ στην πρώτη πρόσκληση του ΠΥΣΠΕ υπήρχε το θέμα, αποφάσισαν για ευνόητους λόγους να το βγάλουν και να προσπαθήσουν να το περάσουν εκτός ΠΥΣΠΕ. Βέβαια αυτό, πέρα από το δεοντολογικό μέρος, έχει και νομικό ζήτημα. H Επίκληση του Άρθρου 11 «Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης», παρ 4 αναφέρει την μείωση μαθητών σε 3 ανά τμήμα σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Ως αιρετοί είμαστε πάντα υπέρ της δημιουργίας νέων τμημάτων. Βέβαια αναρωτιόμαστε αφού δεν έχει αλλάξει το μαθητικό δυναμικό και οι συνθήκες γιατί κατατίθεται η πρόταση το Φεβρουάριο; Επίσης αναφέραμε ότι η διαδικασία για αναβαθμίσεις και υποβιβασμούς γίνεται από το ΠΥΣΠΕ (σύμφωνα με το αρ. 30 παρ 4 του 4547/2018) το μήνα Σεπτέμβριο. Έχουμε Φεβρουάριο μήνα και αυτές οι ενέργειες θα έπρεπε να έχουν ήδη γίνει.
Παράρτημα
Άρθρο 11 παρ 4 του 4452/17
4. Στο τέλος της περίπτωσης α΄ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 3699/2008, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 82 του ν. 4368/2016 (Α΄ 21), προστίθενται εδάφια ως εξής: «Ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων ορίζεται από κατ’ ελάχιστον τέσσερις (4) έως κατ’ ανώτατο όριο επτά (7) μαθητές. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ο αριθμός μπορεί να μειώνεται με κατώτατο όριο τους τρεις (3) μαθητές ανά τμήμα, με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από εισήγηση του αρμόδιου Διευθυντή Εκπαίδευσης. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης κατά τη διατύπωση της εισήγησης λαμβάνει υπόψη του σχετική απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, καθώς και γνώμη του οικείου ΚΕΔΔΥ και του σχολικού συμβούλου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.».
Στο άρθρου 30, παρ. 4 έως 6, του ίδιου νόμου (ν.4547/2018) ορίζεται:
«4. Οι θέσεις διευθυντών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αφορούν σχολικές μονάδες οργανικότητας τεσσάρων (4) θέσεων και άνω. Ο διευθυντής σχολικής μονάδας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της οποίας η λειτουργικότητα, μέσα στο μήνα Σεπτέμβριο, διαμορφώνεται, με βάση τον απαιτούμενο αριθμό μαθητών, σε κάτω των τεσσάρων τμημάτων, ορίζεται για το σχολικό έτος αυτό προσωρινά ως προϊστάμενος της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας. Ο ορισμός αυτός γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από γνώμη του Π.Υ.Σ.Π.Ε. που συγκροτείται σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 26. Από την έκδοση της ανωτέρω απόφασης και έως τη λήξη του σχολικού έτους το επίδομα, το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας και η μοριοδότηση της θέσης προσαρμόζονται ανάλογα. 5. Οι θέσεις προϊσταμένων διθέσιων και τριθέσιων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αφορούν σχολικές μονάδες οργανικότητας δύο και τριών θέσεων. Ο προϊστάμενος διθέσιας ή τριθέσιας σχολικής μονάδας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της οποίας η λειτουργικότητα, μέσα στο μήνα Σεπτέμβριο, διαμορφώνεται, με βάση τον απαιτούμενο αριθμό μαθητών, σε τέσσερα τμήματα και άνω, ορίζεται για το σχολικό έτος αυτό προσωρινά ως αναπληρωτής διευθυντής της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας. Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται τα δύο τελευταία εδάφια της παραγράφου 4. 6. Υποδιευθυντής ορίζεται στις σχολικές μονάδες όπου φοιτούν περισσότεροι από εκατόν είκοσι (120) μαθητές. Αν στις σχολικές μονάδες του πρώτου εδαφίου φοιτούν περισσότεροι από διακόσιους εβδομήντα (270) μαθητές, ορίζεται και δεύτερος υποδιευθυντής. …».
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ
Ως αιρετοί έχουμε καταθέσει ότι τα κενά πρέπει να επικαιροποιούνται από το ΠΥΣΠΕ και να ζητούνται οι πραγματικές ανάγκες από το Υπουργείο. Τα κενά που αποστέλλονται πολλές φορές δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες και έτσι υπάρχουν κενά τα οποία δεν έχουν καλυφθεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς όπως στο Τμήμα Ένταξης του 3ου Νηπιαγωγείου Σητείας, στο 4ο Νηπιαγωγείο Αγίου Νικολάου και στο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαύκας. Σε περίπτωση πρόσληψης κάποιοι συνάδελφοι δεν παρουσιάστηκαν συνεπώς τα κενά αυτά παραμένουν. Άλλα κενά προκύπτουν από άδειες και έχουμε τέτοιες περιπτώσεις το τελευταίο χρονικό διάστημα. Για την κάλυψη αυτών των κενών αποσπάστηκε στη Δ/νση ΠΕ Λασιθίου μια συνάδελφος. Με ευθύνη της Δ/νσης ΠΕ Λασιθίου η συνάδελφος ουδέποτε έχει πάει να καλύψει κενό δημιουργώντας έτσι προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων και της τάξης που μένει χωρίς εκπαιδευτικό. Καλούμε τη Δ/νση ΠΕ Λασιθίου να αποστέλλει άμεσα εκπαιδευτικό που όπως διατείνεται έχει αποσπάσει γι’ αυτή τη δουλειά στο γραφείο για να καλύπτει τις ανάγκες των σχολείων.
ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΥΣΠΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Α/Α | ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ | ΚΕΝΑ |
| ΔΣ ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣ | 1 |
| ΔΣ ΣΕΙΣΙΟΥ | 1 |
| 2 ΔΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ | 1 |
| 4Ο ΝΗΠ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ | 1 |
| 2Ο ΝΗΠ. ΝΕΑΠΟΛΗΣ | 1 Τ.Ε. |
| 3Ο ΝΗΠ. ΣΗΤΕΙΑΣ | 1 Τ.Ε. |
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Αλέξανδρος Αλεξάκης& Γιάννης Πασπαράκης, Αιρετοί ΠΥΣΠΕ Λασιθίου
Διαβάστε περισσότερα: Με 50€ προκαταβολή αποκτήστε το ECDL με δάσκαλο σε ολιγομελή τμήματα
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη