Σήμερα η συνάντηση Κεραμέως-ΟΙΕΛΕ για το νομοσχέδιο της ιδιωτικής εκπαίδευσης
Για «τελευταία ευκαιρία για διάλογο» κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) ζητώντας απαντήσεις σε 10 ερωτήματα

 Σήμερα αναμένεται να πραγματοποιηθεί η συνάντηση της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμεώς, με αντιπροσωπεία της ΟΙΕΛΕ, στον απόηχο της σφοδρής αντιπαράθεσης στη Βουλή κατά την ακρόαση των κοινωνικών φορέων στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων.

Η ομοσπονδία σε ανακοίνωση που εξέδωσε αποδέχεται σχετική πρόσκληση για διάλογο από το υπ. Παιδείας, κάνοντας λόγο για «τελευταία ευκαιρία» και ζητώντας, μέσω της διατύπωσεις 10 ερωτημάτων, σαφείς απαντήσεις για τις προθέσεις του υπουργείου Παιδείας σχετικά με φαινόμενα ασυδοσίας στην ιδιωτική εκπαίδευση και την προστασία θεμελιωδών εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

Τα 10 ερωτήματα που θέτει προς απάντηση η ΟΙΕΛΕ:

  1. Επέτρεπε, ναι ή όχι, το προηγούμενο νομοθετικό καθεστώς ωράριο 40 ωρών και απεριόριστες απογευματινές δράσεις στα ιδιωτικά σχολεία χωρίς κανένα έλεγχο περιεχομένου, αλλά με μια απλή δήλωση εργαζόμενων και μαθητών; Θα αναμένουμε αυτή τη φορά απάντηση με παραπομπή σε διατάξεις νόμου.
  2. Γιατί την ενοχλεί ο έλεγχος των διδασκόντων στις απογευματινές δράσεις; Μήπως το Υπουργείο Παιδείας κλείνει το μάτι στη φοροδιαφυγή και την αδήλωτη εργασία στα ιδιωτικά σχολεία;
  3. Τελικά, θα μας απαντήσει τι εννοεί με τη φράση «δημιουργική εποπτεία κι όχι έλεγχο σκοπιμότητας»;
    • Μήπως εννοεί έναν έλεγχο «σκόπιμο», όταν αυτός «τολμά» να ανακαλύπτει σε ιδιωτικό σχολείο δεκάδες εκπαιδευτικούς χωρίς διοριστήριο;
    • Μήπως βαπτίζει «σκόπιμο» έναν έλεγχο, επειδή η νόμιμη εκπρόσωπός του ίδιου αυτού σχολείου έχει παραπεμφθεί για τα αποδεδειγμένα αυτά βαριά αδικήματα σε πειθαρχικό έλεγχο;
    • Θα καταστεί, άραγε, «παραγωγική» η εποπτεία στην εκπαίδευση, όταν τέτοιοι άνθρωποι όπως η εν λόγω ορίζονται μέλη στο ΙΕΠ, άρα αναγορεύονται με τον πιο επίσημο τρόπο στενοί συνεργάτες της Υπουργού;
  4. Τελικά, μπορούσαν, ναι ή όχι, τα ιδιωτικά σχολεία να εφαρμόσουν αξιολόγηση με δικούς τους όρους και μάλιστα εξαιρετικά σκληρή με το άρθρο 56 του Ν. 4472/2017;
  5. Ισχυρίζεται η Υπουργός ότι παρέχει τη δυνατότητα να εργάζονται οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί και το απόγευμα σε οποιαδήποτε εκπαιδευτική μονάδα επιθυμούν για να συμπληρώσουν το ωράριό τους. Είναι αλήθεια, ναι ή όχι, ότι αυτό ίσχυε ούτως ή άλλως μέσω τόσο της νομοθετικής ρύθμισης του άρθρου 203 του Ν. 4610/2019 όσο και της παροχής άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου, όπως ισχύει και για τους δημόσιους εκπαιδευτικούς;
  6. Η εκτρωματική ρύθμιση για την «οικειοθελή» παραίτηση από μέρος του ωραρίου είναι, ναι ή όχι, επί της ουσίας εξαναγκασμένη παραίτηση για να προσλάβει ο εργοδότης νεότερους και «φθηνότερους» εκπαιδευτικούς, ή για να τον απολύσει με μειωμένο ωράριο, άρα και με μικρότερη αποζημίωση; (Να γνωρίζει η Υπουργός ότι χιλιάδες ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί γελούν με τη ρομαντική ιστορία της χομπίστριας μάνας που ζει σε συνθήκες χλιδής και δεν έχει πρόβλημα να θυσιάσει μέρος του μισθού της για να …κάτσει σπίτι με τα παιδιά της. Όχι μόνο για το επικολυρικό του πράγματος, αλλά διότι ακριβώς το ίδιο επιχείρημα της πονεμένης μάνας χρησιμοποιούν μονότονα από το 2010 οι εκπρόσωποι του ΣΙΣ. Και δεν είναι το μοναδικό επιχείρημα που η Υπουργός έκανε κόπι …πάστε από το Σύνδεσμο των σχολαρχών).
  7. Είναι αλήθεια, ναι ή όχι, ότι με την εφαρμογή της διετίας οι εκπαιδευτικοί έφταναν τουλάχιστον μέχρι το δεύτερο έτος και συμπλήρωναν κάποια προϋπηρεσία, ενώ τώρα θα απολύονται από την πρώτη ημέρα;
  8. Αναφέρει η Υπουργός τάχα με αγανάκτηση ότι απολύθηκαν 300 στη διετία πέρσι, θεωρώντας το νούμερο τεράστιο. Θα μας πει όμως με επίσημα στοιχεία πόσοι τελικά έγιναν αορίστου χρόνου; Μήπως το περίπου 75% και πλέον των εκπαιδευτικών; Μήπως τελικά η αγανάκτηση αυτή ήταν fake και «εργασιακή προστασία αλά Κεραμέως» σημαίνει για τους περισσότερους απόλυση στο πρώτο κιόλας έτος για να μη διεκδικούν και αποζημιώσεις;
  9. Αν έχει τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη, όπως ανέφερε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, τι την ενοχλεί η Ανεξάρτητη Επιτροπή Πρωτοδικών Εργατικών Διαφορών; Μήπως ότι αυτή συνεδριάζει εντός 90 ημερών και δίδεται η δυνατότητα στο δικαιωμένο εκπαιδευτικό να επιστρέφει γρήγορα στο σχολείο του, ενώ μέσω δικαιοσύνης θα απαιτηθεί χρόνος (τουλάχιστον 2 έως 5 έτη) και χρήμα (οι νομικοί μιλούν για πάνω από 15000 ευρώ, αν η υπόθεση φθάσει σε τρίτο βαθμό), γεγονός που σημαίνει ότι σχεδόν κανείς δεν θα αντέξει να είναι άνεργος και απλήρωτος τόσον καιρό και μάλιστα να καταβάλει τέτοια ποσά; Μήπως εκεί κρύβεται η «φιλελεύθερη» πρόθεση της Υπουργού να καταργήσειτην επιτροπή; Για να επιβάλλεται τη Σιωπή των Αμνών στα ιδιωτικά σχολεία;
  10. Στη «σοβιετική» αυτή Επιτροπή γνωρίζετε ότι το 95% των εκπαιδευτικών απολύθηκαν; Πόσο μεγαλύτερη ευελιξία χρειάζεται πια αυτό το Υπουργείο; Πόση μεγαλύτερη …εμπιστοσύνη;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syneleysi_foitites
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Ανοίγει ο δρόμος των διαγραφών για «λιμνάζοντες» φοιτητές που είχαν εισαχθεί στα ΑΕΙ πριν από την ψήφιση του νόμου Κεραμέως και έκτοτε ξεπέρασαν (ή...
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Απολύσεις εργαζομένων
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Μελέτη Κλαδικού Ινστιτούτου ΟΙΕΛΕ: Οι ανεξέλεγκτες απολύσεις βλάπτουν ακόμη και τις πιο ισχυρές επιχειρήσεις - Οι προτάσεις της Ομοσπονδίας για τις...
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
daskalos_16.jpg
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».
Ένας δάσκαλος από την Πάρο γράφει
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».