τάξη, αναπληρωτές εκπαιδευτικοί
«Το τελικό χτύπημα για τον κλάδο μας αποτυπώθηκε στα κενά που ενέκρινε το Υπουργείο για τους αναπληρωτές, όπου για το σχολικό έτος 2021 – 2022 δηλώθηκαν μόλις 2 θέσεις αναπληρωτών ΠΕ33 σε πανελλήνιο επίπεδο! Για την περσινή σχολική χρονιά (2020 - 2021) είχαν ζητηθεί 11 αναπληρωτές ΠΕ33 πανελληνίως, και οι θέσεις αφορούσαν μόνο απομακρυσμένες περιοχές»

Η διαχρονική αδικία σε βάρος των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ33 καλά κρατεί. Ως απόφοιτοι του τμήματος Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης, του Ε.Κ.Π.Α. έχουμε σε Α΄ ανάθεση  το μάθημα της Ιστορίας (Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου και Α΄, Β΄ Λυκείου) και της Φιλοσοφίας (Β΄ Λυκείου). Ωστόσο, στους πρόσφατους διορισμούς εκπαιδευτικών το Υπουργείο προκήρυξε μόλις 7 θέσεις για τους αποφοίτους μας.

Το δε τελικό χτύπημα για τον κλάδο μας αποτυπώθηκε στα κενά που ενέκρινε το Υπουργείο για τους αναπληρωτές, όπου για το σχολικό έτος 2021 – 2022 δηλώθηκαν μόλις 2 θέσεις αναπληρωτών ΠΕ33 σε πανελλήνιο επίπεδο! Για την περσινή σχολική χρονιά (2020 - 2021) είχαν ζητηθεί 11 αναπληρωτές ΠΕ33 πανελληνίως, και οι θέσεις αφορούσαν μόνο απομακρυσμένες περιοχές.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας (πρωτ. 69598/Γ2/10-07-2006 Υ.Α. (ΦΕΚ 1050 Β΄)) «Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη (Α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη.»

Η κατάρτιση των αποφοίτων μας δεν υπολείπεται σε τίποτα της κατάρτισης των αποφοίτων αντίστοιχων πανεπιστημιακών Σχολών, τόσο για την  Ιστορία όσο και για τη Φιλοσοφία. Αντιθέτως, εξαιτίας ενός ιδιαίτερα απαιτητικού προγράμματος σπουδών, οι πτυχιούχοι μας έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα στον τομέα της εκπαίδευσης, καθώς διερευνούν ιστορικά και κλάδους άλλων επιστημών πέραν των λεγόμενων ανθρωπιστικών.

Για όλους του παραπάνω λόγους ζητούμε:

⦁    Την ισότιμη αντιμετώπιση των αποφοίτων μας από το Υπουργείο στην κατανομή θέσεων στην Β/θμια εκπαίδευση, όπως άλλωστε προβλέπεται από το νόμο και τις εγκυκλίους του ίδιου του Υπουργείου.

⦁    Την, σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου, ισότιμη μεταχείριση του κλάδου ΠΕ33 ως προς τον προσδιορισμό των κενών των σχολικών μονάδων, από τους διευθυντές αυτών και από τις κατά τόπους διευθύνσεις Β/θμιας εκπαίδευσης.

⦁    Την συμπερίληψη του κλάδου ΠΕ33 με αναλογικό τρόπο, σε όλες τις φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών, κατά την υπόδειξη της εγκυκλίου του Υπουργείου  για ισομερή κατανομή των θέσεων για διαφορετικούς κλάδους που μοιράζονται την πρώτη (Α΄) ανάθεση σε κάποιο μάθημα.
Κλείνοντας, δηλώνουμε αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε με κάθε νόμιμο τρόπο τη δίκαιη μεταχείρισή μας στο χώρο της εκπαίδευσης. Ο χώρος μας, θα πρέπει να είναι παράδειγμα ισότητας, συναδελφικότητας και αξιοκρατίας και ο αδικαιολόγητος αποκλεισμός μας σε διαχρονική βάση, αμαυρώνει την ίδια τη φύση του έργου που καλούμαστε να επιτελέσουμε ως εκπαιδευτικοί.

Αναπληρωτές ΠΕ33 ( Ι.Φ.Ε.)
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Έρευνα: Τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση έχουν καλύτερη ψυχική υγεία
Η πρωτοποριακή μελέτη διαπίστωσε ότι τα οφέλη ήταν ισχυρότερα για τα παιδιά από νοικοκυριά χαμηλότερου εισοδήματος
Έρευνα: Τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση έχουν καλύτερη ψυχική υγεία