Με μια εγκύκλιο από το παράλληλο σύμπαν στο οποίο διαμένει, η υπουργός «της καρδιάς μας» κυρία Νίκη Κεραμέως, ανακοίνωσε στην εκπαιδευτική κοινότητα τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών στο α’ τετράμηνο.
Μας εξήγησε λοιπόν -μήπως και δεν το έχουμε καταλάβει- πως βιώνουμε μια μοναδική εμπειρία στην εκπαιδευτική μας πορεία, καθώς έχουμε στα χέρια μας εργαλεία σπουδαία γι’ αυτήν την αξιολόγηση, εργαλεία που χρησιμοποιούν όλα τα Πανεπιστήμια στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Μόνο που δεν αναφέρει πως οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι έχουν χρόνια που χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία, έχουν εξοικειωθεί με αυτά και επιπλέον απευθύνονται σε ενήλικες.
Από την άλλη, εμείς οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καλούμαστε να αποκωδικοποιήσουμε αυτά τα εργαλεία μέσα σε ένα μήνα, και να τα χρησιμοποιήσουμε για την αξιολόγηση παιδιών.
Εδώ και ένα μήνα χρησιμοποιήσουμε ήδη την πλατφόρμα WEBEX στην τηλεκπαίδευση, η οποία δεν είναι λειτουργική για να κάνεις μάθημα με κλειστές κάμερες και κλειστά μικρόφωνα από την πλευρά των μαθητών όπως έχουμε κληθεί να κάνουμε.
Πώς θα ελέγξω εγώ ο εκπαιδευτικός ότι παρακολουθεί κάποιος το μάθημα όταν κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να μου μιλήσει;
Πώς θα μπορέσω εγώ ο εκπαιδευτικός που έχω 150 καινούρια παιδιά που για 2 μήνες έβλεπα μόνο τα μάτια τους πάνω από την μάσκα και τους άλλους δύο μόνο ονόματα σε μαύρα παράθυρα, να τα γνωρίσω και πολλώ δε μάλλον να τα αξιολογήσω;.
Αντί λοιπόν να μας πει κάτι για όλα αυτά, αντί να μας διευκολύνει να κάνουμε πιο ελκυστικό και πιο χαλαρό το μάθημα μήπως και πείσουμε περισσότερα παιδιά να μας παρακολουθήσουν, χωρίς να δείχνει να καταλαβαίνει την πίεση που μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς βιώνουμε, το μόνο που μας λέει ως νέα Μαρία Αντουανέτα είναι πως «αφού δεν έχουμε ψωμί γιατί δεν τρώμε παντεσπάνι;».
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΚΑΠΕΤΟΥΛΙΑ
Εκπαιδευτικός
Μέλος του ΜέΡΑ25
Τηλεκπαίδευση προσφυγόπουλων στα σχολεία της χώρας
Εκπαιδευτικοί σε στρατόπεδα προσφύγων και μεταναστών στις περιοχές: Ελευσίνα - Μαλακάσα - Οινόφυτα - Ριτσώνα – Θήβα - Σκαραμαγκάς – Σχιστό – Λαύριο - Ελαιώνας
καταγγέλουν τον αποκλεισμό των προσφυγόπουλων από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Στο κείμενό τους μεταξύ άλλων αναφέρουν:
Τα περισσότερα παιδιά των μεταναστών/προσφύγων δεν έχουν πάει ούτε μια μέρα στο δημόσιο σχολείο από την στιγμή που αυτά άνοιξαν επίσημα φέτος. Πρόκειται για μια θρασύτατη καταπάτηση του δικαιώματός τους για πρόσβαση στην εκπαίδευση, ενώ βρισκόμαστε 5 ολόκληρα χρόνια από την περίοδο που οι πρώτοι πρόσφυγες έφτασαν στην χώρα και ζήτησαν άσυλο.
Θα περίμενε κάποιος να έχει συντονιστεί και να λειτουργεί το σχέδιο ένταξής τους στην κοινωνία, ωστόσο για ακόμη μια φορά τα προσφυγόπουλα - μαζί με τα παιδιά των φτωχών οικογενειών, τα παιδιά των απομακρυσμένων χωριών, τα παιδιά των Ρομά - διαψεύδουν με τον πιο τραγικό τρόπο το αφήγημα του ΥΠΑΙΘ ότι όλα «βαίνουν καλώς»
Ως εκπαιδευτικοί σε καμπς προσφύγων και μεταναστών οργανωνόμαστε για να ενώσουμε τις φωνές μας με τους συναδέλφους του δημόσιου σχολείου, τις τοπικές ΕΛΜΕ, τους συλλόγους, τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, και γενικότερα όσους φορείς και συλλογικότητες δραστηριοποιούνται στην εκπαίδευση προσφύγων και έχουν δώσει γενναίες μάχες για μην αποκλειστούν τα παιδιά των μεταναστών και προσφύγων.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη