Η υφυπουργός δήλωσε στον στον Realfm 97,8 για τις καταλήψεις, ότι δίνεται βάση στα αιτήματα των μαθητών για θέματα που αφορούν τη σχολική ζωή και μάλιστα έχει δοθεί κατεύθυνση από το υπουργείο στους διευθυντές των σχολείων να συζητούν με τα παιδιά για ό,τι έχει να κάνει με για παράδειγμα με τις συνθήκες, την καθαριότητα ή τον αριθμό των αναπληρωτών. Μεταξύ άλλων τόνισε πως τη θλίβει ιδιαίτερα όταν ακούει για ζημιές και καταστροφές δημόσιας περιουσίας εντός του σχολείου.
Σε ερώτηση για το ζήτημα της έλλειψης αιθουσών, όπου υπάρχει ζήτημα σοβαρό με υπεράριθμους μαθητές, η Σοφία Ζαχαράκη απάντησε ότι «για να βρεις αίθουσες εκεί που δεν υπάρχουν κάποιος θα υποσχόταν μαγικά ραβδάκια», επισημαίνοντας πως δεν γίνεται να δημιουργηθούν αίθουσες από τη μία στιγμή στην άλλη και ότι συνήθως το ζήτημα της σχολικής στέγης είναι πολυετές.
Τέλος, σε ερώτηση σχετικά με το ενδεχόμενο κυλιόμενου ωραρίου, είπε πως κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά δύσκολο για τον οικογενειακό προγραμματισμό καθώς και ότι είναι πάρα πολύ απαιτητικό εγχείρημα και αναφορικά με την εύρεση καθηγητών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη