Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την διάρκεια συνέντευξής του στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN και στους δημοσιογράφους Γιάννη Σαραντάκο και Ιορδάνη Χασαπόπουλο αναφέρθηκε και στους διευθυντές σχολείων.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει ένας Έλληνας σήμερα, συμπεριλαμβανομένων και των δημοσίων υπαλλήλων, που δεν θέλει την έννοια της αξιολόγησης. Όχι τιμωρητική αξιολόγηση, αλλά αξιολόγηση-επιβράβευση των καλύτερων. Πείτε μου εσείς, σε μία δημόσια υπηρεσία όπου υπάρχει ένα αστέρι δημόσιος υπάλληλος -και έχω συναντήσει πάρα πολλούς τέτοιους- ο οποίος κάνει δουλειά για δύο και για τρεις και σήμερα δεν αναγνωρίζεται αυτή η εργασία του, γιατί μέσα από ένα σύστημα αξιολόγησης να μην έχει τη δυνατότητα να προοδεύσει πιο γρήγορα μέσα στη δημόσια διοίκηση; Γιατί είναι κακό αυτό;
Ι. ΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟΣ: Γιατί πάει κόντρα στο ρεύμα.
Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Πάει κόντρα στο ρεύμα, ακριβώς. Αλλά δεν πάει κόντρα στο ρεύμα των δημοσίων υπαλλήλων, γιατί οι δημόσιοι υπάλληλοι -η μεγάλη τους πλειοψηφία, όχι όλοι- θέλουν την αξιολόγηση, διότι είναι άξιοι συμπολίτες μας οι οποίοι αγωνίζονται σε δύσκολες συνθήκες να εξυπηρετήσουν τον πολίτη. Συνάντησα χθες, που είχα πάει σε ένα δημόσιο σχολείο στην Ανδραβίδα, το οποίο χτυπήθηκε από τον πρόσφατο σεισμό, τη διευθύντρια του σχολείου, καθηγητές του σχολείου. Πηγαίνω συχνά σε δημόσια σχολεία, έχουμε εξαιρετικούς δασκάλους και εξαιρετικούς διευθυντές. Και στην ατζέντα μας για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση δίνουμε έμφαση στους διευθυντές των σχολείων. Θέλουμε να τους επιλέξουμε σωστά και θέλουμε να τους δώσουμε μεγαλύτερο βαθμό ελευθερίας να μπορούν να διοικήσουν το σχολείο τους. Να μην χρειάζονται 11 άδειες για να πάει ένα σχολείο μία εκδρομή! Είναι αυτό εις βάρος του δημόσιου σχολείου; Είναι αυτό εις βάρος του δημόσιου υπαλλήλου, του διευθυντή του σχολείου ο οποίος θέλει απλά να κάνει καλύτερα τη δουλειά του και να μην βουλιάζει κάτω από ένα βάρος περιττής γραφειοκρατίας;
Τι σημειώνει ο ιστότοπος fresh-education, σχετικά με την αξιολόγηση και την επιλογή των Διευθυντών Εκπαίδευσης από μια ενδεχόμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας
Θα καταργηθούν οι σχετικές διατάξεις για το όριο θητειών των Στελεχών, κάτι που σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία θα ενεργοποιηθεί για πρώτη φορά για τους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων το καλοκαίρι του 2020 .
Θα θεσπίσει την περιγραφή θέσης για τα υποψήφια Στελέχη (job description) και ίσως θα «απαιτήσει» κάποια συγκεκριμένα υψηλά προσόντα, ειδικά από τους διευθυντές σχολείων, κάτι όμως που θα περιορίσει την δεξαμενή υποψηφίων.
Θα προχωρήσει σε αξιολόγηση των Διευθυντών και όλων των υπολοίπων στελεχών, κάτι το οποίο ήδη προβλέπεται από τον 4547/2018, μετά την τοποθέτηση των Διευθυντών Εκπαίδευσης ( τελευταίων στελεχών), πιθανά πριν το καλοκαίρι του 2020 ( για τους διευθυντές σχολείων)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη