Κ. Πελετίδης: Όχι στη μετατροπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε ριάλιτι
Ενάντια στο εκπαιδευτικό νομοσχέδιο τάσσεται ο δήμαρχος Πατρέων

Στο πλαίσιο των συναντήσεων του Δημάρχου Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, με τους εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας, πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στο Δημαρχείο συνάντηση με Πρόεδρο του Δ.Σ. της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας, Σπύρο Ψαρρά, τον Γραμματέα, Φώτη Βασιλακόπουλο και το μέλος, Χρήστο Σιάχο. Παρών ήταν ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού, Τάκης Πετρόπουλος.

Στην συνάντηση τονίσθηκε και από τις δύο πλευρές η αντίθεση στο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης, το οποίο, όπως υπογραμμίστηκε, πρέπει να αποσυρθεί γιατί όχι μόνο δεν επιλύει κανένα από τα μεγάλα προβλήματα στην μόρφωση των μαθητών αλλά προκαλεί νέα με αιχμή την απαράδεκτη μετατροπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε ριάλιτι.

Στην συνάντηση τονίσθηκε επίσης η αναγκαιότητα, που αναδείχθηκε και με την υγειονομική κρίση, της πρόσληψης μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία, της μονιμοποίησης των συμβασιούχων καθαριστριών και την δραστική αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών που προκάλεσε η πανδημία του covid-19.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;
Οι διορισμοί αυτοί είναι το τίμημα που πρέπει να πληρωθεί για να ξεδιπλώσει το υπουργείο Παιδείας με λιγότερες δυσκολίες τη νέα του κίνηση που...
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;