Σεισμός-ΟΑΣΠ: Πώς γλίτωσαν εκπαιδευτικοί και μαθητές από τα 6 Ρίχτερ
Σημαντική η κατάλληλη προετοιμασία της εκπαιδευτικής κοινότητας σε περίπτωση σεισμού, τονίζει ο ΟΑΣΠ - Τρεις προτάσεις του Οργανισμού που υιοθέτησε του ΙΕΠ

H κατάλληλη προετοιμασία της εκπαιδευτικής κοινότητας έσωσε εκπαιδευτικούς και μαθητές από τον ισχυρό σεισμό στην Ελασσόνα, όπως υπογραμμίζει ο Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (ΟΑΣΠ).

Ο ΟΑΣΠ υπενθυμίζει τις τρεις εκπαιδευτικές προτάσεις του σε θέματα αντισεισμικής προστασίας και συνοδών του σεισμού φαινομένων, οι οποίες έχουν εγκριθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και ενταχθεί στα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» της ψηφιακής Πλατφόρμας 21+.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΑΣΠ:

H πολύ ισχυρή σεισμική δόνηση μεγέθους 6,0 βαθμών της κλίμακας Richter που εκδηλώθηκε στις 3/3/2021 και ώρα 12:16, νότια της Ελασσόνας, ανέδειξε για μια ακόμη φορά τη σημαντικότητα κατάλληλης προετοιμασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Οι αναλυτικές οδηγίες του ΟΑΣΠ για τη σύνταξη σχολικού σχεδίου έκτακτης ανάγκης και τη διοργάνωση ασκήσεων ετοιμότητας για την περίπτωση σεισμού («Μνημόνιο Ενεργειών για τη Διαχείριση Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες»), η διαβίβασή τους στα σχολεία της χώρας μέσω του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η υιοθέτησή τους από τις σχολικές μονάδες υλοποιώντας τις προβλεπόμενες ασκήσεις ετοιμότητας, η πραγματοποίηση από τον ΟΑΣΠ σε συνεργασία με τη  Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας των δύο σεμιναρίων για τους εκπαιδευτικούς της Περιφερειακής Ενότητας στις 2/12/2020 και 4/12/2020, η ψύχραιμη εφαρμογή του σχολικού σχεδιασμού από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές κατά τη διάρκεια του σεισμού και αμέσως μετά κατά την εκκένωση των σχολικών κτιρίων, οδήγησαν σε αποτελεσματική διαχείριση της έκτακτης ανάγκης και σε αποφυγή τραυματισμών και ανθρωπίνων απωλειών.

Οι συνεχείς εκπαιδευτικές δράσεις του ΟΑΣΠ την τελευταία πενταετία σε συνεργασία με τον Δήμο Λάρισας, τον Δήμο Τυρνάβου και τον Δήμο Ελασσόνας για τους εργαζόμενους στους παιδικούς σταθμούς, με την Περιφέρεια Θεσσαλίας για τις εθελοντικές ομάδες και τον γενικό πληθυσμό, με τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τους εκπαιδευτικούς των Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Θεσσαλίας και των όμορων περιοχών, συνέβαλαν στη μείωση των επιπτώσεων στην περίπτωση του σεισμού της 3ης Μαρτίου αλλά και γενικότερα  κατά τη διάρκεια της μέχρι τώρα σεισμικής ακολουθίας.

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των μαθητών για θέματα φυσικών καταστροφών, τρεις εκπαιδευτικές προτάσεις του ΟΑΣΠ σε θέματα αντισεισμικής προστασίας και συνοδών του σεισμού φαινομένων έχουν εγκριθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και ενταχθεί στα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» της ψηφιακής Πλατφόρμας 21+ που δημιούργησε το καλοκαίρι του 2020 το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και μπορούν να αξιοποιηθούν από την εκπαιδευτική κοινότητα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»