ΟΛΜΕ για εκλογές αιρετών: «Συντριπτική απόρριψη» δείχνουν τα ποσοστά συμμετοχής
Εκλογές Εκπαιδευτικών για αιρετούς: Για «καταβύθιση της εκλογικής φάρσας» κάνει λόγο η ΟΛΜΕ

Εκλογές Εκπαιδευτικών - Για πρωτοφανή αυταρχισμό και αντιδημοκρατικές ενέργειες κατηγορεί τη Νίκη Κεραμέως η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, σχετικά με τους χειρισμούς της υπ. Παιδείας για τις εκλογές αιρετών.

Η ομοσπονδία τονίζει ότι η υπουργός έχει χάσει την εμπιστοσύνη που θα έπρεπε να εμπνέει στην εκπαιδευτική κοινότητα, ενώ καταδικάζει τις διαρροές του υπουργείου Παιδείας περί συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην ψηφοφορία.

Μάλιστα, τα στοιχεία της ομοσπονδίας «καταδεικνύουν την συντριπτική απόρριψη του κλάδου. Τα ποσοστά δείχνουν την καταβύθιση της εκλογικής φάρσας», καταλήγει η ανακοίνωση.

Αναλυτικά:

Είναι ήδη γνωστά, σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, ο πρωτοφανής αυταρχισμός, το πλήθος των αντιδημοκρατικών ενεργειών και η πολιτική της πυγμής του τύπου «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» που ακολουθεί το ΥΠΑΙΘ, με τελευταίο χαρακτηριστικό παράδειγμα την επιβολή με κάθε τρόπο των εκλογών παρωδία χωρίς ψηφοδέλτια παρατάξεων και υποψηφίους. Είναι γνωστό επίσης, ότι η υπουργός Παιδείας συστηματικά διαστρεβλώνει την πραγματικότητα και επιχειρεί τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης.

Επειδή το ΥΠΑΙΘ αλλά και η ίδια η υπουργός Παιδείας έχει απολέσει την εμπιστοσύνη που θα έπρεπε να εμπνέει στην εκπαιδευτική κοινότητα, το ΔΣ της ΟΛΜΕ ενημερώνει ότι άμεσα θα ζητήσει από το ΥΠΑΙΘ, ασκώντας τα νόμιμα δικαιώματά του, την συγκεντρωτική ηλεκτρονική κατάσταση ψηφισάντων όλης της χώρας. Αντίστοιχα, οι ΕΛΜΕ θα ζητήσουν τις ηλεκτρονικές καταστάσεις ψηφισάντων για όλα τα ΥΣ από τις κατά τόπους εφορευτικές επιτροπές.

Καταδικάζουμε το ΥΠΑΙΘ που με διαρροές σε διάφορες ιστοσελίδες επιχειρεί να πείσει –κόντρα στην πραγματικότητα – ότι οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν και ψηφίζουν στις εκλογές παρωδία.

Καταδικάζουμε ομόφωνα τις κινήσεις υποψηφίων συγκεκριμένων παρατάξεων που ενώ έχουν ήδη δηλώσει την απόσυρση της υποψηφιότητάς τους από τις εκλογές των ΥΣ, στέλνουν τις τελευταίες ώρες μαζικά μηνύματα σε συναδέλφους για να μπουν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ και να τους ψηφίσουν. Τους προειδοποιούμε ότι δεν πρόκειται να τους αφήσουμε στο απυρόβλητο να συνεχίσουν να κινούνται στο παρασκήνιο και την ανωνυμία. Θα παραδοθούν στη χλεύη του κλάδου και οι ενέργειες τους θα καταδικαστούν από όλους τους εκπαιδευτικούς.

Αυτή την ώρα, μόλις τρεις ώρες πριν το κλείσιμο της κάλπης, τα στοιχεία που συλλέγει η Ομοσπονδία από τις εφορευτικές επιτροπές σε όλη τη χώρα, καταδεικνύουν την συντριπτική απόρριψη του κλάδου. Τα ποσοστά δείχνουν την καταβύθιση της εκλογικής φάρσας. Η παρωδία της «ηλεκτρονικής ψηφοφορίας» αποδεικνύεται το ναυάγιο του ΥΠΑΙΘ. Γι αυτό και οι μηχανισμοί του πιέζουν με μηνύματα τους συναδέλφους να ψηφίσουν. Θα συναντήσουν την απόρριψη του κλάδου!

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ

ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΑΡΩΔΙΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»