filis
Κριτική του Νίκου Φίλη για το σχέδιο της κυβέρνησης: «Η κυβέρνηση ανακοίνωσε μέτρα, με στόχο το άνοιγμα των σχολείων που όμως κανένα δεν αφορά στα ίδια τα σχολεία!»

Κριτική προς την κυβέρνηση ασκεί με δήλωσή του ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Φίλης.

Συγκεκριμένα, σχολιάζοντας την επιβολή σκληρών περιοριστικών μέτρων με σκοπό να ανοίξουν τα σχολεία στις 11 Ιανουαρίου, υπογραμμίζει το παράδοξο πως τα μέτρα δεν αφορούν, επί της ουσίας, καμία ειδική πρόβλεψη για τη λειτουργία των σχολείων, αλλά επεκτείνονται σε άσχετους τομείς του εμπορίου.

Γι΄αυτόν τον λόγο, ο Ν. Φίλης επανέρχεται στα μέτρα που ζητούσαν κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς εκπαιδευτικοί και μαθητές, οι ειδικοί αλλά και η αξιωματική αντιπολίτευσης, όπως τα μαζικά τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, τήρηση των αποστάσεων στις τάξεις, εμβολιασμός των εκπαιδευτικών άνω των 50 με προτεραιότητα κ.α.

Αναλυτικά η δήλωσή του:

Η κυβέρνηση ανακοίνωσε μέτρα, με στόχο το άνοιγμα των σχολείων που όμως κανένα δεν αφορά στα ίδια τα σχολεία!

Σα να μην πέρασαν 4 μήνες από το αποτυχημένο άνοιγμα των σχολείων, την εμφάνιση κρουσμάτων σε εκατοντάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς, τη διάδοση του ιού σε ενήλικες, που οδήγησαν στο κλείσιμό τους.

Τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν οπωσδήποτε, σύμφωνα με τον τρόπο που έχουν υποδείξει οι ειδικοί, οι φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας και ο ΣΥΡΙΖΑ.

- Με αποστάσεις στις τάξεις

- Με συνεχή δωρεάν τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

- Με κατά προτεραιότητα εμβολιασμό των εκπαιδευτικών άνω των 50 ετών καθώς και αυτών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες

- Με κατά προτεραιότητα εμβολιασμό γονέων καθώς και παππούδων που διαμένουν στην ίδια στέγη με τους μαθητές

Η κυβέρνηση οφείλει να εξασφαλίσει αυτές τις προϋποθέσεις το ταχύτερο. Δεν το έπραξε επί 8 ολόκληρους μήνες. Ας το πράξει τώρα!

Να εγκαταλείψει ταυτόχρονα τα σχέδιά της, που έχουν αναστατώσει τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου,  για αποκλεισμό χιλιάδων φετινών υποψηφίων από τα Πανεπιστήμια,  με την Τράπεζα Θεμάτων και τους "κόφτες" στη βάση εισαγωγής.

Απαιτείται, επίσης, αναδιάρθρωση - μείωση της ύλης, προτεραιότητα στο μάθημα και η αποκατάσταση της σχέσης του παιδιού και του έφηβου με το σχολείο κι όχι η αντιπαιδαγωγική και εξοντωτική πίεση για εξετάσεις.

Τα παιδιά είναι ιδιαίτερα πιεσμένα από τον εγκλεισμό και τη διατάραξη της σχέσης τους με το σχολείο. Ας μην τα επιβαρύνουμε κι άλλο.  

Μόνο υπό αυτούς τους όρους είναι δυνατή η ασφαλής επανέναρξη των σχολείων και η επαναφορά της ηρεμίας στην εκπαίδευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mixanografiko-2016_1.jpg
Μηχανογραφικό 2024 και μετεγγραφές φοιτητών: Οι νέες αντιστοιχίες τμημάτων ΑΕΙ - 317 αντίστοιχα και 104 «ανάδελφα»
Μειώθηκαν κατά 10 τα αντίστοιχα Τμήματα και αυξήθηκαν κατά 11 τα μη αντίστοιχα, κάτι που προφανώς περιορίζει ελαφρά τις δυνατότητες μετεγγραφών
Μηχανογραφικό 2024 και μετεγγραφές φοιτητών: Οι νέες αντιστοιχίες τμημάτων ΑΕΙ - 317 αντίστοιχα και 104 «ανάδελφα»