ΣΕΠΕ Γ. Σεφέρης: Να δοθούν εξηγήσεις για την αυθαίρετη μετακίνηση σχολικής καθαρίστριας
Εκδικητική μετακίνηση σχολικής καθαρίστριας καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ «Γ. Σεφέρης»

Τη μετακίνηση εργαζόμενης καθαρίστριας από σχολικό συγκρότημα στη Νέα Ιωνία καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ «Γ. Σεφέρης» τονίζοντας ότι πρόκειται για μεθόδευση και εκδικητική ενέργεια συνδέοντας τη μετακίνησή της με πρόσφατη λεκτική αντιπαράθεση που είχε η εργαζόμενη με τη διεύθυνση του σχολείου.

Ολόκληρη η ανακοίνωση

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την ξαφνική μετακίνηση σχολικής καθαρίστριας από το σχολικό συγκρότημα των 23ου Ν/γείου – 7ου δημοτικού σχολείου Ν. Ιωνίας σε άλλο σχολείο της περιοχής και μάλιστα με τηλεφωνική εντολή η οποία δόθηκε από υπάλληλο του τμήματος Παιδείας του Δήμου Ν. Ιωνίας.

Η συγκεκριμένη εργαζόμενη προσφέρει τις υπηρεσίες της επί 14 χρόνια στο 23ο Ν/γείο Ν. Ιωνίας το οποίο συστεγάζεται με το 7ο δημοτικό σχολείο και μέχρι τώρα οι εκπαιδευτικοί του συγκροτήματος δεν είχαν παράπονο από τη δουλειά της.

Σύμφωνα με καταγγελία της, η μετακίνησή της, με ταχύτατες και συνοπτικές διαδικασίες, προήλθε μετά από έντονη λεκτική αντιπαράθεση με τη διευθύντρια του 7ου δημοτικού η οποία όπως διαβάζουμε χρησιμοποίησε απαράδεκτες εκφράσεις εναντίον της.

Η όλη μεθόδευση της μετακίνησης αποδεικνύει ότι η αντιδήμαρχος Παιδείας και η Διευθύντρια του 7ου δημοτικού σχολείου, σε άμεση και αγαστή συνεργασία, συναποφάσισαν να προβούν σε μία πράξη εκδίκησης και τιμωρίας, που αποκαλύπτει συμπεριφορές και τακτικές άλλων εποχών.

Καταδικάζουμε το γεγονός της τηλεφωνικής εντολής μετακίνησης από τη δημοτική αρχή της Ν. Ιωνίας προς τη σχολική καθαρίστρια, χωρίς να έχει προηγηθεί σχετική έρευνα ή έστω η κλίση της σε απολογία, χωρίς να της δοθούν εξηγήσεις για τον λόγο της μετακίνησής της, ως πράξη εργοδοτικής αυθαιρεσίας και προσπάθεια τρομοκράτησης με αποδέκτες γενικά τους εργαζομένους.

  • Απαιτούμε να δοθούν απαντήσεις από την αντιδήμαρχο Παιδείας για τη στάση της και τη μετακίνηση της εργαζόμενης.

  • Διεκδικούμε κυβέρνηση και δήμος να προχωρήσουν στην πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού με βάση τις πραγματικές ανάγκες για την καθαριότητα των σχολείων και οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου των σχολικών καθαριστριών να μετατραπούν σε συμβάσεις πλήρους απασχόλησης με σταθερή και μόνιμη σχέση εργασίας, με δικαιώματα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PANELLADIKES
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τι γίνεται με την εισαγωγή στα Τμήματα ξενόγλωσσων φιλολογιών
H μείωση της συμμετοχής στα «ειδικά μαθήματα» των ξένων γλωσσών και η αποψίλωση των ξενόγλωσσων φιλολογιών
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τι γίνεται με την εισαγωγή στα Τμήματα ξενόγλωσσων φιλολογιών
ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ.jpg
Έφυγε από τη ζωή η Τουμπακάρη Μαρία, μέλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
Τα αποχαιρετιστήρια μηνύματα του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής και της Διευθύντριας και του Συλλόγου Διδασκόντων...
Έφυγε από τη ζωή η Τουμπακάρη Μαρία, μέλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης