Δήλωση...φτώχειας στη Θεσσαλονίκη: Ο Δήμος ζητά απο γονείς να υπογράψουν ντροπιαστική δήλωση ότι δε μπορούν να προσφέρουν κολατσιό στα παιδιά τους
Θ.Φωτίου: Η δήλωση αποτελεί κατάφωρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων και κοινωνικό διαχωρισμό και στιγματισμό, που φθάνει τα όρια του κοινωνικού ρατσισμού

Συνέβη κι αυτό: Ο Δήμος της Θεσσαλονίκης με έγγραφό του, ζητάει απο γονείς με οικονομικα προβλήματα να υπογράψουν ...δήλωση φτώχειας, προκειμένου να σιτιστούν τα παιδιά τους!

Συγκεκριμένα, ο Δήμος με ανακοίνωση-ενημέρωση-υπεύθυνη δήλωση που συνέταξε, ζητάει από τους γονείς των δημοτικών σχολείων αρμοδιότητάς του οι οποίοι «αντιμετωπίζουν σοβαρές οικονομικές  δυσκολίες»να δηλώσουν ότι «επιθυμούν να λαμβάνουν κολατσιό από το πρόγραμμα του Δήμου Θεσσαλονίκης λόγω του ότι δεν έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν πρωινό κολατσιό στο παιδί τους»

119679520_1890829771056514_5013536972220081608_o.jpg

Το θέμα προκαλεί αντιδράσεις όπως είναι εύλογο.Ηδη η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θεανώ Φωτίου ζήτησε απο τον υπουργό εσωτερικών κ.Θεοδωρικάκο να αποσύρει τη δήλωση της ντροπής. Σύμφωνα με ανάρτηση του ieidiseis η κ.Φωτίου υπογράμμισε πώς πρόκειται για κατάφωρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων κοινωνικό διαχωρισμό και στιγματισμό, που φθάνει τα όρια του κοινωνικού ρατσισμού, εντός του σχολείου που είναι η κοιτίδα ης αλληλεγγύης, της συλλογικότητας και της ισοτιμίας και κατηγορεί την κυβέρνηση ότι μάς γυρίζει στην εποχή των συσσιτίων που διαχωρίζουν τα παιδιά σε πλούσια και φτωχά.

Σε συνέντευξή της στον ραδιοφωνικό σταθμό «Real FM» της Θεσσαλονίκης η Θ. Φωτίου ξεκίνησε με την καταγγελία ότι ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης ζήτησε από τους γονείς των παιδιών των δημοτικών σχολείων αρμοδιότητάς του οι οποίοι «αντιμετωπίζουν σοβαρές οικονομικές δυσκολίες» υπεύθυνη δήλωση ότι «επιθυμούν να λαμβάνουν κολατσιό από το πρόγραμμα του Δήμου Θεσσαλονίκης λόγω του ότι δεν έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν πρωινό κολατσιό στο παιδί τους»

Αυτό συνιστά κατάφωρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων και κοινωνικό διαχωρισμό και στιγματισμό, που φθάνει τα όρια του κοινωνικού ρατσισμού, εντός του σχολείου που είναι η κοιτίδα ης αλληλεγγύης, της συλλογικότητας και της ισοτιμίας. Η Δεξιά μας γυρίζει στην εποχή των συσσιτίων που διαχωρίζουν τα παιδιά σε πλούσια και φτωχά.

Ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Θεοδωρικάκος να αποσύρει την κατάπτυστη αυτή δήλωση που ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης ζητάει από τους αδύναμους οικονομικά γονείς.

Εξάλλου, άμεση ανάκληση και διόρθωση του κειμένου της υπεύθυνης δήλωσης που καλούνταν να συμπληρώσουν οι γονείς που επιθυμούν να λαμβάνει το παιδί τους πρωινό κολατσιό στο σχολείο, λόγω οικονομικής δυσχέρειας, ζήτησε η αντιδήμαρχος Παιδείας του δήμου Θεσσαλονίκης, Δήμητρα Ακριτίδου, μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν. Το ζήτημα ανέδειξε η επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί», Κατερίνα Νοτοπούλου, χαρακτηρίζοντας το έγγραφο «ντροπιαστικό».

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»