«Τροπολογία ντροπή της Κεραμέως με στόχο κομματικές επιλογές των Διευθυντών Εκπαίδευσης»
Στόχος της κυβέρνησης να ορίσει στελέχη της εκπαίδευσης του κομματικού της περιβάλλοντος σε κάθε γωνιά της Ελλάδας αναφέρει η Ανεξάρτητη Ενωτική Εκκίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Την πλήρη αντίθεσή της στην τροπολογία για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης εκφράζει η Ανεξάρτητη Ενωτική Εκκίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. καταγγέλλοντας πως «τη διαδικασία επιλογής, των εκλεκτών της Κυβέρνησης, αναλαμβάνει μια διορισμένη πενταμελή επιτροπή από την Κυβέρνησηαφαιρώντας τους αιρετούς του Κλάδου (που διακηρυγμένος πόθος τους είναι να μη συμμετέχουν γενικά στις κρίσεις!!!) και κάθε έννοια αξιοκρατίας και δίκαιης αντιμετώπισης αφού δεν υπάρχουν πλέον αντικειμενικά κριτήρια».

«Είναι φανερή η στόχευση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας» προσθέτουν «να ορίσει Στελέχη της Εκπαίδευσης σε κάθε γωνιά της Ελλάδας του κομματικού της περιβάλλοντος (σε αυτό συμπεριλαμβάνονται και οι κοινοβουλευτικοί τους πλέον φίλοι στο ΚΙΝΑΛ) αφενός για να υλοποιήσουν τους σχεδιασμούς διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Ενωτικής Εκκίνησης Εκπαιδευτικών:

Στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, που συζητείται και ψηφίζεται σήμερα, για την ιδιωτική εκπαίδευση μόλις χθες στις  27/7/2020, κατά τη συνήθη πρακτική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, κατατέθηκε τροπολογία σύμφωνα με την οποία παύουν όλοι οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και δρομολογείται διαδικασία ορισμού νέων.

Τη διαδικασία επιλογής, των εκλεκτών της Κυβέρνησης, αναλαμβάνει μια διορισμένη πενταμελή επιτροπή από την Κυβέρνησηαφαιρώντας τους αιρετούς του Κλάδου (που διακηρυγμένος πόθος τους είναι να μη συμμετέχουν γενικά στις κρίσεις!!!) και κάθε έννοια αξιοκρατίας και δίκαιης αντιμετώπισης αφού δεν υπάρχουν πλέον αντικειμενικά κριτήρια. 

Είναι φανερή η στόχευση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, και κατ’ επέκταση της Κυβέρνησης, να ορίσει Στελέχη της Εκπαίδευσης σε κάθε γωνιά της Ελλάδας του κομματικού της περιβάλλοντος (σε αυτό συμπεριλαμβάνονται και οι κοινοβουλευτικοί τους πλέον φίλοι στο ΚΙΝΑΛ) αφενός για να υλοποιήσουν τους σχεδιασμούς διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης, αξιοποιώντας όλα τα μέσα και εργαλεία που θα διαμορφώσει το Υπουργείο Παιδείας, αφετέρου να ελέγξουν τους «αρμούς της εξουσίας» και την επαναφορά στην «κανονικότητα» της επιβολής του κομματικού κράτους.

Παράλληλα ο συμβολισμός να εντάξει την τροπολογία στο νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση όπου απελευθερώνει τις απολύσεις, ελαστικοποιεί τις εργασιακές σχέσεις, καταλύει εργασιακά δικαιώματα και δίνει το δικαίωμα στους σχολάρχες να λειτουργούν τα σχολεία και ως φροντιστήρια (δομή τυπικής εκπαίδευσης και παραπαιδείας ταυτόχρονα) αναδεικνύει έναν ιδιόμορφο κυνισμό και μια ξεκάθαρη ομολογία προθέσεων.

Απέναντι στην πρόθεση διαμόρφωσης του «επιτελικού κράτους» από την Κυβέρνηση της ΝΔ του κ. Μητσοτάκη με κομματικό στρατό σε κάθε τομέα του δημοσίου, στην αντίληψη της «νόμιμης ιδιοκτησίας» του κράτους από τους «άριστους» που όταν δεν χωρά το πρόσωπο σε όσα προβλέπει ο νόμος τόσο το κακό για τον νόμο (βλ περίπτωση επιλογή διοικητή της ΕΥΠ), στην επιστροφή της εκπαίδευσης σε εποχές όπου «κανονικότητα» ήταν ο σφικτός κομματικός εναγκαλισμός και ο ασφυκτικός έλεγχος σε κάθε επίπεδοτο εκπαιδευτικό κίνημα θα δώσει τη μάχη της ανατροπής των νεοφιλελεύθερων και συντηρητικών πολιτικών που βυθίζουν την κοινωνία στο έρεβος  και επιστρέφουν την πολιτική ζωή του τόπου στον βούρκο και στην απαξίωση.

Ο διακαής πόθος τους είναι η απολιτικοποίηση της νέας γενιάς, η καλλιέργεια του άκρατου ατομοκεντρισμού, η ιδεολογική ηγεμονία του νεοφιλελεύθερισμού και η επικράτηση της νεοσυντηρητικής δεξιάς αντίληψης με κομματικό έλεγχο κάθε σπιθαμής του κρατικού μηχανισμού. Σε αυτή την προσπάθεια συμπαραστάτες κοινοβουλευτικά έχουν το ΚΙΝΑΛ και τις ακροδεξιές συνιστώσες τους, σε επίπεδο όμως κοινωνίας παραμένουν εγκλωβισμένοι και σε απομόνωση.

Ως Ανεξάρτητη Ενωτική Εκκίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. καταγγέλλουμε σε όλους τους τόνους τις επιλογές της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και της Κυβέρνησης της ΝΔ και καλούμε τους βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου και όλες τις πτέρυγες της βουλής να καταψηφίσουν το νομοσχέδιο και την τροπολογία.

Παράλληλα καλούμε τη ΔΟΕ και όλες τις συνδικαλιστικές δυνάμεις της εκπαίδευσης (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας) να ενώσουμε τις φωνές μας απέναντι στον αυταρχισμό της Κυβέρνησης, στην επιβολής του δόγματος «νόμος και τάξη», στην προσπάθεια διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης, στην προσπάθεια ελέγχου του κράτους από τους κομματικά υμέτερους και την επαναφορά της ελληνικής κοινωνίας δεκαετίες πίσω.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syneleysi_foitites
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Ανοίγει ο δρόμος των διαγραφών για «λιμνάζοντες» φοιτητές που είχαν εισαχθεί στα ΑΕΙ πριν από την ψήφιση του νόμου Κεραμέως και έκτοτε ξεπέρασαν (ή...
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Απολύσεις εργαζομένων
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Μελέτη Κλαδικού Ινστιτούτου ΟΙΕΛΕ: Οι ανεξέλεγκτες απολύσεις βλάπτουν ακόμη και τις πιο ισχυρές επιχειρήσεις - Οι προτάσεις της Ομοσπονδίας για τις...
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
daskalos_16.jpg
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».
Ένας δάσκαλος από την Πάρο γράφει
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».