Thumbnail
Ενημέρωση του αιρετού ΚΥΣΠΕ Νίκου Φασφαλή

Αποσπάσεις 2019 Β' φάση

δινεν ρος κα τεκεν μν

Ολοκληρώθηκε χθες, 17 Σεπτεμβρίου 2019, η πολύωρη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ με θέμα την εξέταση των ενστάσεων, των ανακλήσεων και των αιτήσεων απόσπασης της Β' φάσης.

Στη  συνεδρίαση δήλωσα από την αρχή ότι δεν πρόκειται με την ψήφο μου να δεχτώ την εισήγηση οι αποσπάσεις να γίνουν με βάση την  εγκύκλιο της Υπουργού που φαλκιδεύει τα νόμιμα δικαιώματα όλων των συναδέλφων για απόσπαση αφού απέκλειε την εξέταση πολλών αιτήσεων.

Στη συνέχεια και χωρίς να έχουν ζητήσει τα κενά από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας, όπως όφειλαν, παρουσιάστηκαν κενά τα οποία ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα!

Στην πορεία όμως ούτε σ' αυτά τα κουτσουρεμένα κενά έγιναν αποσπάσεις αφού η κατεύθυνση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου ήταν να γίνουν όσο το δυνατόν λιγότερες!!!

Μπροστά στην πρωτόγνωρη αυτή κατάσταση μειοψήφησα και δήλωσα ότι θεωρώ απαράδεκτο άνθρωποι να βρίσκονται μακριά από τους δικούς τους, να αντιμετωπίζουν οικονομικά και στις περισσότερες περιπτώσεις  σοβαρά προβλήματα υγείας οι ίδιοι ή μέλη της οικογένειας τους τη στιγμή που μπορούν να ικανοποιηθούν .

Στήριξα με τη ψήφο μου μόνο τις θετικές εισηγήσεις για τις ελάχιστες αποσπάσεις που έγιναν και τις ανακλήσεις.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Δυστυχώς επαληθεύτηκαν οι φόβοι μου για μια διαδικασία από υποχρέωση  όπως είχα γράψει και στην ουσία πολύς θόρυβος για το τίποτα.

Δυστυχώς έγιναν λιγοστές αποσπάσεις Β' φάσης και σε λίγες μέρες θα επαληθευθούν οι ισχυρισμοί μου  ότι  τα κενά υπάρχουν και παραμένουν χιλιάδες.

Εύλογα αναρωτιέται κανείς γιατί η επίσπευση της συνεδρίασης και πριν την πρόσληψη της δεύτερης φάσης αναπληρωτών αφού δεν υπήρχε η πρόθεση να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις αυτές;

Κλείνοντας, θεωρώ την συγκεκριμένη διαδικασία προσχηματική και άδικη. Καλώ την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να επανεξετάσει τη στάση της στο θέμα αυτό ώστε να ικανοποιηθούν τα αιτήματα των συναδέλφων άμεσα, να αναθεωρηθεί το υπάρχον πλαίσιο ώστε να εξαλειφθούν οι  αδυναμίες- αδικίες  που υπάρχουν και οι αποσπάσεις σε φορείς να γίνονται από το ΚΥΣΠΕ όχι με πελατειακούς όρους από τον εκάστοτε Υπουργό αλλά  με αντικειμενικά -μετρήσιμα  κριτήρια(στην κατεύθυνση αυτή είμαι έτοιμος να συμβάλλω με τις απόψεις μου σύμφωνα με τις θέσεις του Κλάδου) και πάνω απ' όλα να αντιμετωπίζει στις αποφάσεις της όλες και όλους τους συναδέλφους ως ανθρώπους και όχι ως αριθμούς!

Ως Αιρετός εκπρόσωπος των 80.000 εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για Διαφάνεια, Αξιοκρατία και Ισονομία χωρίς συμβιβασμούς και μικροπαραταξιακούς υπολογισμούς και να διεκδικώ λύσεις για την εκπαίδευση και όλους τους εκπαιδευτικούς

           Πάντα κοντά σας,

           Φασφαλής Νίκος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»