Αξιολόγηση: Η ήττα της Νίκης πρέπει να ερμηνευτεί σωστά
Για μια ακόμη φορά θα είναι δυστυχώς εύληπτη από την κοινωνία η κυβερνητική προπαγάνδα των τεμπέληδων εκπαιδευτικών, που δε θέλουν να αλλάξει τίποτα. Απέναντι σε αυτή την επικρατούσα σε μεγάλο μέρος της κοινωνίας άποψη, πρέπει κατά τη γνώμη μου να αντιτάξουμε ως εκπαιδευτικοί, ότι αρνούμαστε  διότι η προτεινόμενη διαδικασία, μόνο υγιής αξιολόγηση προς όφελος του σχολείου δεν είναι

Γράφει ο Τάσος Σκάβδης

Η ήττα της Νίκης στην αξιολόγηση πρέπει να ερμηνευτεί, να αξιοποιηθεί και να επικοινωνηθεί σωστά

Η αποχή της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση - παρωδία, είναι ένα ελπιδοφόρο μήνυμα απέναντι σε ένα αυταρχικό υπουργείο. Παρά τις διαφορετικές αιτίες αποχής,(άλλοι γιατί η λέξη αξιολόγηση τους φέρνει ...σπυράκια, άλλοι γιατί θεωρούν ότι αυτό δεν αποτελεί υγιή και επωφελή αξιολόγηση, ;άλλοι γιατί  οργίζονται με το θράσος της απαίτησης να γίνει σε μια χρονιά τραγική σαν τη φετινή κ.λ.π.), κοινός παρονομαστής είναι η αντίδραση - αντίσταση σε θρασύτατες απαιτήσεις από αυτούς που διέλυσαν τη Δημόσια Παιδεία και δήθεν ενδιαφέρονται για τη βελτίωση της. Η μονοδιάστατη ερμηνεία της αποχής είναι ασφαλώς κοντόφθαλμη, από όπου κι να προέρχεται.

Όμως για μια ακόμη φορά θα είναι δυστυχώς εύληπτη από την κοινωνία η κυβερνητική προπαγάνδα των τεμπέληδων εκπαιδευτικών, που δε θέλουν να αλλάξει τίποτα. Απέναντι σε αυτή την επικρατούσα σε μεγάλο μέρος της κοινωνίας άποψη, πρέπει κατά τη γνώμη μου να αντιτάξουμε ως εκπαιδευτικοί, ότι αρνούμαστε  διότι η προτεινόμενη διαδικασία, μόνο υγιής αξιολόγηση προς όφελος του σχολείου δεν είναι.

Εκπορεύεται  από μια κυβέρνηση που αυτή και οι όμοιες της, έχουν πολλάκις αποδείξει την αναλγησία τους απέναντι στη Δημόσια Παιδεία. Είναι δε απαράδεκτο η αξιολόγηση του Δημόσιου σχολείου να μην ξεκινήσει από την καταγραφή και διόρθωση κραυγαλέων στρεβλώσεων σε ύλες, προγράμματα σπουδών, αναθέσεις, αναντιστοιχία ύλης και ωρών διδασκαλίας, βιβλία για τα πανηγύρια κ.α., για τα οποία πρέπει το υπουργείο να αξιολογηθεί, να απολογηθεί και να διορθώσει!

Σε κάθε περίπτωση και παρά το ετερόκλητο των αντιστεκόμενων εκπαιδευτικών, είναι πολύ σημαντικό η αντίσταση αυτή να συνεχιστεί μπροστά στην επερχόμενη επίθεση.

Τάσος Σκάβδης

Φυσικος ΓΕΛ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kyriakos-pierrakakis
Επίσημο: 10.000 νέους μόνιμους διορισμούς στη δημόσια Παιδεία ανακοίνωσε ο Πιερρακάκης
4.451 θέσεις προς κάλυψη με βάση τον δημοσιονομικό κανόνα μία πρόσληψη για μία αποχώρηση και 5.549 επιπλέον - Αναμένεται η κατανομή
Επίσημο: 10.000 νέους μόνιμους διορισμούς στη δημόσια Παιδεία ανακοίνωσε ο Πιερρακάκης
despoina_moiraraki
Σοβαρό τροχαίο για την Δέσποινα Μοιραράκη: Έχασε τις αισθήσεις της την ώρα που οδηγούσε
Στο νοσοκομείο μετά από τροχαίο η Δέσποινα Μοιραράκη – Ζαλίστηκε ενώ οδηγούσε και λιποθύμησε
Σοβαρό τροχαίο για την Δέσποινα Μοιραράκη: Έχασε τις αισθήσεις της την ώρα που οδηγούσε