ΔΙΕΚ Σαλαμίνας -Σεμινάριο: Εισαγωγή στην Τέχνη της Δημιουργικής Γραφής
Το Δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) Σαλαμίνας, σας προσκαλεί την Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019 και ώρα 19.00 σε σεμινάριο με θέμα: Εισαγωγή στην Τέχνη της Δημιουργικής Γραφής.

Ο συγγραφέας  Γιώργος Παναγιωτίδης, Δρ. Δημιουργικής Γραφής και διδάσκων  στα αντίστοιχα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και ο ποιητής, δοκιμιογράφος, εκδότης και Υποψήφιος Δρ. Δημιουργικής Γραφής Βασίλης Ρούβαλης θα συζητήσουν με το κοινό θέματα, όπως:

Για ποιους λόγους  να παρακολουθήσει κάποιος έναν κύκλο Δημιουργικής Γραφής;

Τι προσφέρει η εμπειρία της δημιουργίας;

Είναι επιστήμη η Δημιουργική Γραφή;

Ποιος είναι ο παιδαγωγικός στόχος των μαθημάτων της Δημιουργικής Γραφής;

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στους χώρους του Δ.Ι.Ε.Κ. (Ζωοδόχου Πηγής 21,Σαλαμίνα).

Στις/στους συμμετέχουσες/οντες θα δοθούν Βεβαίωσης Παρακολούθησης του Σεμιναρίου.

Είσοδος ελεύθερη. Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής, στο τηλ.: 216 700 3095  ή στο email:  ieksalam@sch.gr

 

 

 

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων