Thumbnail
Το Alfavita δημοσιεύει νέα έρευνα σχετικά με τις ερευνητικές επιδόσεις 34 Περιφερειακών Πανεπιστημιακών Τμημάτων Οικονομικής Κατεύθυνσης

Σύμφωνα με τον Κώστα Παναγιωτάκη, Αναπληρωτή Καθηγητή και Προέδρο του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, πρόκειται για την πρώτη σε πανελλαδικό επίπεδο η οποία διεξάγεται με στόχο τη ανάλυση των ερευνητικών επιδόσεων των  Πανεπιστημιακών Τμημάτων Οικονομικής Κατεύθυνσης.

Επίσης, υπάρχει ανάλυση των κριτηρίων επιλογής των Πανεπιστημιακών Τμημάτων από τους υποψήφιους φοιτητές. Όπως θα φανεί και στην παρούσα έρευνα, η επιλογή των Τμημάτων από τους υποψήφιους δεν στηρίζεται τόσο στους δείκτες έρευνας, οι οποίοι βέβαια δεν είναι γνωστοί στο ευρύ κοινό αλλά πολύ περισσότερο σε οικονομικά κριτήρια.

Η έρευνα διεξήχθη από τους:

Κωνσταντίνο Παναγιωτάκη: Αναπληρωτής Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου.

Ιωάννη Φανουργιάκη: Επίκουρος Καθηγητής (υπό διορισμό) του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας  του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου.

Ιωσήφ Κωνσταντουράκης: ΕΤΕΠ του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας  του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου.

Διαβάστε αναλυτικά την έρευνα εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

proaulio_sxoleio
Τι είναι σχολείο;
«Η διαπαιδαγώγηση είναι ανθρώπινη σχέση. Πώς θα μπορούσε κάποιος να την κανονικοποιήσει και τι θα σήμαινε μια τέτοια κανονικοποίηση; Η δική μου άποψη...
Τι είναι σχολείο;