ekpaideusi-sxoleia-mathites
Credit: SOOC
Έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων και την πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού και υγειονομικού προσωπικού για την ομαλή λειτουργία των σχολείων εν αναμονή του νέου κύματος  της πανδημίας, ζητά η ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Την έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων και την πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού και υγειονομικού προσωπικού για την ομαλή λειτουργία των σχολείων εν αναμονή του νέου κύματος  της πανδημίας, ζητά η ΕΛΜΕ Κέρκυρας.

Παράλληλα καλεί το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να πάρει θέση για το ζήτημα και να προχωρήσει σε άμεση παρέμβαση στο ΥΠΑΙΘ. 

Αναλυτικά

Λίγο πριν το δεκαπενταύγουστο και με τα σχολεία κλειστά, το υπουργείο απέστειλε εγκύκλιο  στις Διευθύνσεις με την οποία τα υπηρεσιακά συμβούλια  «εντέλλονται» μέχρι τις 25/8 να έχουν προβεί σε τοποθετήσεις:

α) των λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών,

β) των νεοδιόριστων που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, και

γ) των εκπαιδευτικών που έχουν έλθει με απόσπαση στη Κέρκυρα ή ζητούν απόσπαση εντός του ΠΥΣΔΕ.  
 
Όσοι γνωρίζουν τα της εκπαίδευσης ξέρουν καλά ότι οι παραπάνω διαδικασίες απαιτούν χρόνο, πολλές και πολύωρες συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ και κυρίως μια προϋπόθεση:  ανοιχτά τα σχολεία με παρόντες του συνάδελφους, αφού μόνο όταν οριστικοποιηθούν  τα τμήματα μετά τις μετεγγραφές, την έγκριση των ολιγομελών, τις οριστικές επιλογές ομάδων προσανατολισμού από τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ Λυκείου  και τις τελικές αναθέσεις από τους συλλόγους διδασκόντων  θα προκύψουν με σαφήνεια  οι λειτουργικές υπεραριθμίες και τα κενά. Κενά για  την ύπαρξη των οποίων οι συνάδελφοι έχουν δικαίωμα να  γνωρίζουν προτού κάνουν οποιαδήποτε δήλωση τοποθέτησης. Άλλωστε εκκρεμεί ακόμη η έγκριση των ολιγομελών τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, καθώς και  η οριστικοποίηση των ομάδων προσανατολισμού και κατευθύνσεων στα ΓΕΛ. 

Πρόκειται για fast-track αδιαφανείς διαδικασίες που θίγουν τα δικαιώματα, τόσο των παλαιών όσο και των νεοδιόριστων συναδέλφων, στις οποίες μας έχει συνηθίσει η κυβέρνηση και το υπουργείο δεδομένου ότι: 

Τα λειτουργικά κενά στα οποία μας καλούν να κάνουμε δήλωση τοποθέτησης δεν είναι τα πραγματικά, αφού δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για τα τμήματα και τα κενά στα σχολεία 

Αποκλείει την δυνατότητα για δημιουργίας νέων, με  λιγότερους μαθητές τμημάτων, που τόσο έχουμε ανάγκη μπροστά στο άνοιγμα των σχολείων και εν αναμονή του νέου κύματος της πανδημίας 

Τα όποια κενά τελικά προκύψουν θα είναι συρρικνωμένα, ώστε να μειωθεί όσο γίνεται ο αριθμός των αναπληρωτών που θα προσληφθούν αντικειμενικά ενισχύονται οι τάσεις εμφάνισης ρουσφετολογικών μηχανισμών, μέσω χειρισμού του αριθμού των τμημάτων, αφού δεν έχει δηλωθεί και δεν είναι γνωστός ο τελικός αριθμός κενών, ειδικά όταν  το σημερινό ΠΥΣΔΕ απαρτίζεται από υπό παραίτηση μέλη και από ¨ψευδό-αιρετούς¨ που - οι τελευταίοι-  καμία αναγνώριση δεν έχουν ανάμεσα  στους συναδέλφους. 

Αν προχωρήσει η υλοποίηση της εγκυκλίου είναι σίγουρο ότι αφενός θα παραβιαστούν συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, αφετέρου θα επικρατήσει ένα αλαλούμ στην κάλυψη των κενών, με θύματα τελικά τα ίδια τα παιδιά και την εκπαιδευτική διαδικασία. 

Αντίστοιχες εγκύκλιοι στέλνονται σταθερά τα τελευταία χρόνια, από όλες τις κυβερνήσεις που παραβιάζουν τα εργασιακά μας δικαιώματα και πολλές φορές αποτρέψαμε την εφαρμογή τους. Δεν πρέπει να γίνει συνήθεια η παραβίαση βασικών εργασιακών μας δικαιωμάτων.  
 
Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά ότι οι 11.700 διορισμοί, που έγιναν κάτω από την πίεση των αγώνων, αλλά και της τραγικής κατάστασης των  σχολείων, δεν επαρκούν ούτε στο ελάχιστο για την κάλυψη των κενών. 
Διαφορετικά, κάθε εκπαιδευτικός θα κατείχε μόνιμη θέση σε κάθε σχολείο, τα όποια κενά προέκυπταν θα ήταν πραγματικά για λειτουργικούς λόγους (π.χ. ασθένεια, εγκυμοσύνη), τα παιδιά δε θα έχαναν ούτε μία ώρα μάθημα!! 
 
Την ίδια στιγμή το Υπουργείο προετοιμάζει την τοποθέτηση των αναπληρωτών συναδέλφων στα σχολεία με ηλεκτρονικό τρόπο. 
Με ευθύνη των Διευθύνσεων θα ανέβουν τα κενά στην πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ, θα γίνουν ηλεκτρονικές δηλώσεις σχολείων από του συναδέλφους και στη συνέχεια το Υπουργείο θα κάνει τις τοποθετήσεις στα σχολεία. Απαιτούμε να δοθούν όλα τα κενά στους συναδέλφους. Τα κενά πριν τις τοποθετήσεις να δημοσιευτούν στις σελίδες των διευθύνσεων, όπως φυσικά και οι τοποθετήσεις ανά σχολείο. Δε θα επιτρέψουμε η συγκεκριμένη διαδικασία να αξιοποιηθεί από το Υπουργείο για περικοπές εκπαιδευτικών αναγκών και εν κρυπτώ διαδικασίες τοποθετήσεων των αναπληρωτών. 

Ακόμα και σήμερα, 20/08, τα κενά που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας αλλάζουν ( επικαιροποιούνται ! ) διαρκώς, αποδεικνύοντας ότι,  αφενός χωρίς την παρουσία των αιρετών δεν υπάρχει κανένας έλεγχος στην διαδικασία των υπηρεσιακών μεταβολών και αφετέρου ότι  η «εγκύκλιος Κόπτση» μόνο προβλήματα επιφέρει  στις υπηρεσιακές μεταβολές, και κατ’ επέκταση, στη λειτουργία των σχολείων. 

Επιμένουμε  ότι οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών πρέπει να γίνονται με ανοιχτά σχολεία, στις αρχές Σεπτέμβρη, αφού ανακοινωθούν τα πραγματικά  κενά και πλεονάσματα των σχολικών μονάδων στα τελικά τμήματα των σχολείων και απαιτούμε: 

-Την έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων  και την πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού και υγειονομικού προσωπικού για την ομαλή λειτουργία των σχολείων εν αναμονή του νέου κύματος  της πανδημίας.

-να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για την υγειονομική προστασία των μαθητών και των εκπαιδευτικών και τη συνεχή καθαριότητα των σχολείων. 
 
Καλούμε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να πάρει θέση για το ζήτημα και να προχωρήσει σε άμεση παρέμβαση στο ΥΠΑΙΘ. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΠΘ.jpg
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
Η επιλογή τους αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει ότι το ΔΠΘ αποτελείται από πυρήνες αριστείας που διακρίνονται με τη δουλειά τους
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
πανεπιστημιούπολη ρεθύμνου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List “ 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
ασανσερ απθ
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα
Οι φοιτητές πρέπει καθημερινά να ανεβοκατεβαίνουν με τα πόδια έως τον 6ο και στον 8ο όροφο των δυο κτιριακών όγκων
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα
γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025