Διορισμοί εκπαιδευτικών: Τα λάθη στην κατανομή των ΠΕ04
Τα λάθη στην κατανομή προσλήψεων των ΠΕ04 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διευκρινίζει με ανοικτή επιστολή προς το υπουργείο Παιδείας ο εκπαιδευτικός, κ. Παναγιώτης Τουμπανιάρης

Τα λάθη που υπάρχουν στην κατανομή των διορισμών και αφορούν την ειδικότητα ΠΕ04 των Φυσικών, διευκρινίζει με ανοικτή επιστολή στο υπουργείο Παιδείας, ο εκπαιδευτικός , κ. Παναγιώτης Τουμπανιάρης. Σύμφωνα με την επιστολή, υπάρχει μία σαφή αντίφαση ανάμεσα στον αριθμό των αναπληρωτών του κλάδου ΠΕ04 που  απασχολήθηκαν το προηγούμενο έτος με τον αριθμό τον διορισμών και της κατανομής που έχει ανακοινώσει το υπουργείου.

Όπως τονίζει ο κ. Τουμπανιάρης, η διαφοροποίηση αυτή στους αριθμούς των προσλήψεων ενέχει τον κίνδυνο να προκαλέσει ιδιαίτερα προβλήματα στην κατανομή των ωρών, ειδικά στα Λύκεια, με αποτέλεσμα να διδάσκουν οι Χημικοί το μάθημα της Φυσικής.

Η επιστολή

Ένα λάθος στην κατανομή των διορισμών στην ειδικότητα ΠΕ04 Φυσικών επιστημών μπορεί να προκαλέσει προβλήματα τα επόμενα χρόνια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ειδικότερα στα Λύκεια!

Σύμφωνα με τις προσλήψεις αναπληρωτών ειδικοτήτων ΠΕ04 κατά το προηγούμενο σχολικό έτος (2020-2021) ο συνολικός αριθμός κενών που έπρεπε να καλυφθεί μόνο για τους Γενικής Παιδείας ανήλθε σε 861.

Πιο συγκεκριμένα η κατανομή ανά ειδικότητα και επικείμενους διορισμούς για το σχολικό έτος 2021-22 έχει όπως στον παρακάτω πίνακα:

        

ΠΕ04.01(ΦΥΣΙΚΟΙ)

ΠΕ04.02(ΧΗΜΙΚΟΙ)

ΠΕ04.04(ΒΙΟΛΟΓΟΙ)

ΠΕ04.05(ΓΕΩΛΟΓΟΙ)

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ(2020-21)

209

208

376

68

ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ(2021-22)

87

305

424

87

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΙ

ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ(2020-21)

219

218

394

72

 

Εντυπωσιακή αντίφαση ανάμεσα στους διορισμούς και τον αριθμό των αναπληρωτών που χρειάστηκαν! Προφανώς πρόκειται για υπολογιστικό λάθος που βέβαια πρέπει άμεσα να διορθωθεί. Κατ΄ αναλογία με τους αναπληρωτές ανά ειδικότητα, οι διορισμοί θα έπρεπε να αντιστοιχούν σε τόσες θέσεις , όπως αυτές αναγράφονται στον προηγούμενο πίνακα στη γραμμή ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ!

 Ειδικά το σφάλμα στον υπολογισμό των αναγκών σε χημικούς είναι πολύ μεγάλο και θα προκαλέσει ιδιαίτερα προβλήματα στην κατανομή των ωρών, ειδικά στα Λύκεια, με αποτέλεσμα να διδάσκουν οι Χημικοί Φυσική αν το σφάλμα της κατανομής δεν διορθωθεί!

Παρακαλούμε το υπουργείο Παιδείας να επανεξετάσει τις κατανομές που δημοσίευσε και να ανακατανείμει στο ορθό τις θέσεις των διοριστέων.

Παναγιώτης Τουμπανιάρης

Εκπαιδευτκός Φυσικός ΠΕ04.01

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!