Η δύσκολη επιστροφή της Γ' Λυκείου: Όταν το επιτελικό κράτος αυτοϋπονομεύεται
«Είμαστε απόλυτα έτοιμοι-Το άνοιγμα της Γ’ Λυκείου αποτελεί προτεραιότητα μας», είπε χτες η κ.Κεραμέως σε συνέντευξή της

Απόλυτα έτοιμοι λοιπόν. Όμως λίγο μετά, η υπουργός Παιδείας εξήγησε ότι τελικά, ίσως ...να μην είναι και τόσο απόλυτα έτοιμη.

Ερωτηθείσα σε συνέντευξη στον Σκαι πότε προβλέπεται το άνοιγμα των Λυκείων, τόνισε ότι οι εκπαιδευτικοί που είναι στην Γ’ Λυκείου είναι ταυτόχρονα και στην Α’ και Β’, άρα δε μπορούν να είναι ταυτόχρονα και δια ζώσης και εξ αποστάσεως. Αυτό είναι ένα θέμα που θα εξεταστεί προτού αποφασιστεί το άνοιγμα, είπε

Σήμερα εξάλλου, η νέα υφυπουργός για την Γ’ Λυκείου και το ενδεχόμενο ανοίγματός της στις 25 Ιανουαρίου, η Ζέττα Μακρή είπε ότι δεν μπορεί να επιβεβαιώσει κάτι τέτοιο γιατί δεν έχει αποφασιστεί από τους ειδικούς.

«Αν οι ειδικοί το επιτρέψουν, μπορεί και να λειτουργήσει ανεξάρτητα, ίσως και μέσα στην εβδομάδα να ξεκαθαριστεί. Είναι η πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου και φάνηκε από τη μείωση της ύλης, την οποία ανακοίνωσε η υπουργός ώστε να μην αιφνιδιαστούν οι μαθητές και να γνωρίζουν σε ποια μαθήματα θα εξεταστούν», πρόσθεσε.

Δηλαδή τι μας λένε οι υπεύθυνοι του υπουργείου Παιδείας, πέρα από τη μείωση της ύλης;

Οτι είναι δύσκολο να ανοίξει μόνο η Γ' Λυκείου, όπως επί εβδομάδες τώρα όλοι συζητούν -και οι επιστήμονες προτείνουν- επειδή τώρα συνειδητοποιήσαμε ότι οι εκπαιδευτικοί κάνουν μάθημα και στις άλλες τάξεις, αλλά και σε διαφορετικά σχολεία ο καθένας. Η διάθεση σε πολλά σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου είναι σύνηθες φαινόμενο σε όσους καθηγητές τοποθετούνται σε λειτουργικά κενά, σε αναπληρωτές αλλά ακόμη και σε όσους έχουν οργανική θέση.

'Επιπλέον αυτό δεν είναι εύκολο και λόγω των υποδομών στα σχολεία, όπου δεν υπάρχουν -στην πλειονότητά τους- ούτε συνδέσεις στο ιντερνέτ επαρκείς να αντέξουν τον όγκο δεδομένων ταυτόχρονης τηλεκπαίδευσης από πολλούς εκπαιδευτικούς, αλλά ούτε και hardware για να το κάνουν.

Κατά πληροφορίες λοιπόν, την τελευταία στιγμή εξετάζονται διάφορα φοβερά επινοήματα, όπως το να συγκροτηθούν ομάδες γειτονικών σχολείων όπου θα πηγαίνουν οι  εκπαιδευτικοί, ενώ επιχειρείται να σταλεί εξοπλισμός όπου χρειάζεται. Αλλά και πάλι η εξίσωση δύσκολα θα βγει, αφού η δομή του συστήματος είναι τέτοια ώστε πολλοί εκπαιδευτικοί πρέπει να μοιράζουν τις ώρες σε πολλά σχολεία, πράγμα που αν είναι δύσκολο με δια ζώσης εκπαίδευση, είναι εξωπραγματικό για σχεδόν ταυτόχρονη δια ζώσης και εξ αποστάσεως. Δηλαδή θα πρέπει τη μια ώρα ο μαθηματικός να κάνει μάθημα στη Γ' Λυκείου δια ζώσης σε ένα σχολείο και μετά εξ αποστάσεως στη Β' Λυκείου άλλου σχολείου, και κατόπιν πάλι δια ζώσης στη Γ' Λυκείου του ίδιου, ή και τρίτου σχολείου.

Να προτείνουμε κάποιες ακόμα ιδέες: Γιατί να μην κληθούν οι εκπαιδευτικοί να πάνε στα σχολεία με τα δικά τους laptop και να συνδεθούν με τα data από τα δικά τους κινητά; Η σήματα καπνού;

Για να σοβαρευτούμε όμως, όλα αυτά δεν είναι, ή δεν θα έπρεπε να είναι, ζητήματα της τελευταίας στιγμής σε ένα επιτελικό κράτος. Τι θα έπρεπε να έχει γίνει το έχουν πει οι εκπαιδευτικοί και το γνωρίζουμε όλοι. 

Οπότε, "είμαστε απόλυτα έτοιμοι";

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα