Σχολεία – Γκίκας: Τεράστιο το οικονομικό κόστος για μικρότερα τμήματα
«Tεράστιο το οικονομικό κόστος αν κάνουμε δύο μισές τάξεις» δήλωσε ο καθηγητής Αχιλλέας Γκίκας για τον τρόπο με τον οποίο ανοίγουν τα σχολεία

Ο καθηγητής Παθολογίας και μέλος της Επιτροπής, Αχιλλέας Γκίκας, μίλησε στον ΑΝΤ1 για το άνοιγμα των σχολείων και σχολίασε τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνονται οι αποφάσεις όταν κυβερνητικά στελέχη καταθέτουν τις προτάσεις τους στην επιτροπή των ειδικών:

«Η διαδικασία λήψης των αποφάσεων γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο και αυτό έχει θεσπιστεί. Η Επιτροπή συνεδριάζει βάζει κάτω τα δεδομένα και ακολούθως εισηγείται και ακολούθως η πολιτεία αποφασίζει. Τα δεδομένα που βάζει κάτω, δεν μπορεί να είναι μόνο αμιγώς επιστημονικά. Πρέπει να ξέρουμε σε τι κατάσταση βρίσκεται η χώρα, πρέπει να ξέρουμε σε  τι κατάσταση βρίσκεται η οικονομία, πρέπει να ξέρουμε σε τι κατάσταση βρίσκεται η Παιδεία, πρέπει να ξέρουμε τι δυσκολίες έχει η απόφασή μας».

«Παραδείγματος χάριν, το να κάνουμε δύο μισές τάξεις και να κάνουν πρωί-απόγευμα μάθημα, είναι τεράστιο το οικονομικό κόστος. Αυτό δεν το ξέραμε, το μάθαμε. Τέτοιου είδους πληροφορίες τις χρειαζόμαστε. Δεν είναι δυνατόν να εισηγούμαστε χωρίς να έχουμε όλο το πάνελ της πληροφορίας μπροστά μας» επισήμανε.

Σε ερώτηση για τη δημοσίευση των πρακτικών της επιτροπής των ειδικών και αν οι αποφάσεις της επιτροπής επηρεάζονται από την κυβέρνηση, απάντησε:  

«Δύο πράγματα είναι χωρίς όρια στη φύση το σύμπαν και η ανοησία. Θέλω να σας φέρω μπροστά σε μια εικόνα όπου 30 άνθρωποι κάθονται 6-8 ώρες και πολλές φορές μέχρι τα μεσάνυχτα για να επεξεργαστούν όλα τα δεδομένα που υπάρχουν για να δώσουν μια υπεύθυνη απάντηση για να μπορέσουν να πάρουν πάνω τους το φορτίο της ευθύνης. Και ερχόμαστε και μιλάμε για μια άλλη προσέγγιση, η οποία κατά τη γνώμη μου είναι λίγο ανόητη. Ούτε όταν μπήκα στην Επιτροπή, ούτε κατά τη διάρκεια της Επιτροπής, ούτε πριν από κάθε Επιτροπή ποτέ κανείς δεν μου είπε κάτι αντίθετο από αυτό που θα μπορούσα να επεξεργαστώ μόνος μου».

Μέτρα στα σχολεία και μετά τον εμβολιασμό - Το παράδειγμα του Ισραήλ

Εξηγώντας πως τα επιδημιολογικά δεδομένα επιβάλλουν προσεκτικά ανοίγματα, επεσήμανε πως στο Ισραήλ, όπου έχει εμβολιαστεί το 80% του πληθυσμού, στα σχολεία εξακολουθούν να υπάρχουν μέτρα, το λιανεμπόριο είναι ελεύθερο, αλλά όχι πλήρως η εστίαση.

Για τις μετακινήσεις από νομό σε νομό το Πάσχα, δήλωσε: «Ξεχάστε τη μαζική έξοδο το Πάσχα». Για τις εισηγήσεις σχετικά με τις μετακινήσεις το επόμενο διάστημα, ο Αχιλλέας Γκίκας είπε πως θα πρέπει να σκεφτόμαστε «το Πάσχα στη γειτονιά μας, όχι στο χωριό μας».

Για τα φαινόμενα συνωστισμού νέων που παρατηρούνται σε πολλές πλατείες, είπε πως είναι ένα θέμα που πρέπει κανείς να το δει με κατανόηση, ωστόσο οφείλουμε να τους δώσουμε να καταλάβουν ότι κάνουν λάθος. Εκτίμησε δε, πως «μετά το Πάσχα θα αρχίσουμε να μιλάμε για περισσότερα κρούσματα».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

olme
100 χρόνια ΟΛΜΕ: Συνδιοργάνωση Επιστημονικής Ημερίδας με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτ. Εκπ/σης Παν/μίου Ιωαννίνων
Επιστημονική Ημερίδα με θέμα: «Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: αντιθέσεις, προκλήσεις, ευκαιρίες»
100 χρόνια ΟΛΜΕ: Συνδιοργάνωση Επιστημονικής Ημερίδας με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτ. Εκπ/σης Παν/μίου Ιωαννίνων