υππαιδείας
Απύθμενο το θράσος της υπουργού Παιδείας όταν είπε σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς ότι θα διασφαλίσει τις θέσεις εργασίας τους με… ελεύθερες απολύσεις και με ελεύθερες συμβάσεις-λάστιχο, καταγγέλλει η ΟΙΕΛΕ

Αναλυτικά, η ανακοίνωση-καταγγελία της ΟΙΕΛΕ:

Πλήρης επιβεβαίωση της ΟΙΕΛΕ τόσο για το διάλογο-παρωδία όσο και για το τι ετοιμάζεται στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την ιδιωτική εκπαίδευση.

Στη σημερινή συνάντηση η Υπουργός Παιδείας σε ένα κρεσέντο υποκρισίας ανακοίνωσε ότι το σφαγιαστικό αυτό νομοθέτημα που τελειώνει το ιδιωτικό σχολείο ως πάροχο κοινωνικού αγαθού και τον ιδιωτικό εκπαιδευτικό ως λειτουργό της εκπαίδευσης, γίνεται για το καλό του… μαθητή! Είχε μάλιστα το απύθμενο θράσος να πει ότι θα διασφαλίσει τις θέσεις εργασίας μας με… ελεύθερες απολύσεις και με ελεύθερες συμβάσεις-λάστιχο(!) και ότι ενώ δεν τίθεται κανένα ζήτημα μεταφοράς μας στο Υπουργείο Εργασίας, οι καταγγελίες των συμβάσεων  θα γίνονται με βάση το κοινό εργατικό δίκαιο.

Οι εκπρόσωποι της ΟΙΕΛΕ, αφού τόνισαν στην Υπουργό πως σήμερα γράφεται η πιο μελανή σελίδα στην ιστορία της εκπαίδευσης, καθώς η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου προτίμησε να πορευτεί με το συμφέρον 100 επιχειρηματιών και όχι με το δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον και με το αγαθό της εκπαίδευσης, κατήγγειλαν τον προσχηματικό διάλογο και αποχώρησαν χαρακτηρίζοντας την Υπουργό ως άνθρωπο τακτοποίησης επιχειρηματικών ρουσφετιών και ως «δεύτερο Αρβανιτόπουλο».

Μετά από τις σημερινές δραματικές εξελίξεις πραγματοποιήθηκε έκτακτο ΔΣ της ΟΙΕΛΕ στο χώρο του Υπουργείου Παιδείας όπου αποφασίστηκαν τα ακόλουθα:

1) Πρόσκληση για άμεση συνάντηση με τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες ΔΟΕ-ΟΛΜΕ, διότι το       νομοθέτημα για την ιδιωτική εκπαίδευση θέτει πρώτα και κύρια σε κίνδυνο τη δημόσια εκπαίδευση, το δημόσιο σχολείο και το σύνολο των μαθητών.

2)Να ζητηθεί η άμεση αντίδραση των τριτοβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων (ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ)

3)Να καταγγελθεί η νομοθέτηση της πλήρους εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης στην Ελλάδα στα διεθνή συνδικάτα της εκπαίδευσης (ETUCE, Education International) και να ζητηθεί η συνδρομή τους για την προστασία του αγαθού της παιδείας και των μαθητών.

4)Λίγο πριν την έναρξη του σχολικού έτους να συγκληθούν έκτακτες συνελεύσεις, για να αποφασιστούν κινητοποιήσεις και να χαραχθεί η δύσκολη πορεία του κλάδου το επόμενο διάστημα.

Δεν φοβηθήκαμε ούτε το 2010, ούτε το 2013 , δεν θα φοβηθούμε ούτε τώρα. Το δίκιο είναι με το μέρος μας, εμείς υπερασπιζόμαστε το κοινωνικό αγαθό  της εκπαίδευσης, το δημόσιο συμφέρον, το καλό της κοινωνίας, τα δικαιώματα των αδύναμων και των μη προνομιούχων. Όλοι μαζί ενωμένοι θα τα καταφέρουμε και αυτή τη φορά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα