τάξη μαθητές θρανία δασκάλα μαυροπίνακας
Το Υπουργείο Παιδείας (ΥΠΑΙΘ) έχει διακηρύξει σε όλους τους τόνους πως θέλει ένα σχολείο «των λίγων και εκλεκτών», ένα σχολείο που δεν θα χωράει τα παιδιά των εργατικών και λαϊκών οικογενειών.

Το ΥΠΑΙΘ και η κυβερνητική πολιτική θεωρούν ότι το βασικό πρόβλημα της εκπαίδευσης είναι ότι «πάρα πολλοί» διεκδικούν δικαίωμα στις σπουδές. Γι’ αυτό σχεδιάζουν μέτρα που θα διώχνουν μαζικά τους μαθητές από το σχολείο, που θα κλείνουν τις πόρτες των ΑΕΙ για τη μεγάλη πλειοψηφία.

Ο βομβαρδισμός ανακοινώσεων από το ΥΠΑΙΘ και τους αρμόδιους παράγοντες το τελευταίο διάστημα δείχνει ότι πλησίασε η ώρα για να προωθήσουν και να εφαρμόσουν αυτή την πολιτική με μέτρα όπως:

  • Επιβολή «τράπεζας θεμάτων» και στις τρείς τάξεις των ΓΕΛ για τη διενέργεια εξετάσεων πανελλαδικού τύπου σε όλα τα μαθήματα κάθε τάξης!
  • Με βάση αυτές τις εξετάσεις θα διαμορφώνεται ο βαθμός του λεγόμενου «εθνικού απολυτηρίου» της Γ΄ Λυκείου
  • Οι εκπαιδευτικοί θα ελέγχονται μέσω της αξιολόγησης για τους προφορικούς βαθμούς που δεν θα πρέπει «να απέχουν» από τους γραπτούς βαθμούς.
  • Για την εισαγωγή στα ΑΕΙ ορίζεται διπλή βάση: Τα 10.000 μόρια από το Υπουργείο και ο βαθμός που θα ορίζει το κάθε πανεπιστημιακό τμήμα.
  • Η «πληθώρα των υψηλών βαθμών» πρέπει να καταργηθεί και στα Γυμνάσια όπου επίσης σχεδιάζεται η επιβολή και άλλων εξετάσεων.
  • Αντίστοιχα στα Δημοτικά πρέπει να εφαρμόζεται «η βαθμολογική κλίμακα 5-10» και να μπουν εξετάσεις στις τελευταίες τάξεις!

Με όλα αυτά τα ΓΕΛ μετατρέπονται σε εξεταστικό κάτεργο, το «εθνικό απολυτήριο» υπόθεση για λίγους και η εισαγωγή στα ΑΕΙ για ελάχιστους. Οι μαθητές διώχνονται από τα σχολεία και σπρώχνονται βίαια ακόμα και από το Γυμνάσιο, στις λεγόμενες «καταρτίσεις», στη μαθητεία-μισοεργασία μηδενικών δικαιωμάτων και ανακύκλωσης της ανεργίας του 4ου έτους ΕΠΑΛ. Σπρώχνονται δηλαδή σε μια ζωή αμορφωσιάς, σε μια ζωή με δουλειές του ποδαριού, της φτώχειας και της ανεργίας. Ενώ οι εκπαιδευτικοί καλούνται να γίνουν οι επιστάτες εφαρμογής και υλοποίησης αυτού του βάρβαρου σχεδίου.

Όλα αυτά σχεδιάζονται σε συνθήκες που επικρατεί ήδη η φτώχεια και η ανεργία. Σε συνθήκες που το δωρεάν και δημόσιο σχολείο έχει δεχτεί βαριά χτυπήματα από τις πολιτικές όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων και οι λαϊκές οικογένειες αγκομαχούν για να τα βγάλουν πέρα. Σε συνθήκες που από τις τσέπες των γονιών πληρώνονται φροντιστήρια, μετακινήσεις που για πολλούς δεν είναι δωρεάν και για όσους είναι κάθε τόσο διακόπτονται, ακόμα και βιβλία και λειτουργικά έξοδα των σχολείων! Σε συνθήκες συγχώνευσης και κατάργησης σχολείων, «χαριστικής λειτουργίας» εκατοντάδων τμημάτων, με την πολιτική της αδιοριστίας να αφήνει άδεια τα σχολεία από εκπαιδευτικούς. Σε συνθήκες που η πολιτική «του νόμου και της τάξης» θέλει να απαγορέψει στους πολλούς να αγωνίζονται για τα δίκια τους.

Οι μαθητές έχουν το δικαίωμα να παλέψουν, να πουν μαζικά ΟΧΙ στα μέτρα αυτά που στοχεύουν να τους μετατρέψουν σε σύγχρονους και αμόρφωτους δούλους. Να υπερασπιστούν και να διεκδικήσουν  τα δικαιώματα τους στο δωρεάν δημόσιο σχολείο, στις σπουδές, στη δουλειά και στη ζωή!

Καλούμε του εκπαιδευτικούς να σταθούμε δίπλα σε αυτό το δίκαιο αγώνα που πρέπει να δοθεί, να γίνει και δικός μας αγώνας, να αρνηθούμε να γίνουμε οι επιστάτες αυτής της βάρβαρης πολιτικής, να διεκδικήσουμε μαζικούς μόνιμους διορισμούς, ελευθερίες και δουλειά με δικαιώματα, δικαιώματα στη δωρεάν δημόσια παιδεία για τα παιδιά μας και τους μαθητές μας.

Να μην περάσουν τα μέτρα του ΥΠΑΙΘ.

Δωρεάν δημόσιο σχολείο, σπουδές, ελευθερίες και δουλειά για όλους.

Δωρεάν και ασφαλής μετακίνηση για όλους τους μαθητές.

Από το ΔΣ της ΕΛΜΕ Σάμου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;