Δε νομιμοποιούμε την αξιολόγηση, δε συμμετέχουμε στις διαδικασίες εφαρμογής του ν. 4547,
απέχουμε από κάθε μορφή αξιολόγησης-βαθμολόγησης
Το ΠΥΣΔΕ σε ρόλο αξιολογητή!
Θέματα συνεδρίασης, Τρίτη 26/2 και αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ
Στις 26-2-2019, ημέρα Τρίτη, συμμετείχαμε σε συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ. Συμμετείχαν οι Π. Ματζιαρης (Δ/ντης Εκπ/σης), Φ. Παπαδοπούλου, Μ. Μπέλλας, ο Γ. Τσοκανάρας (αναπληρωτής του Χ. Βαϊτσίδη), και από τις Παρεμβάσεις η Γ. Λαθήρα (αναπληρώτρια του Χ. Ζαγανίδη)
- Βασικό θέμα της συνεδρίασης ήταν οι συνεντεύξεις υποψηφίων εκπαιδευτικών στη διαδικασία επιλογής Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών. Τα μέλη του ΠΥΣΔΕ κλήθηκαν να αξιολογήσουν- βαθμολογήσουν τους υποψηφίους, μετά από τη συνέντευξη τους. Η συνέντευξη και η βαθμολόγησή της ουσιαστικά καθορίζει και την τελική επιλογή, εφόσον μπορεί να ανατρέψει και τα μόρια από τα λεγόμενα μετρήσιμα κριτήρια.
Εμείς τονίσαμε πως η διαδικασία επιλογής Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών γίνεται με βάση το νόμο 4547/18 που προωθεί την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών, νόμο που ο κλάδος έχει απορρίψει (ΓΣ των Προέδρων των ΕΛΜΕ της χώρας 28/4/2018).
Το Υπουργείο, με τη συμμετοχή και σ΄αυτή τη διαδικασία αξιολόγησης, φιλοδοξεί να μας καταστήσει όλους «αξιολογητές» για να μας μετατρέψει σε αξιολογούμενους σε επόμενη φάση. Στόχος του είναι οι εκπαιδευτικοί να αποδεχθούν με τη συμμετοχής τους την «αναγκαιότητα» της αξιολόγησης και τη γενίκευση της με βαθμολογία και για όλους τους εκπαιδευτικούς.
Γι’ αυτό με αποφάσεις τους τα σωματεία ζητούν να μην εφαρμοστεί ο νόμος 4547/18., να καταργηθεί όλο το θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης και καλούν σε απεργία – αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία, είτε αφορά στην αξιολόγηση στελεχών, είτε στην αξιολόγηση σχολικής μονάδας.( Α΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄ΕΛΜΕ-Θ).
Οι αιρετοί εκπρόσωποι του κλάδου στα ΠΥΣΔΕ οφείλουν να στηρίξουν αυτή την απόφαση, αλλά και τις αποφάσεις των τοπικών ΕΛΜΕ και να μη νομιμοποιήσουν τις διαδικασίες εφαρμογής του ν. 4547, απέχοντας από κάθε μορφή αξιολόγησης-βαθμολόγησης.
Ως εκπρόσωποι της «Αγωνιστικής Παρέμβασης– Συνεργαζόμενοι» στο ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης δηλώσαμε πως θα στηρίξουμε και θα υλοποιήσουμε τη θέση - απόφαση των σωματείων μας για αποχή από κάθε μορφή αξιολόγησης - βαθμολόγησης. Στη συγκεκριμένη διαδικασία επιλογής απείχαμε παρακολουθώντας τη διαδικασία και δεν συμμετείχαμε στη διαδικασία εισήγησης και παρουσίασης των υποψηφίων – δε βαθμολογήσαμε- δεν αξιολογήσαμε. Ζητήσαμε να κάνει το ίδιο κάθε αιρετό μέλος που εκπροσωπεί τον κλάδο και το σωματείο του στο ΠΥΣΔΕ, όπως οφείλει.
Ο αιρετός της ΔΑΚΕ δε συντάχθηκε με τις θέσεις και αποφάσεις του κλάδου, μπήκε στο ρόλο του αξιολογητή, συμμετείχε στη διαδικασία και βαθμολόγησε. Με τις ερωτήσεις του προς τους υποψηφίους σχετικά με τις αλλαγές της κυβέρνησης στον τομέα των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ, ήθελε να διακρίνει τον αντικυβερνητισμό των υποψηφίων. Από τα διορισμένα μέλη του ΠΥΣΔΕ, η Φ. Παπαδοπούλου επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά το ρόλο της ως υπερασπιστή της κυβερνητικής πολιτικής. Βασική της επιδίωξη ήταν να διαπιστώσει τη συμφωνία ή όχι των υποψηφίων για τον νόμο της κυβέρνησης. Όλες οι ερωτήσεις της σχετίζονταν με την αλλαγή του νόμου και το «νέο, αναβαθμισμένο παιδαγωγικό ρόλο» των υπευθύνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ! Τα υπόλοιπα μέλη του ΠΥΣΔΕ κινήθηκαν σε ερωτήσεις διαχείρισης πιθανών δυσκολιών-προβλημάτων που θα προκύψουν, καθόλου «αθώες» ωστόσο, καθώς μετακυλύουν την ευθύνη των προβλημάτων που δημιουργεί ο κυβερνητικός νόμος (μείωση των θέσεων- κατάργηση των τεχνικών υπευθύνων) στις πλάτες των υπευθύνων.
- Εξοντωτικές τοποθετήσεις και επανατοποθετήσεις καθηγητών στα σχολεία
Το τελευταίο χρονικό διάστημα το ΠΥΣΔΕ τοποθετεί και επανατοποθετεί εκπαιδευτικούς για δυο ώρες σε σχολικές μονάδες που παρουσιάζουν κενά, αν και βρισκόμαστε στο μέσο της σχολικής χρονιάς (η «κανονικότητα» που ευαγγελίστηκε το Υπουργείο Παιδείας).
Όπως και σε προηγούμενες συνεδριάσεις, έτσι και σ΄αυτή δε συναινέσαμε, στη μετακίνηση συναδέλφων για δύο ώρες. Ζητήσαμε να σταματήσει η βαρβαρότητα των τοποθετήσεων για δυο ώρες στη μέση της χρονιάς που εξοντώνουν τους καθηγητές, αποδομούν την εκπαιδευτική λειτουργία και διαλύουν τα σχολεία .Το ΠΥΣΔΕ ( 4-1) δεν έκανε δεκτή την πρότασή μας .Δεν ψηφίσαμε καμία διάθεση συναδέλφου σε άλλο σχολείο για δύο ώρες. (από τις επτά διαθέσεις οι τρεις ήταν για δύο ώρες)
(Θέμα 6ο: Διαθέσεις, τροποποιήσεις και ανακλήσεις διάθεσης εκπαιδευτικών για συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου.)
- Να μη μετακινηθούν συνάδελφοι μετά από την εφαρμογή των αντιπαιδαγωγικών διατάξεων για τους «μη παρακολουθούντες» στην Τεχνική Εκπαίδευση.
Ζητήσαμε από το ΠΥΣΔΕ και σ΄αυτή τη συνεδρίαση να υιοθετήσει τη θέση πως δε θα προχωρήσει σε καμία μετακίνηση συναδέλφου που χαρακτηρίζεται υπεράριθμος μετά το χαρακτηρισμό φοίτησης μαθητών σε ΕΠΑΛ. Ο κλάδος συνολικά, από ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ, δεν αποδέχεται ως υπεραριθμίες τα πλασματικά «πλεονασμάτα» που προκύπτουν από την εφαρμογή των διατάξεων για τους «μη παρακολουθούντες». Το ΠΥΣΔΕ κατά πλειοψηφία (4-1) δεν έκανε δεκτή την πρόταση μας. Δεν ψηφίσαμε- συναινέσαμε σε μετακίνηση- διάθεση συναδέλφου που μετακινήθηκε ως υπεράριθμος με βάση το νόμο για τους «μη παρακολουθούντες».
(Θέμα 2ο: Συμπληρωματικές διαθέσεις σε Εργαστηριακά Κέντρα )
Για τα υπόλοιπα θέματα της συνεδρίασης
● Θέμα 4ο: Τροποποίηση αναγνωρισμένης προϋπηρεσίας εκπαιδευτικού :
Δεδομένου ότι ο συνάδελφος, που κλήθηκε στο ΠΥΣΔΕ σχετικά με τη τροποποίηση αναγνωρισμένης προϋπηρεσίας του, νόμισε πως αφορούσε άλλο χρονικό διάστημα , θεωρήσαμε πως έπρεπε να του δοθεί χρόνος - αν και ο ίδιος δεν το ζήτησε-. και να επανεξεταστεί το θέμα σε επόμενη συνεδρίαση. Το ΠΥΣΔΕ θεώρησε πως δεν υπάρχει λόγος αναβολής, εφόσον δεν τη ζήτησε ο συνάδελφος , και προχώρησε στην τροποποίηση της αναγνωρισμένης προϋπηρεσίας του.Εμείς τοποθετηθήκαμε με λευκό, στη βάση του προβληματισμού που εκφράσαμε.
● Θέμα 5ο: Εξέταση ενστάσεων κατά του προσωρινού πίνακα κατάταξης των δεκτών υποψηφίων εκπαιδευτικών στη διαδικασία επιλογής Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης :
Ζητήσαμε να γίνουν αποδεκτές οι ενστάσεις και των δύο συναδέλφων, με βάση τα δικαιολογητικά που κατέθεσαν και τα νομικά δεδομένα που ανέφεραν στις ενστάσεις τους. Το ΠΥΣΔΕ κατά πλειοψηφία (4-1) απέρριψε τις ενστάσεις. Ο Δ/της Εκπ/σης στην αρχική του εισήγηση για τον έναν συνάδελφο έκανε αποδεκτή την ένστασή του και μετά εισηγήθηκε την απόρριψή της!
Θέματα συνεδρίασης, Πέμπτη 28/2 και αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ
Στις 28-2-2019, ημέρα Τρίτη στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ συμμετείχαν οι Π. Ματζιάρης, Φ. Παπαδοπούλου, Μ. Μπέλλας, ο Γ. Τσοκανάρας (αναπληρωτής του Χ. Βαϊτσίδη) και από τις Παρεμβάσεις ο Χ. Ζαγανίδης. Το ΠΥΣΔΕ απασχόλησαν επτά θέματα.
Θέμα 1o: Αναγνώριση προϋπηρεσίας για βαθμολογική εξέλιξη εκπαιδευτικοων : Εγκρίθηκε η προϋπηρεσία για δεκαέξι συναδέλφους ειδικότητας, ενώ απορρίφτηκε σε έναν συνάδελφο γιατί δεν προσκόμισε τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία και για άλλον έναν γιατί η προϋπηρεσία του σε ιδιωτικό τομέα δεν αντιστοιχούσε στην ειδικότητά του.(ομόφωνα η απόφαση)
Θέμα 2o: Αναγνώριση προϋπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη αναπληρωτή εκπαιδευτικού: Εγκρίθηκε για μία συνάδελφο η προϋπηρεσία της. (ομόφωνα η απόφαση)
Θέμα 3ο: Τοποθέτηση αναπληρωτή εκπαιδευτικού σε σχολική μονάδα εντός της οποίας λειτουργεί. ΖΕΠ: Εγκρίθηκε η τοποθέτηση συνάδελφου αναπληρώτριας σε τάξη υποδοχής (ΖΕΠ) στο ΕΠΑΛ Συκεών. (ομόφωνα η απόφαση)
Θέμα 4ο & 5ο: Κατάρτιση οριστικού πίνακα Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών μετά από τη συνέντευξη και τοποθέτηση των δύο υπευθύνων: Δεν εγκρίναμε τον πίνακα κατάταξης, όπως και την τοποθέτηση των συναδέλφων, γιατί το ΠΥΣΔΕ δεν έκανε αποδεκτές τις ενστάσεις των συναδέλφων. Αναλυτικά σε προηγούμενο ενημερωτικό καταγράψαμε τους λόγους για τους οποίους έπρεπε να γίνουν αποδεκτές οι ενστάσεις των συναδέλφων.
Θέμα 6ο: Κατάρτιση πίνακα για επιλογή Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) μετά την εξέταση ενστάσεων : Δεν εγκρίναμε τον πίνακα κατάταξης των συναδέλφων γιατί το ΠΥΣΔΕ δεν έκανε αποδεκτές τις ενστάσεις των συναδέλφων. Το ΠΥΣΔΕ αρνήθηκε να προσμετρηθούν μόρια για τον έναν συνάδελφο που αντιστοιχούν στην αναγνώριση της συνάφειας επιμορφωτικού προγράμματος με «έμφαση στις μεταγνωστικές δυσκολίες μάθησης», καθώς και άλλου προγράμματος «εξειδίκευσης στην παιδοψυχολογία», ενώ για άλλον έναν συνάδελφο δεν αναγνώρισε τη δυνατότητα να προσμετρηθούν μόρια από την παρακολούθηση προγράμματος στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Α.Π.Θ.
Θέμα 7ο: Ορίστηκε νέα συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ την Δευτέρα 4/3 και ώρα 11.00 π.μ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη