Το υπουργείο εντέλλεται εντός των επισήμων αργιών να δουλεύουν οι «συνεργάτες του» αλλά οι ίδιοι βρίσκονται σε αργία. Ισοτιμία, ισονομία, δικαιοσύνη!!!
Η απαξίωση του υπουργείου παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων:
προς τις δημοκρατικές διαδικασίες
Προς τις επίσημες αργίες
Προς τους συνεργάτες του δηλαδή τους διευθυντές των σχολικών μονάδων
(Δεν αναφέρουμε τους διευθυντές διεύθυνσης και περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης διότι αυτοί αποτελούν τη συνέχιση της πολιτικής ηγεσίας στις κατά τόπους διευθύνσεις και περιφερειακές διευθύνσεις),
Προς τα θεσμικά όργανα των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και κυρίως τους εκλεγμένους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών σε αυτά
συνεχίζεται ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ, ΑΔΙΑΚΟΠΑ,ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ. ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΑ.
Τελευταίο δείγμα, της προσχεδιασμένης και μεθοδευμένη, αυτής τακτικής εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας αποτελεί η υπ’ αριθμ.37423/Ε2/08-03-2019 εγκύκλιος με θέμα:
«Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις μεταθέσεις του έτους 2019 από περιοχή σε περιοχή»
Αποστέλλεται η παραπάνω εγκύκλιος στις διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αργά το μεσημέρι της Παρασκευής 8 Μαρτίου 2019.
Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα πρέπει να καταχωρήσουν τα στοιχεία στο σύστημα e-DataCenter μέχρι την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019.
Για να συμβεί αυτό θα πρέπει οι διευθύνσεις να συγκεντρώσουν τα στοιχεία νωρίς την Τρίτης12 Μαρτίου 2019 για να τα επεξεργαστούν και να συμπληρώσουν τόσο τον πίνακα Β όσο και τον πίνακα Γ.
Ως γνωστόν ακολουθεί Σαββατοκύριακο και η Καθαρά Δευτέρα. Πότε θα συμπληρωθεί ο πίνακας Α από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων;
Θα πρέπει,δηλαδή,οι διευθυντές των σχολικών μονάδων εντός των επίσημων αργιών, εν αγνοία του συλλόγου, να εργαστούν και να συμπληρώσουν τον πίνακα Α και να τον αποστείλουν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Κάποιοι κάποτε βρισκόταν στα κάγκελα διότι η συμπλήρωση του πίνακα Α πραγματοποιούταν εν άγνοια του συλλόγου διδασκόντων.
Τώρα που ο πίνακας Α θα συμπληρωθεί εν αγνοία του συλλόγου διδασκόντων
Τώρα που ο πίνακας Γ θα συμπληρωθεί όπως όπως από τη διοίκηση:
χωρίς να μπορέσει να υπάρξει, εκ των πραγμάτων έλεγχος, επί των καταχωρημένων στοιχείων από τις σχολικές μονάδες,
χωρίς να περιλαμβάνει τα νέα δεδομένα δηλαδή τα νέα ωρολόγια προγράμματα των Γενικών Λυκείων όπως θα δημιουργηθούν μετά την αποδοχή μέρους ή όλης της πρότασης του ΙΕΠ αναφορικά με τα νέα προγράμματα σπουδών της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου, άρα και των νέων ωρών διδασκαλίας ανά μάθημα και των νέων τμημάτων,
χωρίς να είναι γνωστά τα πραγματικά τμήματα, γενικής παιδείας, ομάδων προσανατολισμού, τομέων, ειδικοτήτων που θα λειτουργήσουν την επόμενη σχολική χρονιά,
οι ίδιοι τελικά βρίσκονται είτε υπερασπιστές αυτών των πονηρών και αμφιβόλου ποιότητας διαδικασιών, είτε σιωπηλοί μεν, θερμοί δε συμπορευτές αυτών.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου θεωρεί ότι ο διευθυντής της σχολικής μονάδας δε δικαιούται τις επίσημες αργίες;
Επειδή είναι στέλεχος εκπαίδευσης πρέπει να επωμίζεται την ανεπάρκειά τους , τους τυχοδιωκτισμούς, τις ετσιθελικές τακτικές, τις προχειροδουλειές, την έλλειψη προγραμματισμού των προϊσταμένων του και δη του υπουργείου παιδείας έρευνας και Θρησκευμάτων;.
Τι παιδεία άραγε ως παράδειγμα μας δίνει;
Τι ερευνά τόσο χρόνο και ακόμη δε γνωρίζουμε πότε επί παραδείγματι θα διεξαχθούν οι Πανελλαδικές εξετάσεις;
Πόσους μήνες ερευνούσε, λέμε τώρα, για να ανακοινώσει τα νέα προγράμματα σπουδών που βασίζονται στα ήδη υπάρχοντα σχολικά βιβλία;
Τι ερευνά άραγε και δε γνωρίζουμε τον νέο τρόπο εισόδου των μαθητών/τριων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση;
Οι διευθύνσεις απλά θα προσπαθήσουν γραφειοκρατικά και μόνον να διεκπεραιώσουν τη διαδικασία χωρίς να έχουν το χρόνο, εκ των πραγμάτων, να προβούν σε έλεγχο των δηλωμένων στοιχείων του πίνακα Α κάθε σχολικής μονάδας.
Η εγκύκλιος ναι μεν αναφέρει περί ελέγχου αλλά είναι για να θολώσει τα νερά και να μας πουν πόσο ορθά όλα γίνονται, πόσο τακτοποιημένα και προγραμματισμένα.
Και εφόσον υπήρχε προγραμματισμός μπορεί κάποιος σοφός από το υπουργείο, είτε ο υπουργός (σιγά μην καταδεχθεί να απευθυνθεί προς τον μάχιμο εκπαιδευτικό και εκπρόσωπο των εκπαιδευτικών στα υπηρεσιακά συμβούλια), είτε ο σύμβουλός του, είτε κάποιος καρεκλοκένταυρος του υπουργείου παιδείας, να μας ενημερώσει γιατί δεν ανακοινώθηκε ο πίνακας αυτός προ των αργιών; Υπήρχε μετά τα Χριστούγεννα ένα νεκρό διάστημα, όπου τα πάντα θα γινόταν πολύ πιο ορθά και με πραγματικό έλεγχο. Μην μας πει κάποιος ότι δεν ήταν έτοιμος η εγκύκλιος; Τότε υπάρχει ανοργανωσιά και βεβαίως είναι γνωστό ότι επί του συνόλου της εγκυκλίου άλλαξαν ελάχιστα σε σχέση με εκείνες των παλαιοτέρων ετών. Το μεγαλύτερο μέρος της εγκυκλίου είναι αντιγραφή επικόλληση της περσινής.
Στις 22 Φεβρουαρίου ανακοινώθηκαν οι προτάσεις του ΙΕΠ για τα νέα προγράμματα σπουδών της Γ Γενικού Λυκείου. Προτάσεις που αλλάζουν τις ώρες ανά ειδικότητα και τον αριθμό τμημάτων των σχολικών μονάδων. Σύμφωνα με δημοσιεύματα αυτή την εβδομάδα θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από τον υπουργό για τον τρόπο εισόδου των μαθητών/τριων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Και αυτά σύμφωνα με τους φωστήρες του υπουργείου θα εφαρμοστούν από την νέα σχολική χρονιά. Εάν ισχύσει αυτό οι πίνακες που θα συμπληρωθούν θα είναι εκτός πραγματικότητας, δηλαδή θα έχουμε εικονική πραγματικότητα στα δηλωθέντα κενά και πλεονάσματα ούτως ώστε να αποφασίσει και πάλι μόνον η διοίκηση αδιαφορώντας για τις καταχωρήσεις των κατά τόπους διευθύνσεων. Το δε ΠΥΣΔΕ δεν το λαμβάνουν καθόλου υπόψη.
Από τα παραπάνω γίνεται εμφανές:
ή ότι δεν υπάρχει καμία επικοινωνία και συνεννόηση μεταξύ της πολιτικής ηγεσίας και των υπηρεσιακών παραγόντων για τις ενέργειές τους
ή αδιαφορούν για τα όποια προβλήματα θα δημιουργηθούν και μάλιστα τα επιδιώκουν
ή ζούν και κινούνται σε πλήρη σύγχυση θεωρώντας ότι ασκούν διοίκηση.
Και φέτος έχουμε το εξής τραγελαφικό στην εγκύκλιο αυτή: Πρώτη φορά καταργείται η έννοια του υπεραρίθμου όπως ορίζεται στο ΠΔ 50/96. Αναφέρει η εγκύκλιος:
«
…
γ) Οι εκπαιδευτικοί που κατά το σχολικό έτος 2017-2018 αποσπάστηκαν και έχασαν την οργανική τους θέση μπορούν να υποβάλουν αίτηση-δήλωση τοποθέτησής τους στο σχολείο όπου είχαν την οργανική τους θέση μέχρι τις 31.08.2018. Σε περίπτωση που η οργανική θέση έχει καλυφθεί με μετάθεση άλλου εκπαιδευτικού, ο αποσπασμένος εκπαιδευτικός παραμένει στην οικεία διεύθυνση ως υπεράριθμος».
Καταλαβαίνουμε όλοι ότι το υπουργείο ερεύνησε εις βάθος ποιοι είναι αυτοί που έχασαν την οργανική τους και πρέπει να τους τακτοποιήσει. ΕΛΕΟΣ!!!
Στα προηγούμενα έτη η εγκύκλιος των κενών και πλεονασμάτων ανέφερε ότι στον πίνακα Γ υπήρχε η στήλη ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ. Εδώ και δύο χρόνια δεν υπάρχει. Δεν παρατηρούμε να υπάρχει αντίρρηση για την μη ύπαρξη αυτής της στήλης, από εκείνους που παλαιότερα διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους και επ’ αυτού του θέματος.
Δεν παρατηρούμε να υπάρχει αντίδραση για τη φίμωση των αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια όταν οι ίδιοι ζητούσαν και τρίτο αιρετό εντός αυτών.
Επομένως η συμπλήρωση και η καταχώρηση του πίνακα Γ είναι διά το φαίνεσθαι και δεν ακουμπά καθόλου τις αποφάσεις των περιφερειακών διευθυντών που αλωνίζουν επ’ αυτού του θέματος.
Με βάση τα παραπάνω
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
Την ορθή συμπλήρωση του πίνακα Α με δεδομένα που να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα
Τον ενδελεχή έλεγχο των συμπληρωμένων πινάκων Α των σχολικών μονάδων από τη διοίκηση,
την πλήρη ενημέρωση και γνώση του συλλόγου διδασκόντων από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων για τη συμπλήρωση του πίνακα Α
Την ουσιαστική συμμετοχή του Υπηρεσιακού Συμβουλίου επί του πίνακα Γ, με τη συμπλήρωση της στήλης ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ
Την κατάργηση των ασφυκτικών χρονοδιαγραμμάτων, λες και δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο,
Το σεβασμό εκ μέρους του υπουργείου των επισήμων αργιών και των θεσμικών οργάνων.
Το κείμενο υπογράφουν οι εκπαιδευτικοί
Αρναούτης Ιωάννης Αναπλ. ΠΥΣΔΕ Δράμας
Βασιλειάδης Περικλής Αιρετός ΠΥΣΔΕ Πέλλας
Γκατζάλας Δημήτριος Αιρετός ΑΠΥΣΔΕ Δυτικής Μακεδονίας
Ευμοιρίδης Κωνσταντίνος Αιρετός ΠΥΣΔΕ Δράμας
Καϊοπούλου Ματούλα ΠΥΣΔΕ Ροδόπης
Κάππος Κωνσταντίνος ΑΠΥΣΔΕ ΑΜΘ
Μαρίνος Ανδρέας ΠΥΣΔΕ Δωδεκανήσου
Παπαχρήστου Βασίλειος Αιρετός ΠΥΣΔΕ Σερρών
Ρίζος Στέλιος Αιρετός ΑΠΥΣΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας
Χατζηαντωνίου Δημήτριος Αιρετός ΠΥΣΔΕ Σερρών
Αθανάσιος Παπαδόπουλος Αιρετός ΠΥΣΔΕ Ημαθίας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη