Ερώτηση στη Βουλή: Αδυναμία τηλεκπαίδευσης μαθητών λόγω ανυπαρξίας σύνδεσης στο internet
Ερώτηση της βουλευτού Φωτεινής Μπακαδήμα (ΜέΡΑ25) σχετικά με την παροχή τηλεκπαίδευσης στα σχολεία

Ερώτηση σχετικά με την αδυναμία μαθητών να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα κατέθεσε η βουλευτής  Φωτεινής Μπακαδήμα του ΜέΡΑ25.

Συγκεκριμένα, με αφορμή το παράδειγμα μαθητών από την Ηλεία που συνδέθηκαν από καφενείο, η Φ. Μπακαδήμα ζητά από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την ενίσχυση των μαθητών με τεχνικό εξοπλισμό και διαδικτυακή σύνθεση.

Αναλυτικά:

Σε συνέχεια της από 13/11/2020 ερώτησής μου (Α.Π. 1746) με θέμα «Ανάγκη εφοδιασμού μαθητών με εξοπλισμό και σύνδεση στο internet» αναφορικά με την πρωτοβουλία αλληλεγγύης των μαθητών/τριών του 7ου Γυμνασίου Κορυδαλλού να διαθέσουν τα χρήματα που έχουν συγκεντρώσει από δράσεις για την αγορά tablets για τους μαθητές που δε διαθέτουν και ενώ πλέον και τα δημοτικά έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης ελέω πανδημίας, μαθητές σε πολλά ορεινά, κυρίως, χωριά δεν έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ, ούτε tablets για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα.

Χαρακτηριστικά είναι τα δημοσιεύματα για το χωριό Πεύκη του δήμου Πύργου, όπου 5-6 παιδάκια με μπουφάν προσπαθούν να μάθουν γράμματα, καθισμένα μέσα στο κρύο, έξω από ένα καφενείο που είναι το μόνο που έχει ίντερνετ στο χωριό, χρησιμοποιώντας από κοινού ένα κινητό και ένα παλιό laptop για να μπουν στην πλατφόρμα Webex του Υπουργείου.

Ο πρόεδρος της Τ.Κ Πεύκης, κ. Γρηγόρης Ξουλεής που είναι και ο ιδιοκτήτης του καφενείου του χωριού και ο οποίος, επειδή το μαγαζί του είναι κλειστό λόγω του lockdown, φιλοξενεί τους μικρούς μαθητές σε ένα χώρο έξω από το κατάστημα, κάνει έκκληση με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν οι υπεύθυνοι και να κινητοποιηθούν άμεσα, καθώς το χωριό, όπως λέει «Δεν έχει ίντερνετ και εγώ ως πρόεδρος της κοινότητας εδώ και ένα χρόνο έχω υποβάλλει αίτημα που μάλιστα έχει πρωτοκολληθεί για να αποκτήσει η Πεύκη, έστω στο κοινοτικό κατάστημα, πρόσβαση στο διαδίκτυο, το οποίο όπως καταλαβαίνετε ιδιαίτερα μετά τα επαναλαμβανόμενα lockdown αποκτά ιδιαίτερη σημασία. Όλες οι δουλειές και η εξυπηρέτηση των πολιτών από το δημόσιο όπως και των αγροτών γίνεται διαδικτυακά και βεβαίως και το μάθημα των παιδιών μας του δημοτικού με την τηλεκπαίδευση αφού τα σχολεία έκλεισαν λόγω της πανδημίας. Απάντηση έως τώρα δεν έχω πάρει, παρότι απευθύνθηκα όπου μπορούσα και οι απαντήσεις που πήρα ήταν ότι κι άλλα χωριά δεν έχουν και περιμένουν τη σειρά τους για να συνδεθούν! Τα παιδάκια λοιπόν του σχολείου που πηγαίνουν δημοτικό στο Γούμερο, τώρα μένουν στα σπίτια τους στο χωριό και οι γονείς έχουν βρεθεί σε αδιέξοδο γιατί ούτε ίντερνετ υπάρχει για να κάνουν μάθημα διαδικτυακό, ούτε τάμπλετ έχουν! Το μόνο οίκημα του χωριού που έχει ίντερνετ είναι το δικό μου μαγαζί.»

Να σημειωθεί ότι και ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Περιφέρειας Πύργου έχει επισημάνει  τα κακώς κείμενα του όλου εγχειρήματος της τηλεκπαίδευσης και έχει διαμαρτυρηθεί  πολλές φορές ζητώντας την εξασφάλιση, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού (laptop ή tablet) και την μέριμνα για δωρεάν και γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο για όλους τους μαθητές.

Ο δήμαρχος Πύργου κ Τάκης Αντωνακόπουλος δήλωσε ενήμερος και μάλιστα τόνισε πως «…δεν είναι μόνο αυτοί στο δήμο μας που αντιμετωπίζουν ανάλογο πρόβλημα. Με αυτά τα δεδομένα έχω δώσει ήδη εντολή να προμηθευτεί ο δήμος Πύργου περίπου 100 τάμπλετ που στη συνέχεια θα τα προσφέρουμε σε μαθητές που αντιμετωπίζουν ανάλογα προβλήματα. Και σίγουρα όλοι οι μαθητές της Πεύκης θα προμηθευτούν από ένα».

Κατόπιν των παραπάνω και με δεδομένο πως είναι ακόμα άγνωστη η εξέλιξη της πανδημίας προκειμένου να επιστρέψουν τα παιδιά στα σχολεία,

                                                     

                                                      Ερωτώνται οι κκ Υπουργοί:

  1. Είναι ενήμεροι για το συγκεκριμένο πρόβλημα που αποκλείει κάποιους μαθητές από την εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας;
  2. Για ποιο λόγο δεν υπάρχει πρόσβαση στο ίντερνετ στο συγκεκριμένο χωριό;
  3. Τι έχει γίνει με το αίτημα που έχει υποβληθεί ώστε να αποκτήσει πρόσβαση στο διαδίκτυο το συγκεκριμένο χωριό;
  4. Ποια άμεσα μέτρα θα λάβουν ώστε να παύσει αυτός ο αποκλεισμός των μαθητών, αλλά και των πολιτών, εν μέσω πανδημίας;
  5. Πόσα ορεινά χωριά αντιμετωπίζουν ανάλογο αποκλεισμό από υπηρεσίες και εκπαίδευση καθώς δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο;
  6. Ο συγκεκριμένος δήμος θα φροντίσει για την προμήθεια tablets στους συγκεκριμένους μαθητές. Υπάρχει πρόβλεψη για διάθεση κονδυλίων για την αγορά τεχνικού εξοπλισμού και για μαθητές άλλων ορεινών χωριών που είναι σε οικονομική αδυναμία;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες