ΣΥΡΙΖΑ: Η κ. Κεραμέως εμπαίζει χιλιάδες υποψηφίους
«Το μόνο που ενδιαφέρει την κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, είναι η δημιουργία πελατείας για τα ιδιωτικά κολέγια» τονίζει ο Νάσος Ηλιόπουλος

Την απόσυρση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με τον εκπρόσωπο τύπου του κόμματος Νάσο Ηλιόπουλο να κατηγορεί την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως ότι εμπαίζει χιλιάδες μαθητές και τις οικογένειές τους.

«Δεν φτάνει που εν μέσω πανδημίας αποκλείει από τα πανεπιστήμια χιλιάδες υποψηφίους, ακόμα και αριστούχους που δεν τους επιτρέπει να δηλώσουν τη σχολή προτίμησής τους, έχει το θράσος να μιλά για fake news», δήλωσε ο Νάσος Ηλιόπουλος και κάλεσε την κυβέρνηση, έστω για φέτος, να αποσύρει το μέτρο.

«Η μόρφωση είναι δικαίωμα, οι πολίτες δεν θα επιτρέψουν σε κανέναν να τη μετατρέψει σε προνόμιο», καταλήγει ο Νάσος Ηλιόπουλος.

Ακολουθεί η πλήρης δήλωση

Η κ. Κεραμέως συνεχίζει να εμπαίζει χιλιάδες μαθητές και τις οικογένειές τους.

Δεν φτάνει που εν μέσω πανδημίας αποκλείει από τα πανεπιστήμια χιλιάδες υποψηφίους, ακόμα και αριστούχους που δεν τους επιτρέπει να δηλώσουν τη σχολή προτίμησής τους, έχει το θράσος να μιλά για fake news.

Το μόνο που ενδιαφέρει την κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, είναι η δημιουργία πελατείας για τα ιδιωτικά κολέγια.

Τους καλούμε να σταματήσουν την κατάφωρη αδικία και να αποσύρουν την ελάχιστη βάση εισαγωγής έστω για φέτος, εν μέσω πανδημίας.

Η μόρφωση είναι δικαίωμα, οι πολίτες δεν θα επιτρέψουν σε κανέναν να τη μετατρέψει σε προνόμιο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων