Οι τυμπανοκρουσίες της κυβέρνησης που συνόδεψαν τις προσλήψεις των αναπληρωτών δε μπορούν να αποκρύψουν πως το δημόσιο σχολειό μετρά άλλη μια χρονιά με μηδενικούς μόνιμους διορισμούς και συνέχιση της πολιτικής της χρόνιας αδιοριστίας, με το προσοντολόγιο αξιολόγησης και απολύσεων να είναι σε ισχύ, με λειψά εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα, πίνακες χωρίς την προϋπηρεσία του 2018-19 και αποκλεισμό εκπαιδευτικών που δεν ήταν στον περσινό πίνακα.
Ταυτόχρονα οι πρόσφατες προσλήψεις των αναπληρωτών δεν επαρκούν να καλύψουν όλα τα κενά των σχολείων με βάση τις ανάγκες των μαθητών και είναι πολύ λιγότερα ακόμη και από αυτά που ζήτησε το ΠΥΣΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ. Τα μακρινά σχολεία μαζικά έχουν κενά σε όλες τις ειδικότητες και δε μπορούν να λειτουργήσουν. Η πολιτική των περικοπών και των μηδενικών διορισμών καλά κρατεί σε βάρος του δημόσιου σχολείου και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα όλων των κυβερνήσεων είναι εδώ!
Στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης προσλήφθηκαν 64 αναπληρωτές γενικής παιδείας και με βάση την πρόταση του ΠΥΣΔΕ για να καλυφθούν όλα τα κενά απαιτούνται άλλοι 77.
Στην ειδική αγωγή - παράλληλη στήριξη προσλήφθηκαν 33 αναπληρωτές και απαιτούνται να γίνουν άλλες 30 νέες προσλήψεις για να καλυφθούν όλα τα κενά όλων των ειδικοτήτων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04. Για τα τμήματα ένταξης και τα ειδικά σχολεία προσλήφθηκαν 76 αναπληρωτές και απαιτούνται άλλοι 76.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΣΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ
Παράλληλα, αυτή την περίοδο προέκυψαν στις τοποθετήσεις των συναδέλφων προβλήματα, τα οποία και επισημαίνουμε απαιτώντας την αποκατάσταση των αδικιών.
- Το ΠΥΣΔΕ καθόρισε τους λειτουργικά υπεράριθμους χωρίς να ρωτηθούν οι συνάδελφοι στα σχολεία ποιος επιθυμεί να είναι υπεράριθμος στην αντίστοιχη ειδικότητα (167 κρίθηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι, οι 123 κρίθηκαν από την περίοδο του καλοκαιριού και οι 44 αυτή την περίοδο).
- Έγινε ανακοινοποίηση των κενών και των υπεραρίθμων στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης χωρίς αιτιολόγηση από τη Διεύθυνση για τα κενά που προστίθενται ( Παρασκευή 13-9 το μεσημέρι)
- Προβλήματα στον καθορισμό των οργανικών θέσεων και των υπεράριθμων. Δόθηκαν κενά από το ΠΥΣΔΕ σε σχολεία πριν δύο μήνες (25/7) και οι συνάδελφοι που τοποθετήθηκαν με οργανική σε αυτά πριν λίγες μέρες (23/8) τώρα (12/9) βγαίνουν υπεράριθμοι με πολύ λιγότερες ώρες από 12.
Διεκδικούμε :
- Μονιμοποίηση/Άμεσο διορισμό όλων των αναπληρωτών, αποκλειστικά με βάση το χρόνο κτήσης πτυχίου και το σύνολο της προϋπηρεσίας !
- Να καταργηθεί το προσοντολόγιο των απολύσεων και αποκλεισμών!
- Άμεσες προσλήψεις αναπληρωτών, που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των μαθητών και όλα τα κενά.
- Δημοσιοποίηση όλων των κενών για τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών.
- Να γίνουν όλοι οι αναπληρωτές πλήρους ωραρίου.
- Επανεξέταση οργανικών και υπεραριθμιών που δεν έγιναν με τα ίδια κριτήρια που πρέπει να ισχύουν για όλους
- Σαφές και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα (αιτήσεις – ενστάσεις – τελική τοποθέτηση) για όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων που θα περιλαμβάνει και τις διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου.
- Δημοσιοποίηση των κενών για διαθέσεις συμπλήρωσης ωραρίου και αιτήσεις από όλους τους συναδέλφους, όχι επιλεκτική αποδοχή αιτήσεων από τη Διεύθυνση.
- Καθορισμό ομάδων και όμορων ομάδων σχολείων που θα είναι σε γνώση όλων των συναδέλφων για την τοποθέτησή τους, ως βασικό κριτήριο στις τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου.
- Διαφάνεια σε όλες τις τοποθετήσεις, όλα δημόσια και αιτιολογημένα.
Για το Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη