Τηλεκπαίδευση: Στην Ικαρία το 30% των μαθητών δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο
  Το υπόλοιπο 70% είτε λόγω της τηλεκπαίδευσης  πολλών παιδιών σε ένα σπίτι είτε της τηλεργασίας που έχει μπει για τα καλά στις  ζωές μας , διαμαρτύρεται ότι δεν έχει επαρκή μέσα ( γρήγορο διαδίκτυο – αρκετές συσκευές) ώστε να ανταπεξέλθει όλη η οικογένεια στις καθημερινές απαιτήσεις.

 Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου & Λυκειακών τάξεων Ραχών Ικαρίας έπειτα από την ενημέρωση που έλαβε από το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου σε ότι αφορά την τηλεκπαίδευση και τις δυνατότητες αυτής στο νησί μας, παραθέτει απορίες και ανησυχίες

Αναλυτικά η ανακοίνωση του συλλόγου: 

  Με βάση τα συγκεντρωθέντα στοιχεία σας ενημερώνουμε ότι το 30% περίπου των μαθητών δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο ούτε διαθέτει  κατάλληλη συσκευή. Οι οικογένειες  που ανήκουν στον σύλλογό μας είναι έντονα χτυπημένες οικονομικά τόσο από την πρώτη απαγόρευση του Μαρτίου όσο και από την τωρινή.  Απαιτούμε μια σαφή απάντηση για το πώς θα εκπαιδευτεί το 30% των μαθητών μας σε αυτήν την δωρεάν παιδεία που παρέχει το κράτος μας.

  Το υπόλοιπο 70% είτε λόγω  της   τηλεκπαίδευσης  πολλών παιδιών σε ένα σπίτι  είτε της  τηλεργασίας που έχει μπει για τα καλά στις  ζωές μας , διαμαρτύρεται ότι δεν έχει επαρκή μέσα ( γρήγορο διαδίκτυο – αρκετές συσκευές) ώστε να ανταπεξέλθει  όλη η οικογένεια στις καθημερινές απαιτήσεις.

  Μας  λυπεί το γεγονός ότι οι  δύο πρώτες μέρες  λειτουργίας  της  τηλεκπαίδευσης ήταν απογοητευτικές και αναρωτιόμαστε:

  Από το περασμένο Μάιο μας κάνατε σαφές ότι  περιμένετε ένα δεύτερο και  πιο σφοδρό κύμα της πανδημίας . Τι έκανε το υπουργείο παιδείας και η κυβέρνηση ώστε να θωρακίσει την εκπαίδευση των μαθητών μας ;  Ποια μέτρα πάρθηκαν ώστε να διασφαλισθεί η ομαλή σχολική λειτουργία;  Γιατί τόσο εύκολα απορρίφθηκε η ιδέα των ολιγομελών τάξεων και φτάσαμε στην τηλεκπαίδευση που από τη πρώτη μέρα «κράσαρε» ;

Τι  είναι  λοιπόν η εκπαίδευση των παιδιών μας ;  Μία παράπλευρη απώλεια του κορονοϊού;

  Σε ποιούς απευθύνεται η υφυπουργός παιδείας όταν δημόσια δηλώνει ότι τα παιδιά μπορούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο μέσω σταθερού τηλεφώνου! ;

  Ποιά η λογική της πανελλαδικής οριζόντιας απαγόρευσης  λειτουργίας της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  με φυσική παρουσία , όταν η πρωτοβάθμια εκπαίδευση λειτουργεί κανονικά ;

  Για ποιόν λόγο ο υπουργός ηλεκτρονικής διακυβέρνησης  μας  προτρέπει  να μην κάνουμε χρήση του διαδικτύου μεταξύ  9 :00 πμ – 6:00 μμ ; Εφόσον μας διαβεβαιώνουν ότι έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα…

Σίγουρα τα πράγματα δεν είναι φυσιολογικά ούτε λογικά!

Θεωρούμε ότι έχει εξαντληθεί η αναζήτηση  της ατομικής ευθύνης και είναι καιρός να αναληφθεί η κυβερνητική ευθύνη!!!

Πρωτίστως  γνωρίζουμε ότι καμία τηλεκπαίδευση δεν αντικαθιστά την φυσική παρουσία των μαθητών στην τάξη.

Ζητάμε να ανοίξουν τα σχολεία μας  λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Σε οποιαδήποτε άλλη λύση απαιτούμε την κάλυψη των αναγκών σε συσκευές και συνδέσεις  διαδικτύου για το σύνολο των μαθητών.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι η εκπαίδευση είναι συνταγματικό δικαίωμα όλων των παιδιών!

Αντίστοιχα προβλήματα καταγράφονται και στις υπόλοιπες σχολικές μονάδες Δ.Ε. του νησιού.

Διαβάστε ακόμα:

Τα Άγραφα στέλνουν τα παιδιά τους μακρυά γιατί δεν έχουν Ιντερνετ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ipourgeio_paideias.jpg
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ
Με την ολοκλήρωση των διορθώσεων θα υπογραφούν από τον υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας και θα σταλούν στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση.
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ
Ανδρέας Δρακόπουλος
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση σε Επίτιμο Διδάκτορα του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) Ανδρέα Δρακόπουλου
Απόδοση του τίτλου του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) και αναγόρευση του Ανδρέα Δρακόπουλου, Προέδρου του ΙΣΝ, σε Επίτιμο...
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση σε Επίτιμο Διδάκτορα του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) Ανδρέα Δρακόπουλου