Να συσταθούν οργανικές θέσεις για τον κλάδο των Θεατρολόγων και να υπάρξει ισοκατανομή στους διορισμούς ζητούν με επιστολές τους που απευθύνουν προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας Θεατρολόγοι της Ηπείρου και της Ξάνθης.
«Στις 7 Φεβρουαρίου του 2020 έγινε γνωστή η δέσμευση της υπουργού κ. Νίκης Κεραμέως από την περιοδεία της στην Άρτα ότι η κατανομή στους διορισμούς δεν θα έχει αποκλίσεις. Στη συνέντευξη που έδωσε στο 3ο δημοτικό σχολείο Άρτας, ρωτήθηκε από θεατρολόγο και ήταν καθησυχαστική τονίζοντας πως δεν θα μπούμε άδικα σε αυτή τη διαδικασία καθώς της επισημάνθηκε πως οι θετρολόγοι έκαναν τα χαρτιά τους για την προκήρυξη της ειδικής αγωγής και είδαν ένα μηδενικό στους διορισμούς, άδικο και παράνομο όπως είναι κάθε αποκλεισμός» τονίζουν οι θεατρολόγοι αναπληρωτές των νομών της Ηπείρου.
Από την πλευρά τους οι εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής της Ξάνθης επισημαίνουν την αντίθεσή τους με την κατάργηση του μαθήματος στην Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, όπως και του μαθήματος «Στοιχεία Θεατρολογίας» από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διεκδικώντας την επαναφορά των μαθημάτων στο ωρολόγιο πρόγραμμα και ζητώντας κι αυτοί με τη σειρά τους τη σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο και ισοκατανομή των θέσεων στις επικείμενες προσλήψεις.
Η επιστολή των Θεατρολόγων Ηπείρου
Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες,
Είμαστε Θεατρολόγοι αναπληρωτές και εργαζόμαστε στους νομούς της Ηπείρου. Αισθανόμαστε ισάξιοι ως προς τους εκπαιδευτικούς όλων των άλλων κλάδων. Θεωρούμε δε πως η θεατρική αγωγή και η τέχνη που επινόησαν οι πρόγονοί μας δεν είναι ούτε δευτερεύον μάθημα,ούτε πολυτέλεια.
Ζητούμε, αιτούμαστε και διεκδικούμε ίσα δικαιώματα στην πρόσβαση μας για εργασία, όπως τόσα χρόνια έχουμε τις ίδιες υποχρεώσεις με τους μόνιμους συναδέλφους μας και τους συναδέλφους μας στους υπόλοιπους κλάδους.
Στις 7 Φεβρουαρίου του 2020 έγινε γνωστή η δέσμευση της Υπουργού κ. Νίκης Κεραμέως από την περιοδεία της στην Άρτα ότι η κατανομή στους διορισμούς δεν θα έχει αποκλίσεις. Στη συνέντευξη που έδωσε στο 3ο δημοτικό σχολείο Άρτας, ρωτήθηκε από θεατρολόγο και ήταν καθησυχαστική τονίζοντας πως δεν θα μπούμε άδικα σε αυτή τη διαδικασία καθώς της επισημάνθηκε πως οι θετρολόγοι έκαναν τα χαρτιά τους για την προκήρυξη της ειδικής αγωγής και είδαν ένα μηδενικό στους διορισμούς, άδικο και παράνομο όπως είναι κάθε αποκλεισμός.
Είμαστε υπέρ της δικαιοσύνης, υπέρ της διαφάνειας, κατά των αποκλεισμών αλλά και των διαχωρισμών σε «κύριες» και «δευτερεύουσες» ειδικότητες. Είμαστε εκπαιδευτικοί που δεν διαχωρίζουμε τους μαθητές μας και τους εκπαιδευτικούς συναδέλφους μας. Ο καθένας έχει την αξία του.
Αναρωτιόμαστε γιατί δεν έχουν συσταθεί ακόμη οργανικές θέσεις στα δημοτικά σχολεία στις κοινές ειδικότητες (Θεατρολόγοι, Εικαστικοί, Καθηγητές Γαλλικών, Γερμανικών και Πληροφορικής). Ειδικά για τον κλάδο των θεατρολόγων να σας θυμίσουμε πως οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί και για ΠΕ και για ΔΕ είναι περίπου 90. Όχι μόνο δεν υπάρχουν αποσπασμένοι και υπεράριθμοι αλλά πρόκειται για μια σπάνια εργασιακή σχέση.
Αιτούμαστε άμεση και γραπτή απάντηση στο αίτημά μας, το οποίο στηρίζουν δεκάδες βουλευτές από όλα τα κόμματα, το στήριξε η ΟΛΜΕ με δελτίο τύπου και τα Πρωτοβάθμια Σωματεία μας. Η σύσταση οργανικών θέσεων στην ΠΕ είναι διαχρονικό αίτημα της ΔΟΕ.
Η επιστολή των εκπαιδευτικών Θεατρικής Αγωγής νομού Ξάνθης
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ Παιδείας,
Αξιότιμες κυρίες και αξιότιμοι κύριοι Υφυπουργοί,
Αξιότιμε Γενικέ Γραμματέα,
Αξιότιμοι και αξιότιμες συνεργάτες κ. Υπουργού.
Είμαστε εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής του κλάδου ΠΕ 91 που φέτος εργαζόμαστε στον νομό Ξάνθης. Ανήκουμε και εμείς στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που κάθε χρόνο αφήνουμε πίσω τις ζωές μας, προκειμένου να καλύψουμε τις πάγιες ανάγκες του δημοσίου σχολείου. Κάθε χρόνο βιώνουμε την ίδια ανασφάλεια για το αν θα είμαστε και πού θα είμαστε.
Με λύπη παρακουλουθήσαμε την κατάργηση του μαθήματός μας από την Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, όπως και του μαθήματος «Στοιχεία Θεατρολογίας» από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Με ανησυχία είδαμε τις μηδενικές προσλήψεις του κλάδου μας στην ειδική αγωγή. Με μεγαλύτερο άγχος παρατηρούμε τη μη σύσταση οργανικών θέσεων για τις επικείμενες προσλήψεις στη γενική αγωγή.
Όλα τα παραπάνω αφορούν ένα μάθημα που δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να έρθουν σε επαφή τόσο με το θέατρο όσο και με τις θεμελιώδεις αρχές και αξίες που εκφράζονται μέσα από αυτό. Το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής βοηθά στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών, κάτι που έχει αναγνωριστεί ευρέως από την επιστημονική κοινότητα. Είναι ένα μάθημα που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να καλλιεργήσουν τη φαντασία, τη δημιουργική σκέψη, αλλά και την ενσυναίσθηση τους. Ένα μάθημα που συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση και ένταξη των νέων στο σύνολο, που διδάσκει τη συνεργασία και την επιτυχία μέσα από την ομαδική δουλειά. Αναμφισβήτητα, η Θεατρική Αγωγή διαμορφώνει ηθικά και συναισθηματικά τους μαθητές, καλλιεργώντας παράλληλα την αντιληπτική ικανότητα και την κριτική σκέψη.
Με την παρούσα επιστολή διεκδικούμε:
- τη σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας.
- ισοκατανομή των θέσων στις επικείμενες προσλήψεις, όχι μόνο για τον δικό μας, αλλά για όλους τους κλάδους.
- η διδασκαλία του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής να πραγματοποιείται μόνο από εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 91.
- την επαναφορά του μαθήματος στην Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, καθώς και του μαθήματος «Στοιχεία Θεατρολογίας» στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Δεν μπορούμε και δεν θέλουμε να φανταστούμε ένα δημόσιο σχολείο χωρίς Θέατρο, Εικαστικά, Μουσική. Δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανάγκη να υπάρχουν για την πολύπλευρη καλλιέργεια των μαθητών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
VOUCHER 1250 Ευρώ σε εργαζόμενους και ανέργους του ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ: Αιτήσεις εδώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/10
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη