μαθητικές κινητοποιήσεις, μαθητι9κό συλλαλητήριο
Οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούμε να γίνουμε ούτε αστυνομικοί ούτε ρουφιάνοι.

Το ΥΠΑΙΘ, αδυνατώντας να αντιμετωπίσει την κρίσιμη κατάσταση της πανδημίας, προχωρά συνέχεια σε κινήσεις αυταρχισμού και αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς με στόχο και τους καθηγητές και τους μαθητές. Αρνούμενο τον διάλογο το μόνο που κάνει είναι να κατασυκοφαντεί και να τρομοκρατεί τους μαθητές. Τα αιτήματα των μαθητών, πολλά εκ των οποίων αφορούν διαχρονικά προβλήματα της παιδείας, βρίσκουν σύμφωνο το μεγαλύτερο κομμάτι της κοινωνίας.

Το θέμα της  μείωσης του αριθμού των μαθητών στις τάξεις αντιμετωπίστηκε ως ζήτημα επικοινωνίας. Γνωρίζοντας ότι μόνο μια μείωση του αριθμού των μαθητών θα ήταν αποτελεσματική στην αντιμετώπιση της μετάδοσης του ιού, η κυβέρνηση προσπάθησε, με απίθανες σοφιστείες που θα ζήλευαν και οι μεγαλύτεροι φιλόσοφοι, να αποδείξει ότι η μείωση των μαθητών δεν έχει κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Μια μείωση που σε σχολεία όπου υπάρχουν αίθουσες θα ήταν εύκολο να γίνει με μια μικρή αύξηση του αριθμού των εκπαιδευτικών. Ό,τι όμως προβλέπει αύξηση των δημόσιων δαπανών για την παιδεία προκαλεί στην κυβέρνηση αλλεργία και φόβο μη τυχόν παγιωθεί μια τέτοια δαπάνη.

Αντί να μειώσει τον αριθμό των μαθητών, εφάρμοσε την χρήση μάσκας καθ’ όλη την διάρκεια του σχολείου, ένα μέτρο που είναι πολύ δύσκολο στην εφαρμογή του τόσο από τους μαθητές όσο και από τους καθηγητές. Η εμπειρία μας από τη χρήση μάσκας έδειξε ότι είναι πολύ δύσκολη η αναπνοή, όταν μιλάς συνεχόμενα και δυνατά. Περιττό να πούμε ότι δεν έχουν φτάσει στα σχολεία ακόμη οι μάσκες.

Για το θέμα των προσλήψεων των καθηγητών το υπουργείο περηφανεύεται ότι φέτος έκανε έγκαιρα προσλήψεις αναπληρωτών, όμως τα 150 κενά παραμένουν ακόμη και σήμερα στις Κυκλάδες. Κενά που, βέβαια, καλύπτουν πάγιες ανάγκες που θα έπρεπε να καλυφθούν με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών και όχι με αναπληρωτές. Αλλά είπαμε, οι προσλήψεις προκαλούν αλλεργία…

Τα βιβλία για άλλη μια φορά έρχονται καθυστερημένα…

Το θέμα της καθαριότητας δεν έχει λυθεί ακόμη σε αρκετά σχολεία,  γιατί η κυβέρνηση αποφάσισε να ρυθμίσει το θέμα των προσλήψεων λίγες μέρες πριν ανοίξουν τα σχολεία. Αν εν μέσω πανδημίας δεν φροντίζεις εγκαίρως το σημαντικότερο ζήτημα, τότε τι κάνεις;;

Για όλα αυτά διαμαρτύρονται οι μαθητές. Και αντί να καθίσουν να ακούσουν την φωνή της νεολαίας, το μόνο που κάνουν είναι να επιδεικνύουν αυταρχισμό.

Και αλήθεια, ποιοι κουνάνε το δάχτυλο στους μαθητές και ζητάνε ευθύνες;

Αυτοί που διαμαρτύρονται ότι χάνονται διδακτικές ώρες λόγω καταλήψεων και προσλαμβάνουν καθηγητές ακόμη και τον Ιανουάριο; Άραγε έχουν αναπληρωθεί ποτέ αυτές οι χαμένες ώρες από τις ετεροχρονισμένες προσλήψεις;

Αυτοί που δεν έκαναν ούτε μια ενημέρωση ούτε ένα σεμινάριο για την λειτουργία των σχολείων εν μέσω πανδημίας, ενώ ταυτόχρονα δίνανε 80 εκατομμύρια στα «σκοιλ ελικικου»;

Αυτοί που, σπάζοντας κάθε ρεκόρ παγκόσμιας πρωτοτυπίας, αύξησαν τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις;

Αυτοί που μοίρασαν μάσκες αλεξίπτωτα και ακόμη να φέρουν τις σωστές; Άραγε για το κόστος της λανθασμένης  παραγγελίας έχουν αναλάβει την ευθύνη;

Αυτοί που μοιράσανε 20 εκατομμύρια στα ΜΜΕ,  για να τους λένε τι καλά τα καταφέρνουν, ενώ δεν έχουν κάνει τίποτα εδώ και επτά μήνες;

Αυτοί που χειροκροτούνε δήθεν  τους γιατρούς και όχι μόνο δεν κάνουν προσλήψεις στα νοσοκομεία αλλά στην πρώτη ευκαιρία τους δέρνουν κιόλας;

Και μπροστά σε όλα αυτά τα προβλήματα το υπουργείο εκδίδει και την κατάπτυστη  ΥΑ 131451/ΓΔ4 που αναφέρει ότι θα παίρνουν απουσίες όσοι μαθητές δε συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.  Αδιαφορεί, για άλλη μία φορά το ΥΠΑΙΘ, για τα παιδιά που δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό (30% βρίσκεται κάτω από τα όρια της φτώχειας, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ) και όχι μόνο δεν τους τον παρείχε, παρά τις ψευδείς εξαγγελίες, αλλά τους τιμωρεί για τη φτώχεια τους με απουσίες.

Είναι γνωστό ότι την περίοδο της καραντίνας οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στην τηλεκπαίδευση. Αυτή την φορά όμως δεν πρόκειται για διαδικασία μάθησης αλλά για προσπάθεια εκφοβισμού .

Η άθλια επιχείρηση επιβολής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη δε θα περάσει. Κανένας συνάδελφος να μην υλοποιήσει τις αντιδημοκρατικές εντολές του Υπουργείου Παιδείας. Εξάλλου κανένας συνάδελφος δεν είναι υποχρεωμένος να έχει υπολογιστή και διαδίκτυο στο σπίτι του από τη στιγμή που δεν του τα παρέχει η υπηρεσία.

Οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούμε να γίνουμε ούτε αστυνομικοί ούτε ρουφιάνοι. Οι μαθητές σήμερα είναι τα παιδιά μας και αύριο όταν, τελειώσουν το σχολείο, θα είναι οι φίλοι μας. Κάθε προσπάθεια συκοφάντησης των μαθητών μας θα μας βρει απέναντι.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Ο Πρόεδρος                                         Η Γενική Γραμματέας
Μαλιάρης Ανέστης                               Γκολιομύτη Βασιλική

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
texniti_noimosini
Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι

Σε τρία χρόνια, οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται καθόλου για μεταφράσεις, εκτίμησε ο Vasco Pedro, CEO της Unbabel,...

Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι