Η πρόταση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ για άνοιγμα σχολείων και νομοσχέδιο
Η πρόταση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ για το πρόγραμμα αγωνιστικής δράσης. Το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία να μην κατατεθεί στη Βουλή, να αποσυρθεί εδώ και τώρα! Μέτρα ουσιαστικής υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία!

Συναδέλφισσα, συνάδελφε 

              Οι ανακοινώσεις των μέτρων, από την κυβέρνηση της ΝΔ, για την επαναλειτουργία των σχολείων εντείνουν την ανησυχία των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των οικογενειών τους, δε δημιουργούν τους αναγκαίους όρους ασφάλειας και υγιεινής.  Δε λαμβάνουν υπόψη τα πραγματικά προβλήματα και την κατάσταση των σχολικών υποδομών. Ακόμα και η εξαγγελία για το 1,5 μέτρο απόσταση ανά μαθητή είναι πρακτικά ανεφάρμοστη σε αίθουσες κλουβιά (ή ακόμα και κοντέινερ) των 30 τ.μ. Για αυτό κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή το Υπουργείο Παιδείας με μια απαράδεκτη ενέργεια άλλαξε την οδηγία για τα 7μ2 ανα μαθητή!

              Τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία παραμένουν, χωρίς να καταβάλλεται καμία προσπάθεια από την κυβέρνηση να επιλυθούν, όπως για παράδειγμα: η έλλειψη καθαριότητας, οι ανεπαρκείς κτιριακές υποδομές, τα εκπαιδευτικά κενά, τα μέσα ατομικής προστασίας και τα υλικά καθαρισμού κλπ.

              Η κυβέρνηση προβάλλει για άλλη μια φορά την ατομική ευθύνη αντί να αναλάβει τη δική της ευθύνη, για την προστασία όλων των εργαζομένων, των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των οικογενειών τους. Το κύριο ζήτημα που παραμένει είναι πώς θα διασφαλιστούν οι όροι και οι προϋποθέσεις προκειμένου να ανοίξουν τα σχολεία, αν πραγματικά διασφαλίζεται η υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών με ευθύνη του κράτους, χωρίς να μετακυλίεται το κόστος και η ευθύνη σε γονείς και μαθητές.

«Ο κορονοϊός απειλεί την υγεία μας, η κυβέρνηση τα μορφωτικά δικαιώματα»!!

              Εν μέσω πανδημίας και με κλειστά τα σχολεία, το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη διαβούλευση το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, με σκοπό να ψηφιστεί άμεσα. Η κυβέρνηση της Ν.Δ., συνεχίζοντας την αντιεκπαιδευτική πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων, αντί να λύσει τα τεράστια προβλήματα των σχολείων, αντί να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα των σωματείων   φέρνει μέτρα που χειροτερεύουν το Δημόσιο Σχολείο. Υποβαθμίζει παραπέρα τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, “τσακίζει” τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

               Πιστό στις επιταγές του ΟΟΣΑ και των κατευθύνσεων της ΕΕ το Υπουργείο “πιάνει το νήμα” από εκεί που το άφησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και “βάζει το λιθαράκι του”, ώστε τα σχολεία να προσαρμοστούν όλο και περισσότερο στις επιδιώξεις των επιχειρηματικών ομίλων και της πολιτικής των περικοπών. Όπως και η Υγεία έτσι και η μόρφωση θεωρούνται κόστος. Οι ανάγκες των μαθητών μας μπαίνουν στο ζύγι μιας πολιτικής που δίνει δεκάδες δις στις μεγάλες επιχειρήσεις, ικανοποιεί ακόμα και τα πιο “τρελά όνειρα” των εργοδοτών μετατρέποντας τον εργαζόμενο σε λάστιχο, καταργώντας συνδικαλιστικά δικαιώματα και ελευθερίες.

Με τις διατάξεις για την αύξηση του αριθμού των μαθητών σε 26 στα Δημοτικά και το ελάχιστο όριο των 20 μαθητών από τα 7/θεσια και πάνω οδηγεί σε μαζικές συγχωνεύσεις τμημάτων, μετακίνηση μαθητών και εκπαιδευτικών, απολύσεις αναπληρωτών. Με την εισαγωγή των αγγλικών στο νηπιαγωγείο, τα “εργαστήρια δεξιοτήτων” και άλλες διατάξεις προχωρά σε αντιδραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο του σχολείου.

Η κυβέρνηση διατηρεί το νόμο Γαβρόγλου για το Λύκειο και πάνω σε αυτόν προσθέτει την Τράπεζα Θεμάτων, ενισχύοντας τον εξετασιοκεντρικό του χαρακτήρα. Δίνει ένα ακόμα χτύπημα στην επαγγελματική εκπαίδευση εισάγοντας το ηλικιακό όριο εγγραφής στα 17 χρόνια οδηγώντας χιλιάδες νέους εκτός ΕΠΑΛ, στην κατάρτιση, την ιδιωτική εκπαίδευση και τη φθηνή εργασία για το κεφάλαιο, αξιοποιώντας το «θολό τοπίο» των σχολών μαθητείας που διατήρησε ο ΣΥΡΙΖΑ. Διατηρεί το νόμο για τους αναπληρωτές που πετσοκόβει χρόνια δουλειάς και προϋπηρεσίας, και επιπλέον εισάγει νέες τιμωρητικές διατάξεις για τους συναδέλφους, που για διάφορους λόγους δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία. Ξαναγραφεί και εξειδικεύει τον νόμο της προηγούμενης κυβέρνησης για την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών, επεκτείνοντας όλες αυτές τις διατάξεις που οδηγούν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Πληρώσαμε πολλά δε θα πληρώσουμε ξανά!

                Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβουν την ευθύνη τους! Έστω και τώρα να ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα, τις διεκδικήσεις δεκάδων ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ. Να προστατεύσουν την υγεία και τα μορφωτικά δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών.

              Τώρα είναι ώρα να δυναμώσει ο αγώνας, οι μαζικές κινητοποιήσεις των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ.  Όπως και εν μέσω πανδημίας δεν μείναμε σιωπηλοί, έτσι και τώρα συνεχίζουμε και κλιμακώνουμε την πάλη μας για:

  • Εξασφάλιση όλων των όρων και των προϋποθέσεων για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων, τη διασφάλιση της προστασίας της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
  • Την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου. Η κυβέρνηση να μην τολμήσει να το φέρει στη Βουλή για ψήφιση.
  • Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στα σχολεία.
  • Επαρκής χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών για την κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων.
  • Σύγχρονα ασφαλή κτίρια και υποδομές για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
  • Συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις των ΕΛΜΕ σε Δ/νσεις, ΠΔΕ και Δήμους την Τετάρτη 6 Μάη στην 3ωρη στάση που έχει προκηρυχθεί.
  • Προχωράμε σε ανοικτές συνεδριάσεις των ΔΣ σε προαύλια σχολείων για την ενημέρωση των συναδέλφων και την λήψη αγωνιστικών αποφάσεων.
  • Ενημερώνουμε με όλα τα μέσα (κοινές συσκέψεις, συναντήσεις, συνεντεύξεις τύπου, επιστολές) τους συλλόγους και τις ενώσεις γονέων και προχωράμε από κοινού σε παραστάσεις διαμαρτυρίας σε Δήμους και Δ/νσεις Εκπαίδευσης.
  • Στηρίζουμε τους εργαζόμενους στην καθαριότητα των σχολείων, στον αγώνα τους για την μονιμοποίηση τους. Συμμετέχουμε με αποφάσεις των σωματείων μας, στην κινητοποίηση που οργανώνουν την Παρασκευή στις 8 Μάη το πρωί στο Υπ. Εσωτερικών.
  • Προχωράμε σε συσκέψεις – συνεδριάσεις – ενημερώσεις των συλλόγων διδασκόντων για το νομοσχέδιο και την καταγραφή συγκεκριμένων προβλημάτων ανά σχολείο.
  • Παίρνουμε αποφάσεις για ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης.
  • Κλιμακώνουμε την πάλη με νέα μαζική κινητοποίηση και συλλαλητήριο στις 12 Μάη στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις!
  • Προετοιμάζουμε απεργιακή απάντηση απέναντι στα σχέδια της κυβέρνησης!

ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ!

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ – ΝΑ ΠΑΡΕΙ

ΠΙΣΩ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!

ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ: ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΉΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!

Αθήνα, 5 Μάη 2020

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες