Thumbnail
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ηλείας

Με το υπ' αριθμόν έγγραφο 20116/Δ2/11-02-2019 έγγραφο της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, ζητείται από τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώσουν δελτία περιγραφικής αξιολόγησης για τους μαθητές που παίρνουν μέρος στην Ενισχυτική Διδασκαλία.

Προκύπτουν πολλά ερωτηματικά ωστόσο από το γεγονός ότι η περιγραφική αξιολόγηση ζητείται, όχι από τους συναδέλφους που διδάσκουν στην Ενισχυτική Διδασκαλία, αλλά από τους συναδέλφους του πρωινού ωραρίου! Τι δουλειά έχουν οι συνάδελφοι του πρωινού ωραρίου να αξιολογούν τους μαθητές τους, για την ανταπόκρισή τους στο Πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, όπου είναι υπεύθυνος και μάθημα κάνει άλλος εκπαιδευτικός;

Οι εκπαιδευτικοί του πρωινού ωραρίου αξιολογούν την πρόοδο των μαθητών τους έτσι και αλλιώς με τις συνήθεις διαδικασίες, στα πλαίσια του μαθήματός τους. Φέτος, καλούνται για πρώτη φορά να συμπληρώσουν επιπλέον έντυπα, που θα χρησιμοποιηθούν για να συνταχθεί η Έκθεση για τα "αποτελέσματα εφαρμογής του Προγράμματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας". Αλλά τι πάει να πει τελικά "αποτελέσματα από την εφαρμογή της Ενισχυτικής Διδασκαλίας"; Πώς μπορούν να μετρηθούν τα "εκπαιδευτικά αποτελέσματα" και για ποιο σκοπό; Για να αξιολογηθεί μία παιδαγωγική διαδικασία, εξ' ορισμού σύνθετη και πολυπαραγοντική; Για να αξιολογηθούν έμμεσα και οι συνάδελφοι που συμμετέχουν σε αυτή; Και τι θα σημάνει, αν για το Υπουργείο τα "αποτελέσματα δεν είναι καλά"; Ότι απέτυχε η Ενισχυτική, το μάθημα και οι εκπαιδευτικοί που το έκαναν; Πώς θα "μετρηθεί" η πρόοδος π.χ. ενός παιδιού, που μία πάει και μία δεν πάει στην Ενισχυτική; Κάτι τέτοιο είναι απαράδεκτο! Δεν έχουν καμία δουλειά οι εκπαιδευτικοί να μετατραπούν άμεσα η έμμεσα σε αξιολογητές της δουλειάς άλλων συναδέλφων.

Αυτό που πρέπει να κάνει το Υπουργείο είναι να ξεκινά άμεσα την Ενισχυτική Διδασκαλία, που βοηθά αποδεδειγμένα χιλιάδες μαθητές, από την αρχή της χρονιάς και όχι πριν τα Χριστούγεννα! Να επαναφέρει την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ) στα Λύκεια, που έχει σταματήσει παντελώς. Να εργάζονται στην Ενισχυτική Διδασκαλία και στην ΠΔΣ μόνιμοι εκπαιδευτικοί, όχι συμβασιούχοι μειωμένου ωραρίου, διορίζοντας τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που σήμερα εργάζονται σαν συμβασιούχοι-αναπληρωτές, ακόμα και στην Ενισχυτική Διδασκαλία! Να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στην τάξη (20 μαθητές το ανώτερο)! Απαιτούμε από το Υπουργείο να αποσύρει το συγκεκριμένο έγγραφο!

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να μην το συμπληρώσουν, καλύπτοντάς τους συνδικαλιστικά, με βάση τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ για αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης.

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Απόκοσμο σκηνικό του καιρού
Κακοκαιρία: Σκηνικό Αποκάλυψης στους Αγίους Θεοδώρους – «Καταρράκτης» από σύννεφα στη θάλασσα
Απόκοσμο σκηνικό στους Αγίους Θεοδώρους – «Καταρράκτης» εμφανίστηκε στη θάλασσα
Κακοκαιρία: Σκηνικό Αποκάλυψης στους Αγίους Θεοδώρους – «Καταρράκτης» από σύννεφα στη θάλασσα
εκαβ
Τραγωδία στην Πάρο: Θανατηφόρο τροχαίο με σύγκρουση οχημάτων και νεκρούς δύο άνδρες
Οι συνθήκες του τροχαίου δυστυχήματος και τα ακριβή αίτια διερευνώνται αρμοδίως από την Τροχαία
Τραγωδία στην Πάρο: Θανατηφόρο τροχαίο με σύγκρουση οχημάτων και νεκρούς δύο άνδρες