Ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε «παρών» για την ηλεκτρονική ψηφοφορία στις εκλογές των Αιρετών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων των Εκπαιδευτικών!

Η πρόσφατη ψήφιση στη Βουλή για ηλεκτρονική ψηφοφορία στη διεξαγωγή των εκλογών ανάδειξης των Αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια βρίσκει αντίθετη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Πρόκειται για μια απόφαση που περιστέλλει βασικά χαρακτηριστικά της συλλογικής δράσης και έκφρασης του εκπαιδευτικού κινήματος. Η ηλεκτρονική ψηφοφορία απομειώνει τα χαρακτηριστικά στοιχεία της συλλογικής δράσης και έκφρασης. Αφαιρεί τον ζωντανό διάλογο και την ουσιαστική επικοινωνία των εργαζόμενων. Αφυδατώνει τον πυρήνα της εκλογικής / συνδικαλιστικής λειτουργίας.

Αν χρησιμοποιείται σε έκτακτες περιπτώσεις, θα πρέπει να διασφαλίζεται η διακίνηση των θέσεων και των ιδεών των παραταξιακών ρευμάτων. Για τη συγκυρία αυτής της περιόδου το ΥΠΑΙΘ γνώριζε τα χαρακτηριστικά της και θα έπρεπε να τα λάβει υπόψη του. 

Σε κάθε περίπτωση, κάθε επιχειρούμενη «τομή» σε ένα τόσο σημαντικό ζήτημα που αφορά στον πυρήνα των συλλογικών διαδικασιών, δεν μπορεί να εισάγεται με τη μορφή τροπολογίας χωρίς να έχει προηγηθεί οποιαδήποτε διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς φορείς και μάλιστα σε ένα ζήτημα που αφορά πρωτίστως τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και όχι το ΥΠΑΙΘ!

Αλλά πέραν της «αυτονόητης» πολιτικής στάσης της Ν.Δ. στο θέμα αυτό προκύπτει μείζον πολιτικό ζήτημα για τη στάση του «αριστερού, κεντροαριστερού» κλπ ΣΥ.ΡΙΖ.Α.  Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε «παρών» στην εν λόγω διαδικασία!

Η απόφαση αυτή του ΣΥΡΙΖΑ καταδεικνύει με τον πιο εμφαντικό τρόπο το πως βλέπει πολιτικά και ιδεολογικά τις συλλογικές και συνδικαλιστικές λειτουργίες του συνδικαλισμού και των κοινωνικών κινημάτων.

Με ποιο σκεπτικό ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει θέση “κυανόκρανου” σε ένα ζωτικής σημασίας για το συνδικαλισμό θέμα; Τι σημαίνει αυτή η πολιτική στάση ουδετερότητας; Δημοσιοποίησε αυτή την απόφασή του ή την απέκρυψε για προφανείς λόγους; Στην πράξη δεν διευκολύνει την πολιτική απόφαση της Ν.Δ.; Ποια κομματική σκοπιμότητα εξυπηρετεί;

 Είναι προφανές ότι παρακάμπτει τον πυρήνα της συλλογικής δράσης, που περιλαμβάνει τη δράση παραταξιακών ρευμάτων, το ζωντανό διάλογο και την αντιπαράθεση ιδεών σε μια τόσο κρίσιμη εκλογική διαδικασία. Όφειλαν τουλάχιστον να ξέρουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ότι οι εκλογές των Αιρετών στους εκπαιδευτικούς είναι μια πολύ ενεργητική διαδικασία με ιστορικό βάθος και κυρίως με αντίληψη δράσης και την ημέρα των εκλογών. Δεν είναι μια διαδικασία από το σπίτι – μια ενέργεια ιδιωτών αλλά αποφασιστικής σημασίας έκφραση ενεργών πολιτών / εκπαιδευτικών.  

Επιπλέον, πέραν αυτής της αντιεκπαιδευτικής απόφασής του απορία προκαλεί η εν λόγω στάση του, αφού η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και η κυβέρνηση της Ν.Δ. δεν έχει δώσει κανένα ουσιαστικό στοιχείο για μια τέτοια ψηφοφορία. Εκτός αν ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ότι βρίσκεται ακόμα στον «αστερισμό της σωτήριας διακυβέρνησης» του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ σχήματος…

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.