«Επειδή έκανα μαθήματα με τηλεκπαίδευση κατά το εαρινό εξάμηνο του 2020, πιστέψτε με, είναι εξαιρετικά δύσκολο να κάνεις. Είναι σαν να μιλάς σε έναν τοίχο, σε μια οθόνη. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό το πράγμα. Το κάνουμε εξ ανάγκης. Ούτε οι καθηγητές το θέλουν. Χάνεις τη ζωντάνια του μαθήματος, χάνεις τα πάντα. Είναι προφανές ότι γίνεται εξ ανάγκης. Ας αντιληφθούμε ότι η παρούσα κατάσταση είναι κάτι αντίστοιχο με συνθήκες παγκόσμιου πολέμου».
Αυτή είναι δήλωση του υφυπουργού Παιδείας κ. Συρίγου. Προφανώς εκφράζει την άποψη της συνολικής ηγεσίας του υπουργείου.
Αν όχι, νομίζω ότι η κ. Κεραμέως πρέπει να διαφοροποιηθεί. Μέχρι τότε, αν συμβεί , θεωρώ ότι ασπάζεται την άποψη αυτή.
Μέχρι εδώ όλα καλά. Συμφωνώ κι εγώ. Ας προσέξουμε λίγο παραπάνω τη δήλωσή του και ας μείνουμε στη φράση χάνεις τα πάντα. Ενώ, λοιπόν, χάσαμε τα πάντα, την ίδια στιγμή συμβαίνουν τα εξής:
1. Η υφυπουργός Παιδείας κ. Μακρή υπέγραψε εγκύκλιο, σύμφωνα με την οποία καλεί τους διευθυντές των σχολείων να παραδώσουν στις αρμόδιες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τα ονόματα των εκπαιδευτικών που αρνήθηκαν να καταθέσουν βαθμολογία, καθώς και τους λόγους της άρνησής τους.
Δηλαδή, ενώ «Είναι σαν να μιλάς σε έναν τοίχο, σε μια οθόνη», είναι φυσιολογικό και λογικό να βαθμολογείς τον τοίχο αφού σε αυτόν μιλάς. Εγώ δεν καταλαβαίνω. Αλλά δεν έχει σημασία, είναι νόμος του κράτους.
2. Ξεκινά η αξιολόγηση. Ναι ξεκινά με παραπάνω από τα μισά σχολεία να λειτουργούν με τηλεκπαίδευση. Δηλαδή, «Ας αντιληφθούμε ότι η παρούσα κατάσταση είναι κάτι αντίστοιχο με συνθήκες παγκόσμιου πολέμου», αλλά τώρα, τέλη Φλεβάρη, πρέπει να γίνει αξιολόγηση. Λογικά, μπορεί και να διαψευθώ, η υφυπουργός θα ζητήσει τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν συμμετείχαν. Σωστό, αφού αποτελεί νόμο του κράτους. Εγώ δεν καταλαβαίνω.
3. Η κ.Κεραμέως δήλωσε ότι: «Πέρα όμως από υπηρεσιακό καθήκον, είναι και ηθική η υποχρέωση απέναντι στα παιδιά μας να εφαρμοσθεί η διαδικασία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο με στόχο μονάχα ένα: πώς θα βελτιώσουμε την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου για τα παιδιά μας».
Οπότε, δεν αποτελεί μόνο νόμο του κράτους αλλά και ηθική υποχρέωση. Δηλαδή, αν δεν το κάνω, είμαι παράνομος και ανήθικος και δεν βελτιώνω την ποιότητα του παρεχόμενου έργου. Την βελτιώνω, όμως, αν συμμετέχω υπό αυτές τις συνθήκες. Εγώ δεν καταλαβαίνω.
Δεν θα γράψω άλλα. Είναι σαφές ότι δικό μου είναι το πρόβλημα. Θα πράξω λοιπόν όπως ορίζει ο νόμος και ας μην καταλαβαίνω. Παρέδωσα βαθμολογία, θα συμμετάσχω στην αξιολόγηση, θα κάνω ό,τι ορίζει ο νόμος. Ο νόμος λοιπόν. Τάξη και ηθική. Όλα καλά. Κανονικότητα.
Θεόφιλος Τραπεζανλίδης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη