τηλεκπαίδευση
Ο Σύλλογος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης «Αλέξανδρος Δελμούζος» ζητά οι εκπαιδευτικοί να υλοποιήσουν την υποχρεωτική τηλεκπαίδευση αποκλειστικά από τις σχολικές μονάδες τους με τη χρήση υλικοτεχνικής υποδομής που θα τους διαθέσει η σχολική μονάδα.

Στο παράλληλο σύμπαν της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και ειδικά της υπουργού «της αριστείας»,  η διαχείριση της πανδημίας και ο προγραμματισμός για την αντιμετώπιση του νέου κύματός της εξαντλήθηκε σε:

  • Ένα  παγούρι.
  • Μια μάσκα αερόστατο.
  • Μια εγκύκλιο για υποχρεωτική τηλεκπαίδευση.

Τώρα που το σύστημα υγείας δεν μπορεί να διαχειριστεί τη φυσιολογική εξέλιξη της πανδημίας, λόγω καιρικών συνθηκών αλλά και λόγω έλλειψης τολμηρών μέτρων που δεν λήφθηκαν όταν έπρεπε, η πιο ασφαλής , κατά δήλωση του πρωθυπουργού, υγειονομικά χώρα κινδυνεύει να ζήσει εικόνες Ιταλίας και Ισπανίας, η  Υπουργός Παιδείας  που «κατάφερε» να συμμετάσχει το  5% των εκπαιδευτικών στις εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια, βγήκε για άλλη μια φορά στα τηλεοπτικά κανάλια και δήλωσε  πως από Τετάρτη αρχίζει η τηλεκπαίδευση και  στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση.  Πρώτα εξήρε με κυνισμό τη μεγάλη επιτυχία!!! που είχε η τηλεκπαίδευση στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, λες και δεν γνώριζε ότι το σύστημα δεν άντεξε και τις δύο πρώτες ημέρες δεν πραγματοποιήθηκε κανένα «μάθημα», ενώ τις επόμενες δεν έλειψαν τα προβλήματα  και οι  διαμαρτυρίες για την έκθεση και παραβίαση των ατομικών δικαιωμάτων των μαθητών, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι βρίσκεται εκτός πραγματικότητας και μακριά από τη γλώσσα της αλήθειας.

Βέβαια ούτε λόγος για το τι έκανε το υπουργείο όλο αυτό το διάστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην τηλεκπαίδευση ή για την υλικοτεχνική υποδομή μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων  για την υλοποίησή της.

Το 2ο κύμα της πανδημίας δεν ήταν ξαφνικό, όλοι το περίμεναν και το είχαν προαναγγείλει. Η έλλειψη προετοιμασίας από μεριάς του υπουργείου είναι εγκληματική . Η υποχρεωτική εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης δεν μπορεί να βασίζεται στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών και στην χρήση των προσωπικών τους μέσων. Γνωρίζει άραγε η Κα Υπουργός ότι ζητά τηλεκπαίδευση από εκπαιδευτικούς  που προσλήφθηκαν πριν από δεκαπέντε μέρες και ακόμη δεν έχουν βρει σπίτι για να μείνουν;  Αναιρεί επίσης το συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλους τους μαθητές. Με την πολιτική της η κυβέρνηση εντείνει τις  κοινωνικές ανισότητες και περιθωριοποιεί δεκάδες χιλιάδες μαθητές λαϊκών οικογενειών που χρειάζονται στήριξη έτσι κι αλλιώς, μιας και εκτός ότι  θα παραμείνουν αποκλεισμένοι από τη μαθησιακή διαδικασία θα απομονωθούν και ψυχοσυναισθηματικά.

Ο σύλλογος εκπαιδευτικών “ Αλέξανδρος Δελμούζος “ καλεί τα μέλη του:

  • Να υλοποιήσουν την υποχρεωτική εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης αποκλειστικά από τις σχολικές μονάδες τους με τη χρήση υλικοτεχνικής υποδομής που θα τους διαθέσει  η σχολική μονάδα.
  • Να ενημερώνουν  άμεσα για κάθε πρόβλημα, λόγω έλλειψης κατάλληλης υλικοτεχνικής υποδομής των σχολικών μονάδων ή την αδυναμία παρακολούθησης του συνόλου των μαθητών μας, λόγω ανεπάρκειας τεχνικών μέσων .

Στεκόμαστε δίπλα στους μαθητές μας αναδεικνύοντας τα προβλήματα για τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Καλούμε τα  στελέχη εκπαίδευσης  να σταθούν δίπλα στους μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς και να μη γίνουν οι πρόθυμοι που θα «κουκουλώσουν» τις δυσκολίες και  τα προβλήματα εξαιτίας των παραλείψεων του Υπουργείου Παιδείας . Να μην ξεχνάει κανείς ότι υποχρεωτικότητα στην τηλεκπαίδευση σημαίνει πως το κράτος παρέχει τα κατάλληλα μέσα για την υλοποίηση της σε όλους .

Οι εκπαιδευτικοί δεν θα παίξουν τον ρόλο του χρήσιμου ηλίθιου για τα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα και τα μεγάλα λόγια της ηγεσίας του υπουργείου παιδείας.

Άνοιγμα άμεσα των σχολικών μονάδων με 15 μαθητές ανά τμήμα, ελέγχους με δωρεάν τεστ για εκπαιδευτικούς και γονείς, προσλήψεις εκπαιδευτικών ώστε να καλύπτονται τα όποια κενά, καλός καθαρισμός των σχολικών μονάδων με προσλήψεις καθαριστών/καθαριστριών.

Το δημοσιονομικό κόστος δεν μπορεί και δεν πρέπει να προτάσσεται όταν διακυβεύεται η ψυχική υγεία και τα μορφωτικά δικαιώματα μιας γενιάς αλλά και το μέλλον όλης της χώρας. 

 

Ο Πρόεδρος                                              Ο Γεν. Γραμματέας

Κων/νος Βερέτσος                                     Σάββας   Σεχίδης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες