Thumbnail
Διαμαρτυρία των Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στη Συ.Ε.Π. που υπηρετούν με οργανικές θέσεις στα Κ.Ε.Σ.Υ. για τον επιχειρούμενο παροπλισμό τους

Εξήντα εκπαιδευτικοί που κατέχουν και υπηρετούν με οργανική θέση στα Κ.Ε.Σ.Υ. συνυπογράφουν διαμαρτυρία επειδή με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο Κεραμέως αφαιρούνται όλες οι αρμοδιότητες και τα εκπαιδευτικά καθήκοντά ΣυΕΠ (Συμβουλευτικη στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό) που έχουν και αποκτούν θέση άνευ αντικειμένου στα υπό ίδρυση ΚΕΔΑΣΥ.

Η διαμαρτυρία

Στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”, και συγκεκριμένα στα άρθρα 25 & 159, προβλέπεται ότι η Συμβουλευτικη στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό (ΣυΕΠ) μεταφέρεται από τα Κ.Ε.Σ.Υ., στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, σε εμάς, τους εκπαιδευτικούς ΣυΕΠ που κατέχουμε και υπηρετούμε με οργανική θέση στα Κ.Ε.Σ.Υ. αφαιρούνται όλες οι αρμοδιότητες και τα εκπαιδευτικά καθήκοντά ΣυΕΠ που μας έχουν δοθεί, ενώ παράλληλα μας δίνεται προσωποπαγής θέση στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. άνευ αντικειμένου ΣυΕΠ.

Στα Κ.Ε.Σ.Υ. τοποθετηθήκαμε με το νόμο 4547/2018 χάνοντας την οργανική θέση στην ειδικότητα μας και τώρα θα την ξαναχάσουμε για δεύτερη φορά! Η λογική συνέχεια του θεσμού του επαγγελματικού προσανατολισμού πιστεύουμε ότι θα έπρεπε να έχει κι εμάς μέσα στο νέο θεσμικό πλαίσιο της ΣυΕΠ και όχι να μας παροπλίζει. Πιστεύουμε και μπορούμε να το αποδείξουμε με τις ετήσιες απολογιστικές εκθέσεις του εκπαιδευτικού έργου μας ΣυΕΠ, ότι εμείς θα πρέπει να στελεχώσουμε τις νέες θέσεις Υπεύθυνου Επαγγελματικού Προσανατολισμού, αλλά και τις λοιπές θέσεις εκπαιδευτικών ΣυΕΠ, κατά προτεραιότητα, για να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που ξέρουμε ήδη εδώ και χρόνια να κάνουμε και για το οποίο υποβάλαμε αιτήσεις και τοποθετηθήκαμε με οργανικές θέσεις στα Κ.Ε.Σ.Υ.

Θεωρούμε παράλογο να δημιουργούνται νέες θέσεις εκπαιδευτικών για παροχή υπηρεσιών ΣυΕΠ και εμείς να μην έχουμε τη δυνατότητα ούτε να κάνουμε αίτηση ούτε να τις στελεχώσουμε, όπως προβλέπεται με το παρόν νομοσχέδιο, με τα άρθρα 25 και 159, που μας αποκλείουν από την διεκδίκηση οποιονδήποτε θέσεων ΣυΕΠ. Στο παρόν προτεινόμενο νομοσχέδιο επίσης δεν αναγνωρίζεται ως διδακτική η υπηρεσία μας σε θέσεις ΓΡΑ.Σ.Ε.Π., ΓΡΑ.ΣΥ., ΚΕ.ΣΥ.Π., Κ.Ε.Σ.Υ.και σε ΓΡΑ.ΣΥ. ενώ σε όλες τις προηγούμενες προκηρύξεις και προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την κάλυψη των θέσεων αυτών, η αναγνώριση της υπηρεσίας αυτής ως διδακτικής ήταν σαφώς και ρητώς θεσμοθετημένη.

Ζήσαμε την κατάργηση των ΓΡΑ.Σ.Ε.Π., ΓΡΑ.ΣΥ., ΚΕ.ΣΥ.Π. Κάθε κατάργηση δομής, κάθε μετονομασία, κάθε μετακόμιση από οργανόγραμμα σε οργανόγραμμα συνεπάγεται την κακοδιάθεση ή και την απώλεια του εξοπλισμού, των υποδομών και της δουλειάς που είχε παραχθεί σε αυτές τις δομές. Επίσης διαλύει αιφνιδίως τη σχέση που είχε δημιουργηθεί με τους υπηρετούντες και τους εξυπηρετούμενους, σχέση που είχε διαμορφωθεί μέσα από τις επισκέψεις και τις ενημερώσεις με φυσική παρουσία και φέτος διαδικτυακά στα σχολεία, τις ατομικές/ομαδικές συμβουλευτικές συναντήσεις, την παροχή υλικού μέσα από ιστοσελίδες, περιοδικά, ενημερωτικά φυλλάδια κλπ και θέλει το χρόνο της για να ξαναδημιουργηθεί.

Τέλος διαλύει και τα δίκτυα αλληλοϋποστήριξης που είχαν συσταθεί μεταξύ των υπηρετούντων και στόχευαν σε καλύτερη παροχή υπηρεσιών. Η τελευταία προτεινόμενη νομοθετική αλλαγή, παρουσιάζει το Υπουργείο Παιδείας να τακτοποιεί νομοθετικά και πυροσβεστικά την υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών ΣυΕΠ από οργανική θέση στα Κ.Ε.Σ.Υ. σε προσωποπαγή θέση άνευ αντικειμένου ΣυΕΠ. Εμείς, ως εκπαιδευτικοί ΣυΕΠ, αποφασίσαμε το 2018 να συμμετέχουμε και να μετατεθούμε στα Κ.Ε.Σ.Υ. χάνοντας την οργανική μας θέση σύμφωνα με το ν. 4547/2018 για να ασκήσουμε το έργο του εκπαιδευτικού με εξειδίκευση στην ΣυΕΠ και όχι άλλα καθήκοντα. Εκτός των άλλων, πιστευουμε ότι τέτοιου είδους νομοθετικές ρυθμίσεις θα στερήσουν από τις νέες δομές την εμπειρία και τις υπηρεσίες μας, 120 περίπου εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό που υπηρετούμε στις οργανικές θέσεις στα Κ.Ε.Σ.Υ., καθώς η παραμονή μας στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. σε προσωποπαγείς θέσεις χωρίς να υπάρχει το αντικείμενο της εξειδίκευσής μας, μας παροπλίζει και δεν μας επιτρέπει να διεκδικήσουμε μια από τις νέες θέσεις που θα δημιουργηθούν και στις οποίες θα μπορούσαμε να προσφέρουμε τη συνέχεια του θεσμού της συμβουλευτικής και του επαγγελματικού προσανατολισμού στις νέες προβλεπόμενες δομές και θεσμούς σύμφωνα με το προτεινόμενο προς ψήφιση νομοσχέδιο.

Πιστεύουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας θα λάβει σοβαρά υπόψη τα παραπάνω αναφερόμενα σχετικά με τα προκύπτοντα προβλήματα που δημιουργούνται τόσο στην οργανικότητα των θέσεων μας ως εκπαιδευτικοί με Εξειδίκευση στη ΣυΕΠ που υπηρετούν στα Κ.Ε.Σ.Υ., όσο και στις αρμοδιότητες μας στο τελικό υπό ψήφιση νομοσχέδιο.

1 ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΡΙΑ, 2o ΚΕΣΥ Α ́ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2 ΑΛΙΑΚΙΖΟΓΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΚΕΣΥ ΕΥΒΟΙΑΣ 3 ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ 1ο ΚΕΣΥ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ 4 ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΦΑΝΗ, ΚΕΣΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 5 ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ ΜΑΡΘΑ, 1ο ΚΕΣΥ Γ` ΑΘΗΝΑΣ 6 ΒΛΑΧΟΔΗΜΟΥ ΕΥΠΡΑΞΙΑ, ΚΕΣΥ ΛΑΡΙΣΑΣ 7 ΒΟΥΜΒΟΥΛΑΚΗ ΕΛΕΝΗ 1ο ΚΕΣΥ Β ΑΘΗΝΑΣ 8 ΓΑΛΑΤΗ ΑΡΓΥΡΩ ΚΕΣΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 9 ΓΕΩΡΓΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΚΕΣΥ ΠΙΕΡΙΑΣ 10 ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΙΣΤΕΑ, ΚΕΣΥ 1o ΠΕΙΡΑΙΑ 11 ΓΙΑΝΝΕΛΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΚΕΣΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ 12 ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΛΑΓΙΑ, 2ο ΚΕΣΥ Γ ΑΘΗΝΑΣ 13 ΔΟΥΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, 2ο ΚΕΣΥ Β’ ΑΘΗΝΑΣ 14 ΖΑΒΙΤΣΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΚΕΣΥ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 15 ΖΕΖΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ , ΚΕΣΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 16 ΖΗΣΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ , ΚΕΣΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ 17 ΖΟΥΖΟΥΛΑ ΟΛΓΑ, ΚΕΣΥ 1o Β ́ ΑΘΗΝΑΣ 18 ΘΕΟΛΟΓΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, 2ο ΚΕΣΥ Β ΑΘΗΝΑΣ 19 ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 1ο ΚΕΣΥ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ 20 ΚΑΛΟΔΗΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΚΕΣΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 21 ΚΑΛΤΣΗ ΘΕΟΔΩΡΑ, ΚΕΣΥ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ 22 ΚΑΛΦΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΚΕΣΥ ΧΑΝΙΩΝ 23 ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΕΣΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 24 ΚΑΡΑΙΣΑΡΛΗ ΜΑΡΙΑ ΚΕΣΥ ΡΟΔΟΥ 25 ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, 1ο ΚΕΣΥ Α’ ΑΘΗΝΑΣ 26 ΚΑΤΩΠΟΔΗ ΑΡΓΥΡΩ, 1ο ΚΕΣΥ Δ’ ΑΘΗΝΩΝ 27 ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΣΟΦΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΕΣΥ ΛΕΣΒΟΥ 28 ΚΟΝΙΟΡΔΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΚΕΣΥ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 29 ΚΟΝΤΖΙΝΟΥ ΙΩΑΝΝΑ, 2ο ΚΕΣΥ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ 30 ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΚΕΣΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 31 ΛΑΓΟΥΔΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ 1ο ΚΕΣΥ ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ 32 ΛΕΜΟΝΗ ΖΑΦΕΙΡΟΥΛΑ, ΚΕΣΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ 33 ΛΙΑΝΟΥ ΣΟΦΙΑ, 2ο ΚΕΣΥ Δ ΑΘΗΝΑΣ 34 ΛΟΥΚΑΚΗ ΜΑΛΒΙΝΑ, ΚΕΣΥ ΧΙΟΥ 35 ΜΑΖΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ 1ο ΚΕΣΥ ΑΧΑΙΑΣ 36 ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, 2ο ΚΕΣΥ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ 37 ΜΑΡΚΟΛΕΦΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΚΕΣΥ ΑΡΚΑΔΙΑΣ 38 ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΚΕΣΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 39 ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΑ, ΚΕΣΥ ΛΕΥΚΑΔΑΣ 40 ΜΟΥΡΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΕΣΥ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 41 ΜΠΑΤΑΛΑ ΚΩΝ/ΝΑ ΚΕΣΥ ΗΡΑΚΛΕΊΟΥ 42 ΜΠΕΝΕΚΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, 2ο ΚΕΣΥ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ 43 ΜΥΡΓΙΩΤΗ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ , ΚΕΣΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 44 ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, 2ο ΚΕΣΥ Γ’ ΑΘΗΝΑΣ 45 ΠΑΛΟΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, 2ο ΚΕΣΥ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ 46 ΠΑΝΤΙΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, 2ο ΚΕΣΥ Δ’ ΑΘΗΝΑΣ 47 ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΏΡΓΟΣ, ΚΕΣΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ 48 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ, 1ο ΚΕΣΥ Γ’ ΑΘΗΝΑΣ 49 ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ ΔΈΣΠΟΙΝΑ, 2ο ΚΕΣΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΉΣ ΑΤΤΙΚΉΣ 50 ΠΑΠΑΧΑΡΙΣΗΣ ΣΠΥΡΟΣ , ΚΕΣΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ 51 ΠΑΡΓΙΑΝΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ, 2ο ΚΕ.ΣΥ Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 52 ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΕΣΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 53 ΡΑΖΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΚΕΣΥ ΕΥΒΟΙΑΣ 54 ΣΑΡΑΚΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ, 2ο ΚΕΣΥ Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 55 ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ ΚΕΣΥ ΚΙΛΚΙΣ 56 ΣΠΥΡΙΔΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΚΕΣΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 57 ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 2ο ΚΕΣΥ Δ ΑΘΗΝΑΣ 58 ΤΖΟΥΔΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ, ΚΕΣΥ ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ 59 ΤΟΜΠΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, 1ο ΚΕΣΥ Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 60 ΨΩΜΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2ο ΚΕΣΥ Ανατολικής Αττικής


πηγή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες