Χ. Κεφαλίδου: Μεγάλα κτηριακά και λειτουργικά προβλήματα στο Μουσικό Σχολείο Δράμας
Ερώτηση που κατάθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως και τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Τ. Θεοδωρικάκο, σχετικά με τα κτηριακά και λειτουργικά προβλήματα στο Μουσικό Σχολείο της Δράμας

Σήμερα στο συγκεκριμένο σχολείο φοιτούν 394 μαθητές και διδάσκουν 91 εκπαιδευτικοί. Ειδικά το κτηριακό πρόβλημα επιδεινώνεται συνεχώς με τους αγωγούς των φρεατίων να είναι σπασμένοι και το νερό της βροχής να φτάνει στο υπόγειο του σχολείο όπου υπάρχουν σχολικές αίθουσες και περνούν καλώδια της ΔΕΗ. Επίσης, σημαντικές είναι οι ελλείψεις καθηγητών, ειδικά μουσικών οργάνων, ενώ και αυτή τη σχολική χρονιά η τοποθέτηση των καθηγητών έγινε με μεγάλη καθυστέρηση. 

Η ερώτηση της κ.Κεφαλίδου:

Η περιοχή μας η Δράμα έχει την τύχη να διαθέτει ένα από τα σημαντικότερα Μουσικά Σχολεία της χώρας. Σήμερα στο συγκεκριμένο σχολείο φοιτούν 394 μαθητές και διδάσκουν 91 εκπαιδευτικοί. Τα λειτουργικά προβλήματα καθώς και το κτηριακό ζήτημα οδήγησαν την προηγούμενη εβδομάδα τους μαθητές σε διαμαρτυρία και κατάληψη. Τα προβλήματα επιδεινώνονται συνεχώς, υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια, χωρίς όμως να έχει δοθεί καμία ουσιαστική λύση.

Ειδικά το κτηριακό πρόβλημα χειροτερεύει συνεχώς παρά τις μικροπαρεμβάσεις που έχουν γίνει αποσπασματικά και χωρίς ολοκληρωμένη τεχνική και οικονομική μελέτη. Οι αγωγοί των φρεατίων είναι σπασμένοι, με αποτέλεσμα αντί το νερό της βροχής να διοχετεύεται στο δίκτυο απορρόφησης, αυτό να φθάνει στο υπόγειο του σχολείο όπου υπάρχουν καλώδια της ΔΕΗ. Τα νερά περνούν μέσα από τα τοιχώματα δημιουργώντας υγρασία, ενώ την ίδια ώρα πέφτουν σοβάδες από τη φθορά. Ο κίνδυνος είναι μεγάλος, αν αναλογισθεί κανείς ότι στα συγκεκριμένα σημεία του σχολικού κτηρίου υπάρχουν καλώδια υψηλής τάσης.

Επίσης, σημαντικές είναι οι ελλείψεις καθηγητών, ειδικά μουσικών οργάνων, ενώ οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκαν και αυτή τη σχολική χρονιά με τεράστια καθυστέρηση. Την ίδια ώρα τα μουσικά όργανα των μαθητών είναι παλαιά και ελλιπή με το κόστος των απαραίτητων επισκευών ή της αγοράς νέων να το επωμίζονται οι γονείς και οι κηδεμόνες των παιδιών.

Το Μουσικό Σχολείο της Δράμας αποτελεί ένα πραγματικό «διαμάντι» για την ακριτική περιοχή μας. Παρά τα σημαντικά λειτουργικά και κτηριακά προβλήματα που αντιμετωπίζει, εξακολουθεί να παράγει και να καλλιεργεί τις μουσικές δεξιότητες των παιδιών, δίνοντάς τους μάλιστα καλές επαγγελματικές προοπτικές. Επίσης, πολύτιμη είναι η συμβολή του στη διατήρηση και ανάδειξη της παραδοσιακής μας μουσικής, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της πλούσιας ιστορίας και του πολιτισμού της περιοχής μας. Όμως το Μουσικό Σχολείο όπως φαίνεται έχει αφεθεί στην τύχη του  παρά το τεράστιο εκπαιδευτικό και πολιτιστικό έργο που επιτελεί.

Το Μουσικό Σχολείο είναι τύπος σχολείου υψηλής ζήτησης και ευρείας αποδοχής σε κάθε τοπική κοινωνία που το φιλοξενεί, επιδεικνύοντας διαχρονικά δυναμική εκπαιδευτική και καλλιτεχνική παρουσία. Είναι ένα σχολείο εξωστρεφές και δραστήριο από τη φύση του, αναδεικνύει τον τοπικό πολιτισμό κάθε περιοχής της χώρας μας, ενώ παράλληλα προσφέρει υγιείς και δημιουργικές διεξόδους στους μαθητές του. Υποχρέωση του κεντρικού Κράτους είναι η εξασφάλιση σύγχρονων και ασφαλών σχολικών υποδομών μέσω της διάθεσης των απαραίτητων κονδυλίων.

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτώνται οι Υπουργοί:

  1. Γνωρίζει το Υπουργείο σας τα παραπάνω κτηριακά και λειτουργικά προβλήματα που χρονίζουν στο Μουσικό Σχολείο Δράμας;
  2. Σε ποιες δράσεις θα προχωρήσετε ώστε να δοθεί επιτέλους μια οριστική λύση στα προβλήματα αυτά; Ποιο το χρονοδιάγραμμα των ενεργειών σας;
  3. Θα προχωρήσει το Υπουργείο σας στην εξασφάλιση των πιστώσεων ώστε να πραγματοποιηθούν όλες οι απαραίτητες παρεμβάσεις και να καταστεί το Μουσικό Σχολείο Δράμας και πάλι λειτουργικό και ασφαλές για μαθητές και εκπαιδευτικούς;
  4. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε προκειμένου να στηριχθούν τα Μουσικά/ Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας;

    Η Ερωτώσα Βουλευτής                                                             

         ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ ΧΑΡΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες