Φυλακές Κορυδαλλού: Στον αέρα εξετάσεις των κατ΄ίδιαν διδαχθέντων
Διαμαρτυρία της ΕΛΜΕ Πειραιά για τους φυλακισμένους μαθητές - Να υπάρξει ρύθμιση για τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις

Την ανυπαρξία ειδικής πρόβλεψης για τους κατ΄ ιδίαν διδαχθέντες κρατούμενους των φυλακών Κορυδαλλού καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Πειραιά, τονίζοντας την ανάγκη αφενός να διαφυλαχθεί η ισοτιμία με τους άλλους μαθητές και αφετέρου η προστασία της δημόσιας υγείας έναντι της διασποράς της COVID-19.

Με αυτά τα δεδομένα, η ΕΛΜΕ ζητάει είτε οι μαθητές αυτοί να προαχθούν/απολυθούν χωρίς εξετάσεις (ενδεχομένως με γραπτή εργασία) είτε να γίνουν οι εξετάσεις στις φυλακές, με τήρηση των μέτρων προστασίας.

Αναλυτικά:

Το Δ. Σ.  της ΕΛΜΕ Πειραιά, παίρνοντας  αφορμή   από τη συνάντηση του Διευθυντή ΔΙΔΕ Πειραιά, με τους  Διευθυντές  των ΓΕΛ του Κορυδαλλού σχετικά με το θέμα των εξετάσεων (προαγωγή-απόλυση) των κρατουμένων των φυλακών Κορυδαλλού,  που ανήκουν στην κατηγορία των <<κατ΄ ιδίαν διδαχθέντων  μαθητών>>, θα ήθελε να επισημάνει, εκ νέου, τα εξής:

 Η ιδιαιτερότητα των συνθηκών που επικρατούν μέσα  στο σωφρονιστικό κατάστημα, οι εύλογες ανησυχίες εκπαιδευτικών και κρατουμένων απαιτούν ιδιαίτερη  προσοχή, ευαισθησία και μέριμνα  για την προστασία της υγείας  όλων των εμπλεκομένων στη διαδικασία των εξετάσεων.

Η  ανυπαρξία ειδικής πρόβλεψης για την  προαγωγή και  απόλυση      των κατ΄ ιδίαν διδαχθέντων   που  κρατούνται στις Φυλακές Κορυδαλλού, η  ανάγκη  διαφύλαξης   πλήρους  ισοτιμίας με τους άλλους μαθητές  και  η (για  προληπτικούς λόγους) προστασία της υγείας κρατουμένων και εκπαιδευτικών ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ στη διατύπωση (και φέτος) της παρακάτω πρότασης:

ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ  ΚΑΤ ΈΞΑΙΡΕΣΗ   Σ΄ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  ΚΑΤ’ ΔΙΑΝ ΔΙΔΑΧΘΕΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΝΑ ΠΡΟΑΧΘΟΥΝ Ή ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (δυνητικά, επίσης, μπορεί να δοθεί γραπτή εργασία).

Ωστόσο, σε περίπτωση που διεξαχθούν τελικά οι εξετάσεις μέσα στις φυλακές, είναι απαραίτητη η τήρηση αυστηρού  υγειονομικού πρωτοκόλλου (τεστ, ειδικοί χώροι, αποστάσεις, αντισηπτικά, μάσκες κ. λ. π.). Επίσης, η συμμετοχή των εκπαιδευτικών να είναι καθαρά σε εθελοντική βάση.

Τέλος, είναι φανερό   (και  μέσα από τις τελευταίες εξελίξεις  που ζούμε στα σχολεία  λόγω πανδημίας) ότι  η  ίδρυση  σχολικής  μονάδας    Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  μέσα στο χώρο των  φυλακών  είναι  όσο ποτέ άλλοτε απαραίτητη για τη διαφύλαξη της ισότιμης και απρόσκοπτης  πρόσβασης στη μόρφωση της παραπάνω κατηγορίας μαθητών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Συνελεύσεις προτείνει η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ώστε να υπάρξει συντονισμένο σχέδιο αγώνα των εκπαιδευτικών
Την ώρα που οι ΕΛΜΕ προσπαθούν να δώσουν διέξοδο στις αγωνίες των συναδέλφων σε αυτή την κρίσιμη συγκυρία, δεν είναι δυνατόν το ΔΣ της ΟΛΜΕ να μην...
Συνελεύσεις προτείνει η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ώστε να υπάρξει συντονισμένο σχέδιο αγώνα των εκπαιδευτικών
amfitheatro-aei-foitites2
Λάρισα: Για το μέλλον του ΕΣΥ συζητούν οι φοιτητές της Ιατρικής
Ανοιχτή εκδήλωση του Συλλόγου Φοιτητών Ιατρικής Λάρισας με τίτλο: «Υπάρχει ακόμα Εθνικό Σύστημα Υγείας; Η απάντηση των υγειονομικών στη διάλυση του...
Λάρισα: Για το μέλλον του ΕΣΥ συζητούν οι φοιτητές της Ιατρικής
elmepa eidiki agwgi
Άμβλυνση και Ένταξη Παιδιών με Ειδικές Δυσκολίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία: Προκλήσεις και Αιτήματα
Η έλλειψη επαρκούς στήριξης και ουσιαστικής  καθοδήγησης του εκπαιδευτικού προσωπικού, σε συνδυασμό με τις αυξημένες ανάγκες αυτών των μαθητών,...
Άμβλυνση και Ένταξη Παιδιών με Ειδικές Δυσκολίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία: Προκλήσεις και Αιτήματα