Αναγνώριση κολεγίων: "Κορυφαία πολιτική πράξη υπονόμευσης των πανεπιστημιακών πτυχίων"
Το κεντρικό άρθρο του ενημερωτικού δελτίου του περιοδικού "Νέα Παιδεία" Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2020 αναφέρεται στο ζήτημα των κολεγίων, οι απόφοιτοι των οποίων αποκτούν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό δυναμικό.

Η πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση για ανεξέλεγκτη ένταξη και των αποφοίτων κολεγίων στο μελλοντικό εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας δεν αποτελεί μόνο ισχυρή απόδειξη εξυπηρέτησης συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων. Ούτε απαιτεί τεκμήρια για την οφθαλμοφανή υστέρηση της ποιότητας σπουδών των "πτυχιούχων" ανάλογων χώρων, που εποφθαλμιούν την ένταξη στον δημόσιο τομέα τον οποίο μετά βδελυγμίας αποστρέφονται οι ιδρυτές τέτοιου τύπου ιδρυμάτων!

Η ρύθμιση αυτή ερμηνεύεται αρχικά ως η κορυφή του παγόβουνου σε μια μακροχρόνια σειρά ύπουλων νομοθετικών και άλλων "ρυθμίσεων", που είχαν ως στόχο την υποβάθμιση των πανεπιστημιακών πτυχίων αλλά και την αλλοίωση της ταυτότητας του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού μέσα από την "παράπλευρη νομιμοποίηση" πτυχίων και άλλων τίτλων σπουδών, που τόσο η απόκτησή τους όσο και η εν τη πράξει αξιολόγησή τους αποδείκνυε και αποδεικνύει την ανυπαρξία ποιοτικών και αξιοκρατικών κριτηρίων στην απονομή τους, άρα την ακαταλληλότητα των κατόχων τους για το έργο του εκπαιδευτικού!

Ο κύριος στόχος, λοιπόν, της πρόσφατης ρύθμισης είναι πιο φιλόδοξος και πιο ιδιοτελής! Από τη μια πλευρά, η σταδιακή πλήρης αποδόμηση χωρίς την ανάγκη αναθεώρησης του άρθρου 16 του Συντάγματος, και από την άλλη, η τελική άλωση του χώρου της δημόσιας εκπαίδευσης με τη διοχέτευση και ένταξη ενός εκπαιδευτικού δυναμικού με εμφανή επιστημονική και παιδαγωγική ανεπάρκεια αλλά με επαρκή διάθεση υποταγής σε ποικίλες εντολές και επιθυμίες των "ευεργετών" του!

Ας το δηλώσουμε, λοιπόν, με παρρησία ενάντια σε όσους όψιμα και υποκριτικά διαμαρτύρονται.

Πολύ σύντομα θα αποδειχθεί ότι η πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση για ανεξέλεγκτη ένταξη και των αποφοίτων κολεγίων στο μελλοντικό εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας αποτελεί μεταπολιτευτικά την κορυφαία πολιτική πράξη υπονόμευσης τόσο των πανεπιστημιακών πτυχίων όσο και της ίδιας της επιστημονικής ταυτότητας των εκπαιδευτικών.

Και το έργο αυτό έχει, βέβαια, φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς-θύτες, αλλά προπαντός θα έχει πολλά θύματα!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
Ο αγώνας των γονιών αφότου ο γιος τους διαγνώστηκε με νευρολογική αναπτυξιακή διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μονάδα (αφού το σχολείο τους κρίθηκε -και ήταν- ακατάλληλο και επικίνδυνο) που θα φιλοξενούσε τα παιδιά τους...
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
depy
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης
Η ακριβής διάγνωση συχνά εξαρτάται από την κατανόηση του ασθενή και την αξιολόγηση 10 συμπτωμάτων τα οποία συνήθως οδηγούν σε λανθασμένη διάγνωση της...
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης