Ένα από τα θέματα που δε συζητήθηκε αυτές τις ημέρες όσο θα ἐπρεπε είναι αυτό των διαφορετικών διαλειμμάτων ανά τάξη που προτείνει το υπουργείο παιδείας. Μπορεί με μια πρώτη ανάγνωση όλοι να το βρίσκουν φυσιολογικό να γίνει, όμως είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Ας τα βάλουμε τα πράγματα κάτω με χαρτί και με μολύβι.
Αν η κάθε τάξη λειτουργεί με μια καθυστέρηση 15 λεπτών, για να μπορούμε να έχουμε διαφορετικά διαλείμματα, τότε θα είναι κάπως έτσι
Έστω ότι
η Α’ τάξη λειτουργεί
1η ώρα: 08:15 - 09:00
2η ώρα: 09:05 - 09:50
3η ώρα: 10:00 - 10:45
4η ώρα: 10:55 - 11:40
η Β’ τάξη λειτουργεί
1η ώρα: 08:30 - 09:15
2η ώρα: 09:20 - 10:05
3η ώρα: 10:15 - 11:00
4η ώρα: 11:10 - 11:55
η Γ’ τάξη λειτουργεί
1η ώρα 08:45 - 09:30
2η ώρα 09:35 - 10:20
3η ώρα 10:30 - 11:15
4η ώρα 11:25 - 12:10
Αν ένας καθηγητής διδάσκει για παράδειγμα την 1η ώρα στη Γ’ τάξη, θα μπει για μάθημα στις 08:45 και θα βγει στις 09:30.
Αν τη 2η ώρα έχει μάθημα στην Α’ τάξη, θα διαπιστώσει ότι οι μαθητές έχουν μείνει μόνοι τους για 25 λεπτά, αφού η 2η ώρα για την Α’ τάξη αρχίζει στις 09:05. Τι θα κάνουν οι μαθητές αυτό το χρονικό διάστημα; Θα τους απασχολεί κάποιος άλλος; Υπάρχει αυτή η δυνατότητα για σχολεία που έχουν 6 τμήματα ανά τάξη; Άλλωστε τα παιδιά θα πάνε σχολείο για να μάθουν ή για να τα φυλάνε;
Είναι προφανές ότι δεν είναι δυνατό να λειτουργήσει ένα σχολείο με διαφορετικά ωράρια για κάθε τάξη.
Και τι να κάνουμε τώρα; Να γελάσουμε από την προχειρότητα των μέτρων ή να κλάψουμε;
Λέξεις: Γιάννης Παπαθανασίου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη