μαθητής σχολείο
Τώρα είναι η ώρα εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές να διεκδικήσουμε αποφασιστικά τους όρους και τις προϋποθέσεις ανοίγματος των σχολείων. Να αναλάβει η κυβέρνηση την κρατική ευθύνη!

Απόφαση της Γ.Σ. της ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Εδώ και πολλούς μήνες, δεκάδες ΣΥΛΛΟΓΟΙ και ΕΛΜΕ, μαζί με τις οργανώσεις των γονιών (ΑΣΓΜΕ, Ομοσπονδίες, Ενώσεις) απαιτούν από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας να διαμορφώσουν συγκεκριμένο σχεδιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Κατέθεσαν όλο αυτό το διάστημα συγκεκριμένες και αναλυτικές προτάσεις. Σήμερα, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την κυβέρνηση και το Υπουργείου Παιδείας. Είχαν στη διάθεσή τους όλο τον απαραίτητο χρόνο ώστε να σχεδιάσουν το άνοιγμα των σχολείων με τους απαραίτητους όρους και προϋποθέσεις.

Με δεδομένη την εμπειρία από το άνοιγμα των σχολείων τον Μάιο του 2020 καταγράφουμε τα εξής:

  • Δεν υπήρχε επάρκεια σε προσωπικό καθαριότητας, απαραίτητο σε αυτήν την περίπτωση
  • Δεν νοείται ανοιχτό σχολείο με  λιγότερα από τα μισά παιδιά και μάθημα εκ περιτροπής.
  • Δεν νοείται ανοιχτό σχολείο  και ταυτόχρονα να γίνεται εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αδιαφόρησαν και «έγραψαν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους» τις προτάσεις εκπαιδευτικών και γονιών. Εξάντλησαν όλη τους την προσπάθεια στη νομοθέτηση αλλεπάλληλων αντιεκπαιδευτικών νόμων και εκτρωματικών διατάξεων (πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, νόμος για τα ιδιωτικά σχολεία, ΠΝΠ για τις κάμερες στις τάξεις, διαδικασίες εξπρές για τις υπηρεσιακές μεταβολές, διατάξεις για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης κ.α.). Χωρίς ντροπή προχώρησαν στην αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τάξη σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά, εν μέσω πανδημίας και με όλους τους ειδικούς να προτείνουν το ακριβώς αντίθετο.

Η κατάσταση  μέχρι  σήμερα έχει ως εξής:

  • Η εξάπλωση του ιού γίνεται με  γεωμετρική πρόοδο, η αύξηση των κρουσμάτων είναι τεράστια  και  στη χώρα μας έχει υπάρξει πλήρη αναστροφή της εικόνας του Μαρτίου – Μαΐου.  Ο κίνδυνος είναι μεγάλος για τον ντόπιο και ξένο πληθυσμό ,που επισκέπτεται τη χώρα, ενώ η κατάσταση  η οικονομική, η υγειονομική αλλά και η κοινωνική  είναι ασφυκτική, κυρίως για τα μεσαία και λαϊκά στρώματα.
  • Κι ενώ στο διάστημα αυτών των μηνών θα περίμενε κανείς να θωρακιστεί τόσο το σύστημα Υγείας με ΜΕΘ και προσλήψεις προσωπικού, να διαμορφωθούν οι συνθήκες της ασφαλούς  λειτουργίας των σχολείων  με περισσότερες αίθουσες, μικρό αριθμό μαθητών ανά τμήμα, μεγάλο αριθμό προσλήψεων εκπαιδευτικού, βοηθητικού και υγειονομικού προσωπικού στα σχολεία, με δωρεάν παροχή μάσκας σε όλους στα σχολεία και συχνά δωρεάν τεστ, η κυβέρνηση μιλά μόνο για την ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ αποποιούμενη των  δικών της πολιτικών   ευθυνών, αποτέλεσμα της ανεπαρκούς διαχείρισης  από την μια και της πολιτικής της επιλογής από την άλλη.  Κάθε ευθύνη μετακυλίεται  στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς .
  • Συνθλίβει τους άνεργους εργαζόμενους της  τουριστικής περιόδου, τους αυτοαπασχολούμενους, νομοθετεί κόβοντας και ράβοντας  στα μέτρα των σχολαρχών των ιδιωτικών σχολείων, των κολεγίων, του μεγάλου κεφαλαίου.
  • Όλες οι Ευρωπαϊκές χώρες φρόντισαν, με πρώτη την γειτονική Ιταλία, η οποία στο πρώτο κύμα υπέστη οδυνηρές απώλειες, να εξασφαλίσουν την υγειονομική προστασία των μαθητών και παιδιών. ( χιλιάδες νέες αίθουσες, 80.000 προσλήψεις εκπαιδευτικών, δωρεάν χρήση μάσκας και τέστ, 2,5 εκατομ. μονά θρανία)

Αποτέλεσμα της στάσης της κυβέρνησης και της εγκληματικής αδιαφορίας για την υγιεινή και ασφάλεια στα σχολεία, για τη μόρφωση των μαθητών, είναι το άνοιγμα των σχολείων χωρίς τη λήψη ουσιαστικών μέτρων. Για μια ακόμα φορά ρίχνουν όλο το βάρος στην «ατομική ευθύνη».  Ενώ δεν πήραν κανένα μέτρο για την ανάπτυξη των σχολικών υποδομών, με τη δημιουργία νέων σχολικών τάξεων, με την αξιοποίηση σχολικών μονάδων που έκλεισαν τα προηγούμενα χρόνια, με την εξεύρεση  κατάλληλων χώρων, ζητάνε από τους μαθητές να κρατούν αποστάσεις μέσα σε αίθουσες κλουβιά των 25 τ.μ., στις οποίες στοιβάζονται 25 μαθητές. Δεν εξασφαλίζουν μόνιμο και επαρκές προσωπικό καθαριότητας για όλα τα σχολεία, ώστε να υπάρχει συχνός και καλός καθαρισμός, με βάση τις οδηγίες και τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Ρίχνουν την ευθύνη αποκλειστικά σε μικρούς μαθητές απαιτώντας να μην έρχονται σε επαφή, να μην ανταλλάσσουν μολύβια και γόμες!! Χιλιάδες εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες ή αντιμετωπίζουν σοβαρά ζητήματα υγείας ή συναδέλφισσες που βρίσκονται σε εγκυμοσύνη μένουν εκτεθειμένοι.

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν ότι δε θέλουν να αναλάβουν την κρατική – κυβερνητική ευθύνη και σε ό,τι αφορά τη λειτουργία των σχολείων. Η αντιλαϊκή πολιτική της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων θεωρεί κόστος τις δαπάνες για τη μόρφωση και την υγεία του λαού. Αφήνουν κυριολεκτικά τους εργαζόμενους και τα παιδιά τους απολύτως εκτεθειμένους απέναντι στον ιό μόνο και μόνο για να εξασφαλίσουν την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων. Για αυτό άλλωστε αύξησαν το ποσοστό πληρότητας στα πλοία στο 85%, στα αεροπλάνα «αποφάσισαν» ότι δεν κολλάει ο ιός, χιλιάδες εργαζόμενοι σε μεγάλους χώρους δουλειάς συνωστίζονται χωρίς στοιχειώδη μέτρα προστασίας, στα ΜΜΜ οι εργαζόμενοι μετακινούνται σαν παστωμένες σαρδέλες, χιλιάδες μετανάστες και τα παιδιά τους ζουν σε καθεστώς μόνιμης καραντίνας μέσα στα ΚΥΤ!

Μετατρέπουν τα σχολεία σε υγειονομικές βόμβες, με ευθύνη του Υπουργείου και της Κυβέρνησης και το Σύλλογο Διδασκόντων σε χωροφύλακες -καθ’ υπέρβαση του νόμου- ακυρώνοντας τον παιδαγωγικό ρόλο των εκπαιδευτικών. Είναι η 2η φορά μέσα σε λίγες μέρες, όπου αυτή η κυβέρνηση, γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων της τους νόμους, τους οποίους οι ίδιοι έχουν ψηφίσει και τη μία ζητάει να γίνουν οι τοποθετήσεις μέσα στο Δεκαπενταύγουστο, χωρίς συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων και την άλλη μας υποδεικνύει το πώς θα χειριστούμε παιδαγωγικές καταστάσεις μέσα στην τάξη.

Η κυβέρνηση προσπαθεί να φορτώσει τα βάρη της κρίσης, που επιταχύνεται από την εξέλιξη της πανδημίας, στις πλάτες των εργαζόμενων. Τα μεγάλα πακέτα των δις ευρώ κατευθύνονται για μια ακόμα φορά στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους. Αντίθετα, για τους εργαζόμενους, «τους ήρωες» όπως μας έλεγαν, προετοιμάζουν μια ακόμα πιο ζοφερή πραγματικότητα με φτώχεια, ανεργία, εκ περιτροπής δουλειά, πετσοκομμένη υγεία και παιδεία. Η εγκληματική τους πολιτική δε δίνει ούτε ένα ευρώ παραπάνω για τη στήριξη των σχολείων εν μέσω πανδημίας. Η αξιωματική αντιπολίτευση “πιέζει” για ακόμα μεγαλύτερα προνόμια και διευκολύνσεις προς το κεφάλαιο. Διαχρονικά, τα κονδύλια για μόνιμες προσλήψεις, σχολικές υποδομές, λειτουργία των σχολείων αποτελούν μη επιλέξιμες δαπάνες!

Οι κουτσουρεμένες προσλήψεις αναπληρωτών, που γίνονται με το νόμο-σφαγείο 4589/19, καλύπτουν κάτι παραπάνω από τις μισές θέσεις που είχαν καλυφθεί την περσινή χρονιά από αναπληρωτές. Σε μια χρονιά μάλιστα που τα κενά είναι πολύ περισσότερα από πέρσι, αν λάβουμε υπόψη και τις 3.500 περίπου συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών. Η υλοποίηση του νόμου Γαβρόγλου κατά γράμμα από τη Νέα Δημοκρατία εντείνει την ανασφάλεια για τη δουλειά, το συνεχές κυνήγι προσόντων, τις τεράστιες ανακατατάξεις και την πολυκατηγοριοποίηση. Οδηγεί χιλιάδες συναδέλφους στην ανεργία. Επιπλέον, καταργούνται ολοκληρωτικά τα κοινωνικά κριτήρια στις τοποθετήσεις των συμβασιούχων, κάτι που συνιστά επίθεση σε κατακτημένα δικαιώματα των εργαζομένων. Η επιλογή όλων των κυβερνήσεων, διαχρονικά, να διατηρούν χιλιάδες συναδέλφους στην ομηρεία της αναπλήρωσης είναι βολική για το κράτος μια και μπορεί να έχει χιλιάδες εργαζομένους λάστιχο, να προσλαμβάνει όσους θέλει, όποτε θέλει, με όποιους όρους θέλει.

Πιστό στις επιταγές του ΟΟΣΑ και των κατευθύνσεων της ΕΕ το Υπουργείο «πιάνει το νήμα» από εκεί που το άφησε η προηγουμένη κυβέρνηση και «βάζει το λιθαράκι του», ώστε τα σχολεία να προσαρμοστούν όλο και περισσότερο στις επιδιώξεις των επιχειρηματικών ομίλων και της πολιτικής των περικοπών.

Η κυβέρνηση, σε συνθήκες πανδημίας και εγκλεισμού, προχώρησε στην ψήφιση του απαράδεκτου πολυνοµοσχεδίου, ν. 4692/2020. Ενίσχυσε το θεσμικό πλαίσιο του ΣΥΡΙΖΑ για την αξιολόγηση σε ακόμα πιο αντιδραστική κατεύθυνση, που οδηγεί στην ταξική πολυκατηγοριοποίηση των σχολείων, στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των συναδέλφων, στη λειτουργία του σχολείου µε ιδιωτικοοικονοµικά κριτήρια και προοπτικά στο κλείσιμο σχολικών μονάδων. Η πείρα από όλες τις χώρες της ΕΕ, στις οποίες έχει εφαρμοστεί, είναι αποκαλυπτική.

Μέσα από το ν. 4692/2020 προσαρμόζει ακόμα περισσότερο το περιεχόμενο του σχολείου στη λογική της απόκτησης εφήμερων δεξιοτήτων, επιφανειακής προσέγγισης βασικών αντικειμένων, εισάγει  Ξένη Γλώσσα από το Νηπιαγωγείο, ανοίγει το δρόμο ώστε ιδιωτικοί φορείς και Μ.Κ.Ο να παρεμβαίνουν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Όχι μόνο διατηρεί τον νόμο Γαβρόγλου για το Λύκειο, αλλά πάνω σε αυτόν προσθέτει την Τράπεζα Θεμάτων. Ετοιμάζεται να φέρει νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση, ανταποκρινόμενο στις απαιτήσεις των επιχειρηματικών ομίλων, για μαζικότερη και πιο πρόωρη στροφή στην κατάρτιση, λιγότερη γενική παιδεία, μεγαλύτερη «διαβάθμιση» προσόντων, ατέλειωτο κυνήγι πιστοποιήσεων.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν αναγκαίες για το κεφάλαιο προσαρμογές στην εκπαίδευση, μαζί με εκείνες στα εργασιακά και συνταξιοδοτικά. Με το πόρισμα Πισσαρίδη ανοίγει ο δρόμος για την ολοκλήρωση του εγκλήματος που ξεκίνησε με τους νόμους Κατγρούγκαλου και Βρούτση για την πλήρη κατάργηση της κοινωνικής ασφάλισης, με αρχή την ιδιωτικοποίηση των επικουρικών ταμείων.  

Προσπαθούν να βγάλουν το κεφάλαιο από τη νέα κρίση του ρίχνοντας τα βάρη της στις πλάτες του λαού, για μια ακόμη φορά. Η κρίση δεν είναι προϊόν του κορονοϊού, όπως δεν ήταν παλιότερα του «καζινοκαπιταλισμού», αλλά είναι αποτέλεσμα των αντιθέσεων του καπιταλιστικού συστήματος. Από τη μία οι δυνατότητες της σύγχρονης εποχής για μια ζωή με κάλυψη των πραγματικών αναγκών για όλους, κι από την άλλη η επιδίωξη του κέρδους για τους λίγους, οι πόλεμοι κι ο διαγκωνισμός για το ξαναμοίρασμα των αγορών με το αίμα των λαών.

Στα πλαίσια αυτά προωθούνται επικίνδυνες εξελίξεις και στην περιοχή μας, την Ανατολική Μεσόγειο, με την κυβέρνηση να καλεί τον λύκο- το ΝΑΤΟ και την ΕΕ- οργανισμούς που έχουν προωθήσει δεκάδες συρράξεις σε όλη την υφήλιο, να φυλάνε την ειρήνη και την ευημερία των λαών της περιοχής!

Αγώνας για μόρφωση, δουλεία και ζωή με δικαιώματα!

Ο δρόμος που άνοιξαν δεκάδες σωματεία σε όλη την Ελλάδα, με τις αγωνιστικές τους πρωτοβουλίες, ξεπερνώντας τη στάση του κυβερνητικού συνδικαλισμού, είναι ελπιδοφόρος. Με το συντονισμό της δράση με τους γονείς και συνολικά το εργατικό κίνημα, με κοινωνική συμμαχία απέναντι   στην αντιλαϊκή πολιτική και τα κόμματα που στηρίζουν το σύστημα, μπορούμε να τα καταφέρουμε. Στο δρόμο των αποφάσεων δεκάδων σωματείων ενάντια στην ενδεχομένη εφαρμογή της αξιολόγησης, της κατηγοριοποίησης και εμπορευματοποίησης των σχολείων, πιο μαζικά, ενωτικά, αγωνιστικά συνεχίζουμε.

Τώρα είναι η ώρα εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές να διεκδικήσουμε αποφασιστικά τους όρους και τις προϋποθέσεις ανοίγματος των σχολείων. Να αναλάβει η κυβέρνηση την κρατική ευθύνη!

  • Επισκευή σχολείων και εξασφάλιση κατάλληλων χώρων, ώστε να διασφαλίζονται οι απαραίτητες αποστάσεις σε κάθε τάξη και η αποφασιστική μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, ώστε κανένα τμήμα να μην έχει πάνω από 15 μαθητές. Άμεση αξιοποίηση σχολείων που έκλεισαν τα προηγούμενα χρόνια και άλλων κρατικών υποδομών, ή ακόμα και ιδιωτικών, που πληρούν τις προϋποθέσεις. Άμεση εκπόνηση κεντρικού πανελλαδικού σχεδίου για νέα σχολικά κτίρια που να καλύπτουν τις ανάγκες της σχολικής στέγης.
  • Έκτακτο κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό, ώστε να προσληφθεί ο απαραίτητος αριθμός εκπαιδευτικών, που να ικανοποιεί την παραπάνω συνθήκη για περισσότερα τμήματα με λιγότερους μαθητές.
  • Εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής σε όλη την Ελλάδα, χωρίς εξαιρέσεις, με σύγχρονους όρους και προϋποθέσεις.
  • Εδώ και τώρα να γίνει Β’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών, για όλα τα κενά σε  όλες τις ειδικότητες. Κανένας συνάδελφος να μην αποκλειστεί από τους πίνακες. Να διορθωθούν άμεσα όλα τα λάθη στη μοριοδότηση των συναδέλφων.
  • Να πληρωθούν ΤΩΡΑ όλα τα επιδόματα ανεργίας στους συναδέλφους αναπληρωτές, να μην εξαιρεθούν από την πληρωμή οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί ΕΕΠ/ΕΒΠ
  • Μονιμοποίηση όλων των εκπαιδευτικών και του βοηθητικού προσωπικού που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση με ταυτόχρονη κατάργηση του νόμου σφαγείο – Γαβρόγλου που διατηρεί άθικτο η Ν.Δ. Μέτρα στήριξης των συναδέλφων που εργάζονται μακριά από τον τόπο μόνιμης κατοικίας τους (στέγαση, σίτιση, μετακίνηση). Κατάργηση εδώ και τώρα του απαράδεκτου θεσμού των ΑΜΩ.
  • Απόσυρση της απαράδεκτης εγκυκλίου που βάζει «κόφτη» στις άδειες ανατροφής των νεοδιόριστων συναδέλφων. Πλήρη 9μηνη άδεια ανατροφής σε νεοδιόριστους και αναπληρωτές. Εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών.
  • Να καταργηθούν τώρα τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα της ΝΔ και των προηγούμενων κυβερνήσεων που μετατρέπουν το Λύκειο σε εξεταστική αρένα και ενισχύουν τους ταξικούς φραγμούς συνολικά στην εκπαίδευση. Κατάργηση του ν. 4692/20 της Κεραμέως.
  • Εξασφάλιση όλου του απαραίτητου αριθμού μόνιμων εργαζομένων στην καθαριότητα των σχολείων, ώστε να διασφαλίζονται οι υγειονομικοί όροι καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου. Κανένας αποκλεισμός μετανάστη/ριας.
  • Εξασφάλιση του απαραίτητου αριθμού λεωφορείων και σχολικών τροχονόμων, ώστε να διασφαλίζεται η ασφαλής μετάβαση του κάθε μαθητή από και προς το σχολείο, χωρίς να απαιτείται η συνοδεία συγγενικού προσώπου.
  • Ουσιαστική προστασία των συναδέλφων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
  • Εξασφάλιση κονδυλίων στις σχολικές επιτροπές για την προμήθεια με το απαραίτητο υλικό (Μέσα Ατομική Προστασίας, είδη καθαρισμού, αντισηπτικά κλπ.)
  • Άμεση επανέναρξη του προγράμματος των σχολικών γευμάτων.
  • Πλήρη, επαρκή κι αποκλειστική χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό του δημόσιου συστήματος υγείας με προσλήψεις μόνιμου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού. Δημιουργία σχολιατρικής υπηρεσίας που θα έχει την ευθύνη για τον έλεγχο λειτουργίας των σχολείων αλλά και τη διαχείριση των κρουσμάτων.
  • Διενέργεια μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε όλους τους συναδέλφους αλλά και στους μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί, και να ελέγχεται η διάδοση του ιού.
  • Κατάργηση κάθε νομοθετικής διάταξης που επιτρέπει κάμερα στα σχολεία και on – line μετάδοση των μαθημάτων.

Συντονίζουμε τα αγωνιστικά μας βήματα με όλα τα σωματεία, με τους γονείς και τους μαθητές:

  • Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων, όπου θεωρούν ότι με τον αριθμό των μαθητών σε συνδυασμό με το μέγεθος των τάξεων που διαθέτει το σχολείο, δεν είναι δυνατό να διασφαλισθεί η ασφάλεια και η υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών, να αποφασίσουν την δημιουργία νέων τμημάτων.
  • Παράσταση Διαμαρτυρίας, την Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου, στην ΠΔΕ Ιονίων Νήσων, στη 1 μ.μ.
  • Μαζί με τους γονείς, τους μαθητές, το προσωπικό καθαριότητας και το σωματείο τους, κινητοποιούμαστε σε κάθε Δήμο για την εξασφάλιση της καθαριότητας, των υποδομών, των μέσων προστασίας για κάθε μαθητή και εκπαιδευτικό, την επιπλέον χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, ξεκινώντας από το Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας, την Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου, στο Μαράσλειο, στη 1 μ.μ.
  • Προχωράμε στις 18 Σεπτέμβρη σε  πανελλαδική ημέρα δράσης για τα ζητήματα της εκπαίδευσης, στην ΠΔΕ Ιονίων Νήσων, στη 1 μ.μ.
  • Νέα σύσκεψη με Ένωση Γονέων – Συλλόγους Γονέων – Κερκυραϊκό Σύνδεσμο Ιδιωτικών Υπαλλήλων – ΣΕΠΕ, την Τετάρτη, 9 Σεπτέμβρίου, στις 7 μ.μ. στο προαύλιο του 1ου ΓΕΛ.
  • Παίρνουμε απόφαση για ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης με βάση το κοινό κείμενο των 77 Συλλόγων Π.Ε. και ΕΛΜΕ.
  • Προχωράμε σε νέο κύκλο Γενικών Συνελεύσεων (με όλα τα μέτρα προστασίας) για την κλιμάκωση της πάλης.
  •  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

lipos_0.jpg
8 τροφές που «καίνε» το λίπος της κοιλιάς και μειώνουν το βάρος
Για όσους επιθυμούν να αδυνατίσουν «με ασφάλεια», αυτές είναι ορισμένες τροφές που μπορεί να βοηθήσουν στην καύση του λίπους της κοιλιάς
8 τροφές που «καίνε» το λίπος της κοιλιάς και μειώνουν το βάρος
egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
texniti_noimosini
Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι

Σε τρία χρόνια, οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται καθόλου για μεταφράσεις, εκτίμησε ο Vasco Pedro, CEO της Unbabel,...

Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι