Νίκη Κεραμέως Κυριάκος Μητσοτάκης
Η πολιτική που ασκεί η κ.Κεραμέως είναι κεντρική κυβερνητική πολιτική, την υιοθετεί πλήρως, τη στηρίζει παρ' όσα έχουν συμβεί

Με την παραμονή της κ.Κεραμέως  στο υπουργείο Παιδείας, ο Πρωθυπουργός κάνει ακόμα μια ξεκάθαρη “δήλωση” μετά από τη συμβολική “δηλωση” που έκανε την ημέρα των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών, με την εγκατάσταση της κόρης του στο Γέιλ.

Η πολιτική που ασκεί η κ.Κεραμέως είναι κεντρική κυβερνητική πολιτική, την υιοθετεί πλήρως, τη στηρίζει παρ' όσα έχουν συμβεί. Όπως υιοθέτησε τον προφανή συμβολισμό της αντιδιαστολής του Γέιλ με τα 40.000 "πειραματόζωα" των εφετινών εξετάσεων, την ίδια ημέρα. Γιατί πειραματόζωο χαρακτηρίζεται μια γενιά υποψηφίων που πάνω της ασκήθηκε πείραμα, εφόσον η παράλογη κατάσταση με τις σχολές χωρίς υψηλόβαθμους εισακτέους θα αλλάξει το επόμενο έτος, όπως ήδη δηλώθηκε, με την επικείμενη αλλαγή των συντελεστών της ΕΒΕ από τις σχολές. 

Τι υιοθετεί λοιπόν ο Πρωθυπουργός;

Χθες η κ.Κεραμέως ζήτησε απο τους εκπαιδευτικούς να εμβολιαστούν: «Θα ήθελα να απευθύνω έκκληση για να εμβολιαστεί και ο τελευταίος εκπαιδευτικός, δίνοντας με αυτό τον τρόπο και το παράδειγμα στην κοινωνία για τη σημασία του εμβολιασμού» είπε αναφερόμενη στο άνοιγμα των σχολείων.

Νωρίτερα όμως είχε διαρρεύσει ότι ειδικοί εξετάζουν το υγειονομικό πρωτόκολλο για τη νέα σχολική χρονιά, το οποίο, όπως ήδη προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας, θα είναι διαφορετικό σε σχέση με το περσινό λόγω του ότι φέτος έχουμε και τα εμβόλια. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, ένα τμήμα θα κλείνει μόνο εάν βγουν θετικοί οι μισοί + 1 μαθητής.

Χρειάζεται να επισημάνει κανείς την αντίφαση;

Όλα δείχνουν ότι το νέο σχολικό έτος θα είναι μια  επανάληψη του προηγούμενου, αφού η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ για μια ακόμα φορά ακολουθεί το δρόμο των μηδενικών μέτρων για την προφύλαξη της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών. Όπως και την περασμένη χρονιά, έτσι και φέτος η κυβέρνηση επιμένει να μην μειώνει στους 15 τον αριθμό των μαθητών στις αίθουσες ούτε φυσικά να προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς ώστε να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες που θα δημιουργηθούν. Ακόμα παραπέρα ο Μάκης Βορίδης πρόσφατα ανακοίνωσε προκλητικά την περικοπή των δαπανών σε προσωπικό στην καθαριότητα πράγμα που σημαίνει δραματικές μειώσεις καθαριστριών στα σχολεία.

Αλλά πέραν της έναρξης των σχολείων, υιοθετεί τη φιλική χειρονομία προς τις ιδιωτικές δομές εκπαίδευσης, ιδίως τα κολέγια. Λογικό εξάλλου να μη μπαίνεις σε πανεπιστήμιο κάτω από τη βάση αλλά να μπορείς να εγγραφείς σε κολέγιο και να έχεις ανάλογα επαγγελματικά δικαιώματα, άσχετα αν το καλύτερο κολέγιο της Ελλάδας σε διεθνείς κατατάξεις βρίσκεται 300 θέσεις κάτω από το χειρότερο (στις κατατάξεις) δημόσιο ελληνικό πανεπιστήμιο.

Τι άλλο; Η ΟΙΕΛΕ κωδικοποίησε εύστοχα τι ακριβώς υιοθετεί ο Πρωθυπουργός.

  • Ξεκινώντας από την πιο πρόσφατη επιλογή, αυτή της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, μιας χειρουργικής μεθόδου που παραδίδει 40.000 παιδιά στα νύχια των ιδιοκτητών των ανεξέλεγκτων Κολλεγίων και ΙΕΚ (οι οποίοι άλλωστε επέβαλαν την ΕΒΕ) και που προκάλεσε την έντονη αντίδραση του κόσμου της εργασίας με την Πρωτοβουλία για την Παιδεία Εργατικών Κέντρων και ΟΙΕΛΕ.

  • Την ισοτίμηση των πτυχίων των εντελώς ανεξέλεγκτων Κολεγίων με αυτά των δημόσιων πανεπιστημίων.

  • Το όνειδος της ουσιαστικής κατάργησης των Κοινωνικών Επιστημών και της Καλλιτεχνικής Παιδείας από το ωρολόγιο πρόγραμμα που προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

  • Την επιβολή της αστυνομοκρατίας στο χώρο των Πανεπιστημίων αντί του ουσιαστικού διαλόγου και της εξεύρεσης λύσεων με βάση βέλτιστες διεθνείς πρακτικές για την καταπολέμηση φαινομένων βίας και αυθαιρεσίας

  • Τη δραματική μείωση της χρηματοδότησης των ΑΕΙ.

  • Το φιάσκο των ηλεκτρονικών εκλογών και της εφαρμογής της αξιολόγησης σχολικών μονάδων χωρίς σοβαρό προγραμματισμό και εν μέσω πανδημίας που βρήκε κάθετα αντίθετη τη συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών.

  • Την επιβολή καμερών στις τάξεις κατά παραβίαση κάθε εγχώριου και διεθνούς κανονισμού για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

  • Τα ελλιπή μέτρα και την απουσία συγκροτημένου εκπαιδευτικού πρωτοκόλλου για τη λειτουργία των σχολείων σε συνθήκες πανδημίας.

  • Τη νομιμοποίηση της απλήρωτης παιδικής εργασίας στο πλαίσιο της μεταγυμνασιακής μαθητείας.

Να προσθέσουμε το webex περυσι, τις καταγγελίες για τα κρυμμένα κενά και τις  υπόνοιες ότι αποκρύπτονται κενά για ημέτερους  που εκφράζονται από πολλούς εκπαιδευτικούς, αλλά και να συνυπολογίσουμε τον ρόλο της Εκκλησίας, με την οποία η υπουργός διατηρεί όπως γνωρίζουμε άριστες σχέσεις. Και πολλά ακόμα, ας μη μακρυγορούμε.

Ας έχουμε λοιπόν κατά νου πως η "επέλαση" που αποδίδουμε στην κ.Κεραμέως στα εκπαιδευτικά, αλλά και η παραμονή της στη θέση αυτή είναι κεντρική επιλογή του κ.Μητσοτάκη και της κυβέρνησης, και ευγενής επιθυμία των κύκλων που τους επηρεάζουν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!