H «Αναμόρφωση» της Παιδείας εν μέσω Πανδημίας ...
Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Ηλιούπολης

Ολόκληρη η ανθρωπότητα δοκιμάζει τις αντοχές της εν μέσω πανδημίας σε όλα τα επίπεδα.

Κι ενώ ψάχνουμε να βρούμε τρόπους για να συνεχίσει η νέα μας δύσκολη καθημερινότητα βρισκόμενοι ακόμα σε «καραντίνα», μαθαίνουμε για νέο νομοσχέδιο προς ψήφιση από το Υπουργείο Παιδείας, που προβλέπει:

 Σχολειοποίηση του Νηπιαγωγείου με εισαγωγή Αγγλικών. Την ίδια στιγμή αρνούνται να πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την πλήρη και ουσιαστική εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής σε όλη την Ελλάδα, με σύγχρονους όρους και προϋποθέσεις, να ενισχύσουν τα Νηπιαγωγεία με όλο το απαραίτητο βοηθητικό (π.χ. τραπεζοκόμους) και επιστημονικό προσωπικό (π.χ. ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς).

 Αύξηση (από 22 σε 26) του αριθμού των μαθητών για Νηπιαγωγείο και Δημοτικό και ταυτόχρονα – για πρώτη φορά – ορισμός ελαχίστου αριθμού παιδιών (16 στο Νηπιαγωγείο – 20 στο Δημοτικό).

 Αυστηρότερες και σε περισσότερα ( από 4 σε 7) μαθήματα προαγωγικές εξετάσεις για τους μαθητές Γυμνασίου - Λυκείου.

 Επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων από την Α΄ Λυκείου (στην πρώτη εφαρμογή του μέτρου το 2014, εξαπλάσιοι μαθητές έμειναν μετεξεταστέοι), με ουσιαστικά «πανελλαδικού τύπου» εξετάσεις, που οδηγούν τη πλήρη μετατροπή του Λυκείου σε «Εξεταστικό Μαραθώνιο» με λιγότερο ελεύθερο χρόνο, περισσότερο άγχος κι ακόμη μεγαλύτερη οικονομική αφαίμαξη των γονιών, λόγω της αύξησης των φροντιστηρίων.

 Κατάργηση της Κοινωνιολογίας από πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα

 Αποκλεισμός μαθητών άνω των 17 χρόνων από τα ΕΠΑΛ

 Η είσοδος σε πρότυπα σχολεία με περισσότερες εξετάσεις και αξιολογήσεις.

 Εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων με στόχο την κατηγοριοποίησή τους και ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

 Επαναφορά της αναγραφής της διαγωγής των μαθητών στο απολυτήριο και των πολυήμερων αποβολών.

 Επαναφορά της βάσης του 10 για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και ταυτόχρονα, περαιτέρω περιορισμός εισακτέων ... που έρχεται να συμπληρώσει το προηγούμενο που αφορά την τριτοβάθμια εκπαίδευση και τα ιδιωτικά “Κολλέγια”, ξεκαθαρίζοντας την πολιτική βούληση της κυβέρνησης για συρρίκνωση ως και την κατάργηση του δημόσιου χαρακτήρα της Παιδείας.

Κι αναρωτιόμαστε, γιατί τώρα - εν μέσω πανδημίας - αυτές οι αλλαγές, χωρίς καμιά ουσιαστική δημόσια διαβούλευση με την Σχολική Κοινότητα και την Κοινωνία ;

Καλούμε τα ΔΣ των Συλλόγων μας κι ολόκληρη την Εκπαιδευτική Κοινότητα, να τοποθετηθεί (η Διαβούλευση λήγει 6 Μαΐου) Δημόσια, σε ότι αφορά το μέλλον των παιδιών μας .

 

Η Παιδεία είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε παιδιού, που η Πολιτεία οφείλει να εξασφαλίζει ΔΩΡΕΑΝ σε Δημόσια Σχολεία.

 

Διεκδικούμε όλα εκείνα που Αξίζουν τα παιδιά μας … !!!

 

Να Αποσυρθεί Τώρα το Αντί - Εκπαιδευτικό Νομοσχέδιο

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος Η Γραμματέας

Μιχάλης Τασούλας Ντόρα Κουφουδάκη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mixanografiko-2016_1.jpg
Μηχανογραφικό 2024 και μετεγγραφές φοιτητών: Οι νέες αντιστοιχίες τμημάτων ΑΕΙ - 317 αντίστοιχα και 104 «ανάδελφα»
Μειώθηκαν κατά 10 τα αντίστοιχα Τμήματα και αυξήθηκαν κατά 11 τα μη αντίστοιχα, κάτι που προφανώς περιορίζει ελαφρά τις δυνατότητες μετεγγραφών
Μηχανογραφικό 2024 και μετεγγραφές φοιτητών: Οι νέες αντιστοιχίες τμημάτων ΑΕΙ - 317 αντίστοιχα και 104 «ανάδελφα»