ΑΠΘ: «Πανδημίες: Ιστορίες από το πεδίο δράσης»-Διεθνές διαδικτυακό σεμινάριο
Διεθνές Διαδικτυακό Σεμινάριο, με τίτλο: «Πανδημίες: Ιστορίες από το πεδίο δράσης», θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου και ώρα 17:00

Η εκδήλωση διοργανώνεται από το Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας Νοτιοανατολικής Ευρώπης στην Ψηφιακή Επικοινωνία του ΑΠΘ, σε συνεργασία με τη Διεθνή Οργάνωση «World Learning».

Προσωπικότητες από την Ελλάδα και το εξωτερικό μοιράζονται την επαγγελματική εμπειρία τους και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν από τη διαχείριση της πανδημίας, τη δημοσιογραφική της κάλυψη και την αντίδραση των ανθρώπων σε αυτήν.

«Επιτυχίες και αποτυχίες στη διαχείριση της πανδημίας», «Θεωρίες συνωμοσίας και αντί-εμβολιαστικό κίνημα» και «Δεοντολογία και δημοσιογραφική κάλυψη της πανδημίας» είναι οι θεματικές που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου ενώ στο επίκεντρο της εκδήλωσης θα βρεθεί η περίπτωση της Θεσσαλονίκης.

Η διαδικτυακή εκδήλωση θα ξεκινήσει με τον χαιρετισμό του Πρύτανη του ΑΠΘ, Καθηγητή Νικολάου Γ. Παπαϊωάννου.

Στην εκδήλωση θα μιλήσουν:

- Ο Επιδημιολόγος, Επικεφαλής του Γραφείου του CDC (Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών-ΗΠΑ) στην Ουκρανία, Υπεύθυνος για τη διαχείριση της αντιμετώπισης της Covid-19, Dr. Ezra Barzilay. Ο κορυφαίος Επιδημιολόγος είναι Έλληνας με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη.

-  Ο Ανθρωπολόγος και Φωτογράφος Δημήτριος Μπούρας.

- Ο διαπιστευμένος Φωτορεπόρτερ για την Ευρωπαϊκή Ένωση, ειδικευμένος στην κάλυψη ανθρωπιστικών κρίσεων, Αλέξανδρος Μιχαηλίδης.

Συντονιστής θα είναι ο Πρόεδρος του Κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας Νοτιοανατολικής Ευρώπης στην Ψηφιακή Επικοινωνία του ΑΠΘ, Αν. Καθηγητής του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ, Νικόλαος Παναγιώτου.

Επίσημη γλώσσα εργασίας: αγγλική.

Για την παρακολούθηση είναι απαραίτητη η προεγγραφή στον σύνδεσμο https://bit.ly/393MLJI Στο ίδιο σύνδεσμο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να θέσουν ερωτήματα σχετικά με τη θεματολογία του Σεμιναρίου (στην ελληνική γλώσσα). Τα ερωτήματα θα απαντηθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου.

Το Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας Νοτιοανατολικής Ευρώπης

στην Ψηφιακή Επικοινωνία του ΑΠΘ

 

Πρόκειται για μία καινοτόμα σύμπραξη του Διεθνούς Δικτύου Επικοινωνίας «Digital Communication Network» με το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ. Η πρωτοβουλία υποστηρίζεται από το Atlantic Council και το Facebook. Με κύριους άξονες λειτουργίας την εκπαίδευση, την έρευνα και την καινοτομία, το Κέντρο έχει ως στόχο τη δημιουργία εργαλείων και τεχνογνωσίας στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 8/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tzami_thraki.jpg
Μη κρατικά ΑΕΙ: Άνοιξαν το δρόμο για... Τουρκικό Πανεπιστήμιο στη Θράκη;
Θεωρητικά, η πανεπιστημιακή διείσδυση της Τουρκίας στη Θράκη και στο ανατολικό Αιγαίο θα δυσχεραίνετο εάν ετίθετο ως θεμελιώδης και απαράβατος όρος...
Μη κρατικά ΑΕΙ: Άνοιξαν το δρόμο για... Τουρκικό Πανεπιστήμιο στη Θράκη;
kardiologos_2.jpg
Καρδιοπαθείς εκπαιδευτικοί και μαθητές: Πώς το κράτος τους δυσκολεύει ακόμα περισσότερο
Σημαντικό πρόβλημα το οποίο απασχολεί, παρά τις κατά καιρούς θετικές παρεμβάσεις και βελτιώσεις, ικανό αριθμό καρδιοπαθών εκπαιδευτικών αποτελεί το...
Καρδιοπαθείς εκπαιδευτικοί και μαθητές: Πώς το κράτος τους δυσκολεύει ακόμα περισσότερο
paideias
Προσλήψεις και διορισμοί εκπαιδευτικών 2020-2025: Οι αριθμοί, οι ελλείψεις και οι προκλήσεις
Παρά την πρόοδο στους μόνιμους διορισμούς, οι αριθμοί δείχνουν ότι το σύστημα εξακολουθεί να εξαρτάται έντονα από αναπληρωτές, ειδικά στην...
Προσλήψεις και διορισμοί εκπαιδευτικών 2020-2025: Οι αριθμοί, οι ελλείψεις και οι προκλήσεις
teacher
Επαγγελματική εξουθένωση στους εκπαιδευτικούς: Μια ανατομία της ψυχικής φθοράς στην καρδιά της εκπαίδευσης
Η αθέατη πλευρά του σχολείου: Η σιωπηλή κρίση πίσω από την έδρα
Επαγγελματική εξουθένωση στους εκπαιδευτικούς: Μια ανατομία της ψυχικής φθοράς στην καρδιά της εκπαίδευσης