Βαθμολογία: Διευθυντές καλούνται να δώσουν ονόματα εκπαιδευτικών
Καταγγελία: Διευθυντές σχολικών μονάδων της Αχαΐας καλούνται να  παραδώσουν εγγράφως τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν βαθμολογία Α’ τετραμήνου

Η ΕΛΜΕ Β’ Αχαΐας καταγγέλλει ότι διευθυντές σχολικών μονάδων της περιοχής καλούνται να  παραδώσουν εγγράφως τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν βαθμολογία Α’ τετραμήνου.

Μάλιστα, ΕΛΜΕ Β’ Αχαΐας επισημαίνει ότι «οι εκπαιδευτικοί που αποφάσισαν να μην καταθέσουν βαθμολογία – παρά τις πιέσεις ορισμένων διευθυντών - καλύπτονται κι από την ισχύουσα νομοθεσία, αλλά και από τις αποφάσεις του σωματείου τους».

«Οδηγός στις αποφάσεις μας για μη κατάθεση βαθμολογίας – προβλεπόμενη έτσι κι αλλιώς από το νομικό πλαίσιο- είναι η αξιοπρέπειά μας στην εκτέλεση του παιδαγωγικού μας έργου, η περιφρούρηση του ρόλου μας και η υπεράσπιση της ισότιμης πρόσβασης των μαθητών μας στη δημόσια εκπαίδευση» προσθέτει.

Στη συνέχεια, αναφέρει: «Καταγγέλλουμε αυτού του είδους τις πρακτικές που εκπορεύονται από πολύ παρωχημένες και αντιδημοκρατικές αντιλήψεις για τη λειτουργία του σχολείου. Θεωρούμε τέτοιες μεθοδεύσεις επικίνδυνες και καταχρηστικές».

«Δεν δεχόμαστε απειλές, δεν εκφοβιζόμαστε, δεν τρομοκρατούμαστε» καταλήγει στην ανακοίνωσή της.

Η καταγγελία των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση – καταγγελία της ΕΛΜΕ Β’ Αχαΐας:

Πληροφορούμαστε πως οι Δ/ντές  των  εκπαιδευτικών μονάδων της περιοχής ευθύνης μας καλούνται «δια της εμπιστευτικής οδού» από τον Διευθυντή Β/θμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας να παραδώσουν εγγράφως τα ονόματα συναδέλφων που δεν κατέθεσαν βαθμολογία Α΄ τετραμήνου. Αυτό για μας σηματοδοτεί προσπάθεια εκφοβισμού των συναδέλφων που δεν κατέθεσαν βαθμολογία. Σημειώνουμε λοιπόν τα εξής:

α) η συγκεκριμένη «πληροφορία» είναι διαθέσιμη για τη διοίκηση στο mychool και οι λόγοι που επικαλέστηκαν οι συνάδελφοι είναι καταγεγραμμένοι στο πρακτικό του σχολείου, δηλαδή σε δημόσιο έγγραφο επίσης  προσβάσιμο στη Διοίκηση.

β) οι εκπαιδευτικοί που αποφάσισαν να μην καταθέσουν βαθμολογία – παρά τις πιέσεις ορισμένων διευθυντών - καλύπτονται κι από την ισχύουσα νομοθεσία, αλλά και από τις αποφάσεις του σωματείου τους. Οδηγός στις αποφάσεις μας για μη κατάθεση βαθμολογίας – προβλεπόμενη έτσι κι αλλιώς από το νομικό πλαίσιο- είναι η αξιοπρέπειά μας στην εκτέλεση του παιδαγωγικού μας έργου, η περιφρούρηση του ρόλου μας και η υπεράσπιση της ισότιμης πρόσβασης των μαθητών μας στη δημόσια εκπαίδευση. Αλλά και οι πλείστοι των συναδέλφων που κατέθεσαν βαθμολογία το έπραξαν επίσης αναλογιζόμενοι τους μαθητές τους και τις συνθήκες που επί τρεις μήνες έκαναν μάθημα και συνεχίζουν στο ίδιο μοντέλο, επειδή η ηγεσία του Υπουργείου δεν έχει πράξει τίποτα πλην του να προτείνει το άνοιγμα των παράθυρων.

Καταγγέλλουμε αυτού του είδους τις πρακτικές που εκπορεύονται από πολύ παρωχημένες και αντιδημοκρατικές αντιλήψεις για τη λειτουργία του σχολείου. Θεωρούμε τέτοιες μεθοδεύσεις επικίνδυνες και καταχρηστικές. Θα ευχόμαστε δε, να επεδείκνυε η Δ/νση -πολλώ δε μάλλον το Υπουργείο- το ίδιο ενδιαφέρον για τα πάγια προβλήματα των σχολείων, ειδικά για την έγκαιρη πλήρωση των κενών.

Δεν δεχόμαστε απειλές, δεν εκφοβιζόμαστε, δεν τρομοκρατούμαστε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Έρευνα: Τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση έχουν καλύτερη ψυχική υγεία
Η πρωτοποριακή μελέτη διαπίστωσε ότι τα οφέλη ήταν ισχυρότερα για τα παιδιά από νοικοκυριά χαμηλότερου εισοδήματος
Έρευνα: Τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση έχουν καλύτερη ψυχική υγεία